• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Asker

God dag. Her nytes en stund i fred og ro etter som resten av familien enten er å tester skøyteisen eller er lagt ut for å sove. I kveld blir det å hive noe fersk skrei i panna, men siden jeg sluntret unna i går, så må det nok legges inn en treningsøkt innen den tid. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Asker

God dag fra Lillestrøm. Her har man jobbet litt og nå er det bare daffing foran Tv'en.

I går gikk jeg og trodde det var søndag. Så jeg kalte kollegaer inn til Zoom møte om koronatiltak "i morgen tidlig". Det var kaos på telefonen min I dag tidlig med folk som trengte invite og sånt. Har litt dårlig samvittighet for det.

Men men. Kaffe er i koppen og sen frokost venter. Ha en fin en.

Søndag, ja .. Nydelig dag i går, skikkelig vårstemning. Fikk gjort en del ute. Gressklipperen vil imidlertid ikke starte. Mistenker fuelfilteret da jeg kunne friskmelde sikringen, som var synderen sist. Hm ..

Ser ikke ut til å bli like fint i dag, så da blir det nok et par ekstra episoder av Westworld.

Ha en fin en, enten dere er i west, øst, sør eller nord ...

Hei fra knausen.. En helt perfekt langtiddstekt ribbe er inntatt og vi har hatt en fin fordeling i dag; alle på skøyter bortdett fra far - han er så gammel at det ble en lang tur med propper i øren igjen.

I morgen er skolen stengt og ingen hjemmeskole, så det blir koselig med arvingene inne i skauen.
Dette med hamstring.. Vin er det nok av her, men Plantasjen Vinderen er jo stengt så jeg må snart over til lissom-kubber som lukter parafin :o
Men det er vel en første verden utfordring.

Back