God søndag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Asker

God dag fra et vårlig Asker. Bilen har fått sommerdekk, ostesmørbrødene står i ovnen og snart er det tid for lunsj på terrassen. Ned på Plantasjen etter mer jord etterpå....utrolig hvor mye det er mulig å bruke på jord når man "pusser opp" hagen. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Asker

God dag fra Lillestrøm. 11,35 kilometer søndagstur er unnagjort så godt å slappe av med lunsj. Fint å starte klokken 9 mens det er få folk ute.
Neste helg gleder jeg meg til Fagernes tur på lørdag med småfly. Godt vær ønskes! :)
Ha en fin søndag!

God dag fra havet.

Seilas med rigg er jo alltid kjedelig. Styrt kurs passer sjeldent med antenner og blindsoner så da forsvinner TV og nettet er så som så.

Mitt CT booking med SAS går nok i vasken. Pr i dag vil SAS at eg skal ankomme FRA dagen etter avgangen FRA til MEX skulle ha gått. Lukter voucher og 30 dagers frist.

EuroBonus har ingen billetter tilgjengelig. Awardfares finnes det bonusbilletter i bøtter og spann, men ingen i EuroBonus. Hvor er media når de trengs?

FQTV

God dag fra Lillestrøm. Her har man også fått gått en tur. Ikke like langt som Concorden men drøyt 8km. Fint det også.

Nå skal det vel strengt tatt bare daffes litt før vi skal fange Kinamat i kveld.

Ha en ekstra best dag!

God ettermiddag fra Kolsås. Her har man shinet litt på verandaen og så har man daffet på verandaen etter det. En liten spasertur for å kaste søppel ble det, men de 200 meterene teller knapt.

Back