God søndag fra Gjøvik

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Gjøvik

God morgen med utsikt til Mjøsa og Skibladner. Nespresso og nyheter også her. Kursen settes hjemover i løpet av formiddag før det skal gjøres rent i heimen slik at vi kan åpne huset for gjester i kveld...også her med god avstand gjestene i mellom. Ha en bra søndag der du er.

Re: God søndag fra Gjøvik

Mornings fra Hvalstad. Her er dagen startet for lengst. Om noen timer dukker både slekt og svigerslekt opp for å bursdagsfeiring av eldstemann. Så må bakes litt innen det. Ha en fin dag

God morgen fra Clarion Oslo. Her sov man godt og straks er det frokost. Deretter hjem en tur før kursen settes mot Bergen i kveld med SAS. :)
Ha en fin en!

God morgen fra Groruddalen og her i huset er ingen planer for denne søndagen - så det blir vel en Netflix film eller to i løpet av dagen - nå nytes BONANZA på Tv2 - stremes i det GET ikke leverer signalene til TV2.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Bergensbanen! Starter ferien med tog til Bergen. Det ble ikke tur til Mellom-Amerika slik som opprinnelig planlagt, men Norges-ferie har jeg ikke hatt siden barneårene så dette oppleves rimelig eksotisk. Akkurat nå regner det, men sommeren er lang...og jeg skal tross alt til Bergen så alt av regntøy er med;)

Ha en fin søndag!

Attachments

• 413E1F71-4BD9-4A1B-8B2D-984A8EC934E4.jpg
    413E1F71-4BD9-4A1B-8B2D-984A8EC934E4.jpg
    80.6 KB · Views: 289
Last edited:

Hei fra skogkanten. Nesten litt deilig med Florida-vær.. I går ble det mye reise-mimring og det stikker skikkelig til innimellom med lukter, melodier osv. som minner om reisemål.. A380en skulle gått nå på onsdag og er av ganske mange grunner uoppnåelig.

Men.. Det ligger en stor økologisk svineribbe kjøpt på Centra og venter på benken - ikke noe bedre enn skikkelig julemat midtsommers.

Ha en fin dag..

God morgen fra Clarion Oslo. Her sov man godt og straks er det frokost. Deretter hjem en tur før kursen settes mot Bergen i kveld med SAS. :)
Ha en fin en!

Hvordan var frokosten? Bare brødblingser?

God ettermiddag fra havet. Krysser fingrene for innreise i morgen.

Hvordan var frokosten? Bare brødblingser?

God ettermiddag fra havet. Krysser fingrene for innreise i morgen.

På The Hub var det en noe begrenset buffet, der det stod en kokk og la det du pekte på på en tallerken til deg.

G’morgen! Varmt, vått og klamt her i vestsørøst. Korona’n har satt ny pers her i Georgia, men det ser ikke ut til å bekymre folket nevneverdig. Velvel, vi får la naturen gå sin gang .. Vi klarer oss sikkert fint uten en del av disse idiotene.

For vått ute til å gjøre noe fornuftig, så får konsentrere meg om Leicester-Chelsea. ;)

God ettermiddag fra Lillestrøm. :) Her skulle man vært på OSL i skrivende stund. Været ville det annerledes. Just når man skulle gå kom et heidundrandes regnvær, type paraply virker overhodet ikke. Da gadd jeg ikke denne turen og avbestilte. Det tar bare ti minutter til stasjonen men da er man søkke blaut. Håper på bedre lykke til onsdagens tur til SVG. :)
Ha en fin kveld. :)

God kveld fra Lillestrøm. Her har man først vært oppe hos opphavet hvor Elefanten har solgt 3 uker med DN og jeg har fått med meg pose hjem fra Eigestøl Slakteri.

Jeg har fått spilt litt NHL19 og nå skal Storsmurfen lage Sodd.

Bra helg, sånn kort oppsummert. Ha en fjong en

God kveld fra Lillestrøm. Her har man først vært oppe hos opphavet hvor Elefanten har solgt 3 uker med DN og jeg har fått med meg pose hjem fra Eigestøl Slakteri.

Jeg har fått spilt litt NHL19 og nå skal Storsmurfen lage Sodd.

Bra helg, sånn kort oppsummert. Ha en fjong en

Begynner ikke du å bli litt vel ‘domesticated’? ;)

Det er jo egentlig verst for oss .. og elefanten.

Oh well. Så akkurat ‘7500’. Grei og fengslende røverhistorie fra det som må ha vært verdens minste filmsett - mockup av en 319-cockpit.

God kveld fra solnedgangen med et glass rødvin. Akkurat nå ingen andre planer i kveld. I morgen - ingen store planer annet enn litt matauk igjen...og et glass rødvin eller to. Ha en fortsatt lat kveld.

Det er jo egentlig verst for oss .. og elefanten.

Elefanten? Han har det som "kua i egget". Det er full håligång på asylet. Selv om det er litt mindre tid til å dele.

Elefanten? Han har det som "kua i egget". Det er full håligång på asylet. Selv om det er litt mindre tid til å dele.

Men jobben som Velferdsoffiser går jo fløyten. Men han får kanskje trygd ..... ?

Back