God søndag fra avdeling vest….

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
God søndag fra avdeling vest….

……en liten pause i Bainbridge Brewing Tap Room. Fikk et lite glimt av vårt nyeste familie medlem, en baby Orca, kanskje ikke direkte familie men den ble født rett utenfor Fay Bainbridge Park til stor glede rundt her i Puget Sound.

Ellers er bonus booking fingeren i sving, skulle helst teste Finnair’s Business, men hverken Alaska eller American miles gir adgang. Så andre valg er BA A350 som alle har den nye Club World, det blir litt via noe, siden BA bruker 787-9 på begge Seattle avgangene.

Re: God søndag fra avdeling vest….

God morgen og godt nyttår fra Asker. En tur i bakken, sammen med kveldens gjester. Dog veldig på de aller yngstes premisser, men da er det på tide minstemann lærer (eller tørr) å ta koppheis alene. Det er jo null frykt nedover bakken….

Kveldens meny for både store og små er på plass, og vi kjører en fransk stil over det hele, hvor barna spiser sin egen middag. Men har jo fritt fått velge sin egen meny. Ellers har jeg både krutt og Champagne, så da er alt klart. Ha en fin dag.

Morn fra Kvitfjell. Her blir det mye som de forrige dagene og så blir det raketter til årets siste måltid. Så spørs det om vi gidder å være våkne til midnatt da, mulig jeg prioriterer sønn før det jeg mistenker blir en krevende kjøretur hjem i morgen

God morgen og godt nyttår fra Asker. En tur i bakken, sammen med kveldens gjester. Dog veldig på de aller yngstes premisser, men da er det på tide minstemann lærer (eller tørr) å ta koppheis alene. Det er jo null frykt nedover bakken….

Kveldens meny for både store og små er på plass, og vi kjører en fransk stil over det hele, hvor barna spiser sin egen middag. Men har jo fritt fått velge sin egen meny. Ellers har jeg både krutt og Champagne, så da er alt klart. Ha en fin dag.
Kunne vært t-krok , det er desidert dem verste heistypen der ute.

Jaja mornings fra Gdansk. Fått reservert en bra middag på restaurant i kveld da. Ellers er dette hotellet på musikkakdemiet i byen nokså stilig selv om det er litt utenfor sentrumskjernen, men distansen er nå grei å gå. Alt annet i byen var en del dyrere.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Det ser ut til at jeg har pådradd meg en liten forkjølelse. Heldigvis virker det som kun er det og ikke noe mer alvorlig. Uansett, så blir det nok en rolig dag for mitt vedkommende. Noe godt å drikke blir det vel i kveld. Får jo ta meg et glass i ny og ned og dagen i dag er jo en anledning som passer godt.

God morgen fra Knausen. Årets siste mimosa-frokost er allerede unnagjort og man får vel kommer seg litt ut i naturen. Ekstern nyttårsaften borti lia her som betyr null kjøkkentjeneste i dag.

Kos dere og fest som løver.

039cac30-5cdd-48f0-ba84-0fd2f7f93db6.jpeg

Ja, takk for 2023!!

Til og med Flyprat er klar for nyttårsfeiring.

flypratlogo.png

Jeg ønsker å takke alle Global Moderator for en fantastisk jobb de har gjort for Flyprat i året som har gått.

God søndag fra Skottland! Løpetur i ‘The Holiday’-landskap unnagjort. Nå kan kosen begynne. God feiring!

God ettermiddag fra fbu. Her startet dagen med å preppe et kjøttstykke som har ligget i ovnen siden og lager seg selv til nyttårsmiddag. Rukket en skitur med jentene litt lenger ut enn Someeone bor også før snøfallet. Nå er DN ferdig lest så det er vel på tide med en dusj og gjøre klar til en liten fest her. Med litt flaks kaster gjestene inn håndkle litt tidlig så jeg sover søtt når det nye året starter, men frykter den y gre generasjon skal forsøke å døgne.

Nyttårsforsettet er å unngå feite fingre i meldinger og e-post.

Takk for det gamle her fra et forrykende uvær i sør!
Godt man bor innendørs og slipper å gå ut i dag!

Skål og ha en god fest!

Hepp hepp .. Fortsatt noen (flere) timer igjen av 2023 her hos meg. Vært ute i Hundremeterskogen med pelsdotten, og nå er det peiskos som gjelder.

Nye eventyr med ølboks-AI'en Skippy venter, mummer 14 i rekken. Har vel demed kanskje passert Fnate? Så kveldens underholdning er reddet. Blir pelsdottens første nyttårsaften, og håper hun ikke blir altfor skremt av fyrverkeriet. Gikk fint 4. juli, men dette er jo en litt annen klasse. Varslet 5 grader og klarvær ved midnatt, så forholdene er omtrent så 'dårlige' som de kan bli .. De to andre ser ut til å ha vokst av seg skrekken, så får håpe det hjelper på.

Velvel, det får gå som det går. Ha en fin kveld, enten dere er i snefonner eller under palmer.

Last edited:

God nyttårsaften!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nye eventyr med ølboks-AI'en Skippy venter, mummer 14 i rekken.

Det er du. Jeg tok pause etter bok 12 (eller var det 13?) nå og begynte på en ny Sci-Fi enkeltbok. Men den har 840-ish sider med liten skrift så det tar jo noe tid. Men de neste Skippy bøkene ligger klare og venter hjemme. :)

God nyttårsaften fra Granka. I dag er det Gala middag innenfor murene her kl 18. Tror ikke det er så mange alternativ og mat må vi ha. Maten på julegalamiddagen var forferdelig, men tok heldigvis ikke så lang tid. Så da kan vi sette oss på balkongen etterpå og nyte resten av nyttårsaften med free-drinks.

Ha en super nyttårsfeiring alle sammen.

Back