Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra hovedstaden.
Her har «noen» visstnok planlagt at vi skal på harrytur til Tøckfors idag så da er det vel bare å svinge seg rundt og komme seg avgårde før det blir for folksomt både på kjøpesenter og på veien...
Ha en finfin søndag![]()
Hva er problemet med equipment change? Er vel bedre det at enn flyet ikke går?Hallå.
Sur for at SAS har byttet CRJ 900 til ATR72 på en flight i framtiden. Jeg flyr ikke med det bedritne ATR72-selskapet som SAS har hyra inn, så nå blir det surk på telefon og ombooking eller avbestilling. Skal virkelig ikke være mulig å booke med SAS uten å måtte sitte og niovervåke bestillingen for å være sikker på at ikke noe østblokk-propell står og venter på deg som en uønska overraskelse på flyplassen. Irriterende.
Jæjæ. Langt og lenge til neste flyvning og er glad for det![]()
Hva er problemet med equipment change? Er vel bedre det at enn flyet ikke går?
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Hypern;114241[emoji646 said:]Harrytur har da ikke noe for seg på søndager når Systemet er stengt?![]()
Embrummer E175 ned til San Jose i ettermiddag, synes å observere en forskjell på VingLets - disse lokale variantene har nærmest 45 grader vinkel mot 80-85 på de jeg har fløyet i Europa.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.