God søndag fra Bad Reichenhall!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem

Guten morgen! Fin morgen så langt, men det kan komme noen kraftige tordenbyger i løpet av dagen. Så man får se hva dagen bringer! I går ble det en tur til Salzburg i Østerrike. Det er meldt varmere utover så godt over 30 grader skal det bli. Når vi kommer til Wien tirsdag står det 35 grader...
Ha en fin en alle sammen! :)

Re: God søndag fra Bad Reichenhall!

God søndag fra København. Skal nå endelig ta flyet hjem i kveld. Brygger desverre på en forkjølelse men kunne vært verre. Ellers ingen store planer for dagen. Ha en nydelig dag

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra solkysten. Logger +27*C, next stop blir stranden hvor det skal soves under en parasoll til lyden av bølgeskvulp.
Ha en fin en :)

God morgen fra Tjøme. Siste hele feriedag, men utsetter returen til hovedstaden til i morgen tidlig. Været virker ikke helt ha bestemt seg, men vi starter med shorts. I går var det jo alt fra sol og varme til regn da vi var ute i EB-land på kvelden. Arvingen fikk også sansen for zipline, så endte vel med å løpe frem og tilbake nærmere 20 ganger da vi var på Aktiv Fritid i går, så ble god treng for undertegnede. Ha en fin dag.

08728794d6647c038669c6fe0ae75a39.jpg

Last edited:

God formiddag fra rett vestenfor!
Hardt trengte par timer søvn er unnagjort og nå bærer det inn til byen. Skal utfordres til duell på Ullevål inatt igjen, men et lite glass skal jeg unne meg til lunch. I morgen blir det leiebil fra de gule og rett til fjells 08 sharp.
God ukeslutt ønskes :)

God søndag fra LHR. Deilig å være på vei hjem. Skippet både middag, frokost, pysjamas og seng i First på vei hjem (ok, tok en forrett som svømte i smeltevann).

Fikk et par-tre pils av Anna, og la meg til å sove med pleddet over hodet. Vet... jeg er en skamplett blant reisende i F.

Sov frem til:

- "Cabin crew, that is 20 minutes to landing. 20 minutes to landing"

Så nå føler jeg meg egentlig nokså fresh. Klar for å hjem

Last edited:

God söndag från Tallinn.

Vid landning var det poliser runt flygfältet och många, många poliser på plats. Det visade sig att Mike Pence var på väg att landa. Tur att jag inte bor på samma hotell.

Glad søndag fra Ris. Nå klar for en treningsøkt innendørs før det vel blir søndagsmiddag på Lofthus Samvirkelag (igjen). Null kø fra Tjøme og hjem på formiddagen.

G'morgen fra vestsørøst. Var eneste kunde på gymmen kl 0615 i dag. Hva er det med disse folka? Pingler .... Vel, CoreMOW Mk II moves on ...

Havregrøt og islandsk ferskenmulteyogurt (ja du leste rett) til frokost. Nå skal kaffemaskinen settes i gang før arbeidsdagen starter. Ikke lenge til helg nå!

Tjo-bing!

God søndag fra havet utenfor nordvestlandet en plass.

Blir eneste "kunde" med dagens flight i land, goe greier=)

God dagen frå Trøndelag. Hytta enno, vi gadd ikkje reise i dag. Har hatt besøk av ein skokk med folk, så det var litt godt med ro. Sløvar i hengekøya, men no skyar det over og bli kaldt. Jobb utpå dagen i morgon, tenkjer eg.

God kveld fra hovedstaden.

Barnebursdag til nabogutten som er jevnaldrende med arvingen måtte til idag. Ellers ikke hatt mye på plakaten. Brukt helgen til å finne roen og komme i feriemodus. Fra imorgen er det ferie for min del - og det i hele 4 uker [emoji16]

Bl.a. står Dyreparken i Kristiansand og Bernie & Lollo på Gran Canaria på programmet.

Ha en fortsatt fin søndag!

For en ekstraferie det her var. Har fått en fin pakke. Plutselig måtte jeg rope på elgen i CPH i stad. Tom mage gav jo ingenting. Følte meg temmelig liten i toalettbåsen der. Heldigvis gikk flyturen fint og både pose og toalett forble ubrukt. Nå på.bussen hjem hvor senga er destinasjon. Godt jeg kun har 6 min gange fra bussholdeplassen.

For en ekstraferie det her var. Har fått en fin pakke. Plutselig måtte jeg rope på elgen i CPH i stad. Tom mage gav jo ingenting. Følte meg temmelig liten i toalettbåsen der. Heldigvis gikk flyturen fint og både pose og toalett forble ubrukt. Nå på.bussen hjem hvor senga er destinasjon. Godt jeg kun har 6 min gange fra bussholdeplassen.

Kom du deg så sent hjem? På SK1460 som jeg var med var det minst 10 ledige seter....

Sent from my iPhone using Tapatalk

God søndag fra en dal i Wales uten telefondekning.

Tenkte jeg at det passet godt å ta en fjelltur eller to da man er sørpå likevel, håper at regnmeldingene ikke slår til for i morgen og tirsdag, det blir mye triveligere slik.

Ha en finfin søndagskveld folkens!

Kom du deg så sent hjem? På SK1460 som jeg var med var det minst 10 ledige seter....

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kom med 1470 - stinn brakke. Endelig hjemme så kan pasienten få sove. Men er fornøgd med at SAS gav meg noe jeg ikke hadde krav på.

Back