• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra den sveitsiske palmekysten

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra den sveitsiske palmekysten. Jepp, den finnes. Nærmere bestemt Locarno. Nå blir det en løpetur i morgentimene før kursen settes tilbake til Italia og Como. Veiviseren i Google Maps kommer greited da det blir en alternativ rute for å unngå å måtte kjøpe sveitsisk motorveioblat som er gyldig i et år (og priset deretter) for å kjøre 25km på veiene deres. Ha en fin dag

God morgen fra Bergen for ferieværet nå har satt inn. Det er vått. Blir å skru sammen noe Ikeagreier og sikkert en løpetur med barna i løpet av dagen.

God morgen, eller snarere ettermiddag fra Chiang Mai. Om det kan være noen trøst har vi akkurat nå et regnskyll "modell større", men de pleier å gå fort over...

Bilde nettopp knipset ut av kjøkkenvinduet:

ImageUploadedByTapatalk1371976881.348265.jpg

God ettermiddag fra de Filippinske øer!

Her havnet man jo kraftig i glasset på velkomstfesten i går, men heldigvis ingen planer for dagen annet enn å sove ut og deretter kose seg ved bassenget. Nå er det tid for dusj og deretter ut for å spise middag.

Pent vær og rundt 30 grader er fine saker!

God søndag videre! Det er sannelig ikke rart jeg drikker (idag også!)

BF:cool2

God søndag fra et grått Drammen. Dagens utfordring blir å bestige en lokal fjelltopp. Etterpå skal vi visst i følge sjefen ta bilder av minstemann.

Thomas

God morgen fra Bergen. Har ingen store planer for dagen annet enn å sjekke inn til morgendagens Bodø-tur. SAS sliter tydeligvis i dag, for der kommer det bare opp
Kommunikasjonsfeil, vennligst prøv igjen senere.
når jeg prøver å sjekke inn. Ingen tekstmelding i dag heller, men det kan kanskje ha med den samme beskjeden å gjøre? Det er nå under 22 timer til siste avgang lander i BOO, så det skulle ikke være for tidlig med innsjekk.

Re: God søndag fra den sveitsiske palmekysten

God "morgen" fra Stavanger.

Da er det å få tømt kaffekanna før det er å atter en gang gå i gang med straffarbeidet i kjelleren.

Ha en fin en forumister! :)

Go ettermiddag fra Pattaya.
Etter ett par timer med regn (noe ala TriStar hadde) fikk man endelig hentet dressen, div ting innkjøpt og man har fått sjekka inn til SIN i morra. Fårhåpentligvis får man sjekket inn resta veien til Norge etterhvert.
Ha en fortsatt flott søndag.:)

God morgen fra den nordgeorgianske fjellheimen. Her loves det uvær idag, så derfor stresset jeg meg ferdig med alle gjøremål i går. Foreløpig ser været bra ut og jeg holder bena høyt her på terassen. :up:

God formiddag fra Bislett. Her er hjemmekontoret oppe, og satser på å få gjort mye de neste par timene før en treningsøkt og middag hos familien venter i kveld. Ferien begynner sent i år...!

God dag fra vestlandet! Startet ferie, men blir allikevel litt overtid i morgen. Sånt skjer! Uansett kun 2 dager til NYC tur igjen, det gledes!

Mega-urk fra.... hikk.... urk.... Skaun...

Snart ferie, bakrus, dårlig form.... urk...

Sofaen roper, god helg!

Kim

God søndag fra Bergen! I ettermiddag setter man seg på en Thomas Cook charter til Varna, to ukers sol og varme mm. tror jeg vil komme godt med nå :colgate:

Ønsker alle en riktig fin søndag!

God ettermiddag fra Oslo. Om 15 minutter er vaskemaskinen ferdig. Dette til info. Ha en knakanes kjekk St. Hans

God eftan fra Rhodos. Hjemreise i kveld (natt) med Novair. Hjemkomst kl 03:00... Får satse på at SAS flybussen holder det de lover, at de faktisk går når det kommer charterfly om natta. Hvis ikke er man vel prisgitt taximafiaen hele veien fra OSL... Det er enda en grunn til å unngå charter - obskure avgangs og ankomsttider, men ja man får vel ikke alltid viljen sin.
Er det rart jeg drikker? :drink

Hej hej! Klart for bryggefæst på, ja, brygga. Godt vi har et romslig båthus, for ellers hadde dette blitt en særs våt affære. Schnakkes!

God kveld fra SVG. Nok en gang er 2045 flighten til OSL forsinket... Begynner å bli litt lei dette. Heldigvis så jeg at flighten fra OSL var sen, satte på varsler og kom til flyplassen nå rett før 2045 når flighten faktisk skulle gått :p hadde jeg ikke vært #avgeek nok til å ha merket det, ja, da hadde jeg vært litt små forbanna tror jeg :)

God kveld fra Varna. Byens sirkus, også kalt Varna lufthavn, viste seg fra sin beste side ikveld, måtte vente ved bagasjebåndet i 50 (!) minutter før koffertene kom. Og ingen andre fly landet på samme tid...

Det resulterte i at vi ikke kommer oss videre ikveld, fordi siste tog til Sliven har gått. Men aldri så vondt at det ikke er godt for noe ;) Snart middag på Happy, før Varnas natteliv skal sjekkes ut (Tenna i tapeten osv). Ha en fin kveld videre!

Last edited:
God kveld fra Sandefjord. Også kalt Sandefjord Lufthavn Torp. Fin vær utover kvelden litt tåke på bakken trafikken går som normalt :)

Back