• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra fjellet

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra fjellet

God søndag fra Vegglifjell. Blå himmel, så får vel ta en tur ut etterhvert, om ikke annet for å spotte flyene OSL-BGO som drev å passerte over her i går. Hjem i kveld, men da bøllene startet dagen 06 og vi rakk å komme ganske langt ned i vi flaskene i går er det ikke umulig det må legges inn en lur. Ha en fin dag

Re: God søndag fra fjellet

God formiddag fra Gjøvik. He er kaffen inntatt og vi venter på å bli kjørbare før vi setter kursen mot hovedstaden. Ha en velsignet søndag!

God knallfint høstvær-søndag fra hovedstaden i kongeriket Norge. Ingen store planer i dag annet enn litt mer kaffe. Ha en fin søndag!

God formiddag fra bilen på vei til fårikål hos svigers i Hønefoss. Var min tur til å sove lenge i dag, også har man allerede rukket noen runder på Fortnite med eldstemann og kompisene. Overraskende gode 8-åringer kan være i det spillet.

Ønsker alle en flott søndag!

God søndag hjemmefra.

Ikke mye på programmet, annet enn litt operering av vaskemaskin og litt planlegging av det som kanskje muligens kan bli sommerferien 2021. Må si, at til å ha såpass like navn, går det veldig lite tog mellom Luleå og Umeå. Også litt småironisk at for å komme seg fra Umeå til Trondheim, tar man Vy fram til grensen, og SJ videre på norsk side.

Ha en god en :)

God formiddag fra Kongsberg.

Her har formiddagen gått med til å skifte hjul på begge bilene. Jeg kjøpte meg en fin garasjejekk i går, men den var det dessverre noe feil med, så da måtte jeg likevel ty til gamle måten og jekke opp bilene med håndkraft. Muttertrekkeren som jeg kjøpte for noen år siden fungerte og det sparer mye tid og bry. Det er meldt snø til uken så det var greit å få skodd bilene med vinterdekk nå. Ellers er planen litt trening etterhvert, enten med en tur i skauen eller jogging langs veien.

Hei fra solknausen. Velfortjent Aass etter en snau mil med barna ned til Tjuvholmen. Dragen har jobbet og jeg kompenserer med en stor gryte med nyyydelig bacalao.

Attachments

• 939A1F98-F646-4D46-82B4-42B913BF114B.jpeg
    939A1F98-F646-4D46-82B4-42B913BF114B.jpeg
    108.6 KB · Views: 189

G'morgen - godt i gang med ukas siste vakt. Skal bli godt med helg.

Sol og fint. Morgenkaffen ble inntatt under stjernene i boblebadet. En god start på dagen.

God kveld fra Lillestrøm. Slapper av med litt TV spill etter en nesten for avslappende helg. Har fått vasket og ryddet godt i heimen. Eneste som gjenstår er å forsøke å finne en smart fiks på bøyd/knekt senterstolpe i sengen. Kanskje jeg kan få brukt de aller kjedeligste bøkene mine til noe... men det blir i morgen.

Elefanten sitter bare og nistirrer på BA appen sin der det har dukket opp en long haul booking i skuff.

Ha en fin en. Nå skal jeg knerten noen flere vantro i COD og spise en sjokkis.

Back