• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Søndag fra Eastsound - Orcas Island

Re: God Søndag fra Eastsound - Orcas Island

Du får dyre/dyrere viner med skrukork også. Så inntrykket er vel mest at du ikke helt vet hva du snakker om akkurat her.

Skal vinen lagres (over tid) så er det et poeng med naturkork, hvis ikke spiller det liten rolle. Det er billigere og enklere med skrukork, hvis man uansett skal drikke vinen innen et par år, eller den uansett ikke egner seg for lagring

Jeg har smakt mange gode viner. Men, jeg kan veldig lite om vin. Så du har nok rett der Someone.

Jeg har smakt mange gode viner. Men, jeg kan veldig lite om vin. Så du har nok rett der Someone.

Det viktige å vite er at vin med over 13% og skrukork er terningkast 6.

De er kjappe å få opp og man kan komme raskt i gang med swirl chug'ing uten mye dilldall.

De er kjappe å få opp og man kan komme raskt i gang med swirl chug'ing uten mye dilldall.

På Lillestrøm, ja..

De fleste av de vinen jeg har smakt har vært dyre og VELDIG gode (det er ikke jeg som har betalt for de).

"vin med over 13% og skrukork er terningkast 6"

Er dette sant?? Eller er det bare på Lillestrøm??

Etter det femte glasset er ALT terningkast 6.

G'morgen fra terrassen. Varmt og klamt igjen. Labor Day i dag så lite trafikk på veien. Men pleiersken er her ihvertfall. Lite på programmet. Tror jeg innvilger meg en lur.

G'morgen fra terrassen. Varmt og klamt igjen. Labor Day i dag så lite trafikk på veien. Men pleiersken er her ihvertfall. Lite på programmet. Tror jeg innvilger meg en lur.

Blitt døgnvill i varmen også?

De fleste av de vinen jeg har smakt har vært dyre og VELDIG gode (det er ikke jeg som har betalt for de).

De jeg har kjøpt til hjemmebruk, har kostet under hundrelappen for en halvflaske. Syntes de fleste smakte godt. Jeg betalte de selv.

Det har du helt rett i LN-MOW! :D :D

Originally Posted by Martin
Blitt døgnvill i varmen også?

Stakkars, du må være snill mot han Martin ;) :colgate:

Last edited:

De jeg har kjøpt til hjemmebruk, har kostet under hundrelappen for en halvflaske. Syntes de fleste smakte godt. Jeg betalte de selv.

Vi må sette oss ned en gang og teste viner Martin. Og husk, jeg skyller den en Mars sjokolade!

Back