God søndag fra Færøyene

Re: God søndag fra Færøyene

Hepp hepp fra semitropiske strøk, hvor det har smelt flittig i dag. 45 kilo ulldott har holdt seg nær hele tiden. Veldig nær. Mulig han tror han skal beskytte meg, men jeg vet bedre .. :p

Uansett .. det nærmer seg helg med stormskritt.

God what ever fra Eidsvoll, har kjørt ned fra DDElandsby i ett strekk, og er klar for noen timer på øyet, før hyenene våkner om typisk fire timer...

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

Jeeeeg vil hikke hjeeeeeeeeeeeeem... VRÆÆÆÆÆÆÆÆL!

Ihvertfall ikke kjøre mase fly og sånt.

Strengt tatt skal jeg ikke hjem heller. Men jeg vil ikke kjøre masse fly til Doha og sånt.

Vil bare fortsette her
79695581584fd5b29fd41c8017a24062.jpg

dobbelt-VRÆL!

Ha det bra

God morgen fra Vico Equense ved Napolibukten. Om en liten stund går båten til Capri og der blir vi nok ikke alene - akkurat nå ser jeg fra terrassen på hotellet et stort cruiseskip som ankrer opp like ved. Ha en fin søndag du også.

God morgen fra Kreta. Frokost inntatt, men selv ikke medisin hjalp på stølheten i dag, etter trening av uvante muskler to dager på rad. Ellers har jeg også lært meg hvordan kaffemaskinene får til brukbar espresso med en grei crema. Den ene lager litt mer brent, den andre litt mer fyldig, og hemmeligheten er å trykke på ristrettoknappen, og heller lage en trippel. Gjelder å knekke charterlivets koder. Ha en fin dag

46aa36e35fc5ae3d3073d3cfe0935b90.jpg

God morgen fra Mallorca - flott morgen med god stor frokost med fruen i huset. I dag blir stranden for å dyrke vannet og sanden.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Helgeroa. Får vel komme meg opp og demontere teltet etterhvert. Har egentlig lite lyst til det .

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God formiddag fra Lillestrøm. Her har man fått vasket balkongen ordentlig i dag. Godt å få gjort før tur neste helg og ferie del to om to uker starter. Været er ganske innafor så det blir nok en tur ut etter lunsj. Ha en fin en alle sammen både her og der. :)

Back