God søndag fra Cebu

jameson82

Flysitter
God søndag fra Cebu

God ny dag ønskes ifra basseng kanten på Radisson Blu i Cebu. 27 grader i luften og 4 i ølet må være en grei kombo i februar. En merkelig flygning hit med Asiana hvor hver flyvertinne sjekket før landing at bagasjehyllene var ordentlig lukket 3-4 ganger hver,så hver hylle ble sjekket 15-20 ganger.

Ha en god en folkens

Last edited:
Re: God søndag fra Cebu

Helt fint gjensyn med hengekøya mi her, stranda enda deilig folketom før alle galningene som skal ligge og steke seg i farlig sterk middagssol kommer båtende inn fra fra Ao Nang.
Opp til Dhaka på tirsdag, dagstur til Chittagong følger, før episk DC-10'ing vestover til Kuwait og Birmingham den 20.
Men enn så lenge skal paradiset her nede nytes, litt fjellklatring bør det også bli mellom badeøktene. :)

Last edited:

G'morgen ja .. fortsatt aften her. Vært på The Monuments Men i kveld - knallfilm! Deretter ble det en tur i stampen med en drøy bourbon/coke og litt god progg .... Fullmånen hang over huset og katta balanserte på kanten. Perfekt aften og nå kommer jeg til å sove godt. Natta!

God søndag fra LH621 på vei inn over Østerrike. God plass på flyet og blokkert sidesete. Har akkurat fått valget mellom omelett og fransk toast av verdens mest femi flyvert. Det hadde ikke vært mulig å parodiere ham. Om LH ikke roter det til så rekker jeg en svømmetur når jeg kommer hjem

Ha en god en også dere som starter dagen på bakken.

Last edited:

Mornings fra Zermatt. Siste dagen her i dag, men dropper en tur i bakken i dag for å underholde kona som pga den begynnende kulen på magen lot skiene ligge hjemme. Tog via Visp til ZRH senere i ettermiddag før SAS tar oss hjem

uhyjatem.jpg

God kveld fra Kuala Lumpur - ser ut som de norske smørerne ikke har tatt hintet (enda).

Må til post nr 7 i tråden før man finner noen som poster fra Norge... minner litt om resultatene i langrenn egentlig.

God morgen fra studentbyen. Sånn ca ingen planer idag, er visst no mer OL i ettermiddag som man nok titter litt på

Må til post nr 7 i tråden før man finner noen som poster fra Norge... minner litt om resultatene i langrenn egentlig.

Her kommer en til fra Utlandet, verdens største land forøvrig.

God morgen fra Bergen! Ikke akkurat utevær her i dag. Hadde tenkt meg en tur på Rundemannen, men tror det får utgå i dag. Ikke store planer for dagen annet enn den som når ser ut til å utgå. Ingen tur nordover denne uken, så jeg slipper turen på BGO i kveld. Jeg tenker jeg heller benker meg foran et par FA Cup kamper i dag i stedet for.

CK og EB fikk et sne&fly treff på Vegglifjell i går formiddag...i dag har vi begge måkt frem respektive biler for å komme tilbake til tåke, regn og slaps. Gi meg heller tilbake 3 meteren sne...nå:-)

Gni det inn, ja... ;)

Her kommer en god kveld fra en som "stod i ramma" for å kunne hilse fra Norge i dag. Daff dag i dag og kontor imorra.

Nyt kvelden

- Fnatstadbråten -

Back