• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Søndag fra Eastsound - Orcas Island

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen

…en god øy, hvor vi for 23 år siden giftet oss - nå tilbake sjøveien som er utrolig avslappende med flott utsikt, både til lands og i vannet - en delfin slektning dukket opp fra tid til annen - en ny variant (som sikkert Fnate alltid opplever :p )
vi ble stoppet av US Coast Guard - som bare ville gi oss informasjon om Orca Whale - fikk brosjyre og gode råd om hvor.
Dette er i grunn en meget god ferie variant !

Re: God Søndag fra Eastsound - Orcas Island

God morgen fra Sandane! :)
Her sov man godt og straks er det ned for frokost før Widerøe flyr oss hjem. :)
Sandane er en vakker plass og det samme er flyplassen!
Ha en fin søndag!

God morgen fra LH 2452, A319, MUC-OSL.
Strålende dager Østerrike og Slovenia, men blir bra med noen uker i Norge igjen og.
Vurderer å sjekke ut nye menyen til LH, men eggerøren fra loungen sitter litt vel godt i ennå. :cool:

God morgen fra Stord International. Lysefjorden og Preikestolen er sett, men Folgefonna lå i skyene. Nå tilbake til SVG. Så blir det museumsbesøk og et litt alternativ rute tilbake til Oslo. NoRRA og ATR til BGO, så Flyr over fjellet. Ha en fin dag

7734c7fe2a211f4fb0adc75b8b413d64.jpg

God formiddag fra Svolvær,
Her er ekte Lofotvær idag , men det hindrer ikke dagens utflukt.
Vi har med det som trengs for enhver årstid.
Ha en fortsatt fin helg.

nå tilbake sjøveien som er utrolig avslappende med flott utsikt, både til lands og i vannet - en delfin slektning dukket opp fra tid til annen - en ny variant (som sikkert Fnate alltid opplever :p )

Makan!

Men god tur. Og god formiddag fra Lillestrøm. Fårikål var suksess i går, selv om vi var litt uheldige med after brunch nappen vår. Våknet kl 20.30 og fårikål ble midnattsmat. Men godt var det.

I dag snur vi på konseptet og skal gå for McDonalds og Tattinger.

Ha en strålende dag

I dag snur vi på konseptet og skal gå for McDonalds og Tattinger.

Ha en strålende dag

Går dere for å spise McDonalds-maten hjemme, eller å ta med champisflaska på McDonalds? Sistnevnte er kanskje ikke helt lovlig, men høres mye kulere ut!

God, sen morgen herifra.

Av en eller annen grunn i en god del dårligere form i dag enn i går. Ble en halvflaske med rødvin både fredag og lørdag, men merket visst at den på lørdag var på 13,5% mot 12,5% på fredagens. Må vel være derfor?

Nå tror jeg jeg skal spille litt på Jazzmasteren min.

Ha en god en :)

G’søndag fra terrassen. Årets viktigste helg for mange, og særlig her i sørøst. Start på fotballsesongen. Og i går barket Clemson og Georgia (universitetene) sammen i sesongåpning. Smekkfullt stadion i Charlotte, det skulle være maskeplikt men det var det ikke lett å se …. Så får vi se hvordan disse matchene påvirker smittetallene. Mange universitetsstadioner som holder over 70.000 ….

Vel, på tide med en kaffekopp til.

Går dere for å spise McDonalds-maten hjemme, eller å ta med champisflaska på McDonalds? Sistnevnte er kanskje ikke helt lovlig, men høres mye kulere ut!

God, sen morgen herifra.

Av en eller annen grunn i en god del dårligere form i dag enn i går. Ble en halvflaske med rødvin både fredag og lørdag, men merket visst at den på lørdag var på 13,5% mot 12,5% på fredagens. Må vel være derfor?

Blir nok alternativ 1, selv om det er kjedeligere.

Men altså, hvis du blir dårlig av en halvflaske rødvin så er du ute av trening. Vi må tydeligvis starte prosjekt "Lørdagsbrunch i Lillestrøm kl 15.03" igjen så du får opp grunntreningen.

Hei fra en overraskende bra Zip-Line park på Kløfta. Fremdeles litt uggen etter en Exit-tredagers men formen er stigende.

Fikk booket hele familien inn på Heming-ekspressen til Malaga I høstferien. Dyrere enn den avbestilte Dubai-turen, men i det minste i Plus. Ser ut som hele 0778 skal nedover og det er satt opp ekstra-fly som går 15 minutter senere. Plus gikk helt til rad 20 (!), rene SVG.

Gleder meg til en massiv fårikål som står og putrer hjemme.

Nå tror jeg jeg skal spille litt på Jazzmasteren min.

Ha en god en :)

Stakkars Martin! Han må trene mer... :D
Ja, jeg tror Fnate må hjelpe han i gang.... :D

Blir nok alternativ 1, selv om det er kjedeligere.

Men altså, hvis du blir dårlig av en halvflaske rødvin så er du ute av trening. Vi må tydeligvis starte prosjekt "Lørdagsbrunch i Lillestrøm kl 15.03" igjen så du får opp grunntreningen.

Bare ute av trening på 13% og oppover.

Var også første gang jeg kjøpte vinflaske med skrukork, om det kan ha hatt noe å si.

Bare ute av trening på 13% og oppover.
Var også første gang jeg kjøpte vinflaske med skrukork, om det kan ha hatt noe å si.

Definitivt; mindre arbeid å få opp = mindre forbrenning.

Den smakte pyton.

På grunn av skrukorken?

Jeg googlet litt om emnet i går, og det med "korking" av vin var nettopp en av fordelene med skrukork. En "vanlig" kork kan påvirke smaken på vinen i negativ retning, det kan ikke en skrukork.

På grunn av skrukorken?

Jeg googlet litt om emnet i går, og det med "korking" av vin var nettopp en av fordelene med skrukork. En "vanlig" kork kan påvirke smaken på vinen i negativ retning, det kan ikke en skrukork.

Jeg har inntrykk av at det er billig viner som har skrukork.

Jeg har inntrykk av at det er billig viner som har skrukork.

Du får dyre/dyrere viner med skrukork også. Så inntrykket er vel mest at du ikke helt vet hva du snakker om akkurat her.

Skal vinen lagres (over tid) så er det et poeng med naturkork, hvis ikke spiller det liten rolle. Det er billigere og enklere med skrukork, hvis man uansett skal drikke vinen innen et par år, eller den uansett ikke egner seg for lagring

Back