God søndag fra Arlanda! :)

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God søndag fra Arlanda! :)

God morgen! Tidlig oppe og straks frokost her på Clarion på Arlanda. SAS tar oss deretter til OSL i SAS Plus. Som forrige gang i september fikk vi kjøpt ledig midtsete mellom oss! Det er alltid behagelig! :) Ha en riktig fin søndag!

Re: God søndag fra Arlanda! :)

God morgen fra Fyri. Nå frokost og senere blir det å kjøre ned å hente og spise søndagsmiddag hos de gamle

b4bb7b845a0606194a2e6756fd80cfb1.jpg

God morgen! Tidlig oppe og straks frokost her på Clarion på Arlanda. SAS tar oss deretter til OSL i SAS Plus. Som forrige gang i september fikk vi kjøpt ledig midtsete mellom oss! Det er alltid behagelig! :) Ha en riktig fin søndag!

Kostet det 199kr?

God søndag fra prærien. Joggetur og frokost unnagjort. En liten del av et lam skal krydres på tyrkisk vis og etter det bør en vel holde seg ute når en ser på været.

Noen som har noen erfaringer med kontroll av uvaksinerte barn både i utlandet og på Gardermoen etter høstferieukene?

Kostet det 199kr?

God søndag fra prærien. Joggetur og frokost unnagjort. En liten del av et lam skal krydres på tyrkisk vis og etter det bør en vel holde seg ute når en ser på været.

Noen som har noen erfaringer med kontroll av uvaksinerte barn både i utlandet og på Gardermoen etter høstferieukene?

Det kostet 199 kroner ja! :) Ingen erfaring med barn og vaksine. Som ankommende fra ARN i dag var det ingen kontroll i det hele tatt. Rett ut som i gamle dager! Ingen maskepåbud på OSL og siste dag med maskepåbud ombord hos SAS i Skandinavia i dag.

Hei fra Kollen. Lang frokost er inntatt og så er familien truet ut på tur ned til gryta for å plukke opp en bil som ble forlatt der i går. Spennende å se om vindusviskerene er der fremdeles og om hvor mange kebaber som er smurt over panseret.

Middagsgjester i kveld og de skal få hipster-mat aka broilere med ølbokser i stjerten.

God morgen fra Aberdeen. Her blir det å komme seg ut av sengen etter hvert og deretter litt senere ut på ABZ. Også returen hjem igjen ble kansellert, så da blir det SAS via SVG i stedet for. Dermed blir jeg den heldige vinner av 2,5 timers venting på SVG på en sødags kveld. Ikke helt det jeg hadde planlagt, men jeg kommer meg nå hjem til slutt. En helgetur der både tur og retur ble kansellert må være ny rekord!

God formiddag fra Kolsås.
Stappet bølla i vognen og tok meg en tur ut i perfekt høstvær. Han sluknet fort og jeg fant en benk i sola og nyter. Søndagsmiddag hos familie i storbyen venter etterpå

Der ble SVG også kansellert med WF. Nå får ingen sjekke inn på automat hos SK og det er kun en luke åpen. Ingen Fast Track eller prioritert innsjekk. Kjekt å fly SAS for tiden. Jaja, flyet går i det minste.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Der ble SVG også kansellert med WF. Nå får ingen sjekke inn på automat hos SK og det er kun en luke åpen. Ingen Fast Track eller prioritert innsjekk. Kjekt å fly SAS for tiden. Jaja, flyet går i det minste.

1:45 til take off, og med dette tempoet får de aldri sjekket alle inn i tide! Det er jo tross alt en svær CRJ så flyr.

God søndag fra Arlanda! [emoji4]

G'morgen fra terrassen her i 30040. Finfin tur med Sk907 i går. Svært godt belegg i Business og Plus, svært god plass bakerst. Og 40 tonn eller no slikt med laks i buken. Så tipper kjerra gikk i pluss totalt sett. Nesten bare Priority bag og min kom selvfølgelig nesten sist.

Sterk motvind og treg bagasjeutlevering ødela min plan om å komme hjem til middag, så det ble Spirit isteden. Forferdelige plankeseter, men jeg tror ikke de brukes lenger i de nyeste flyene. Så da ga turen 5 Airbusser og re Dash'er. Ingen Boeing. Første gang siden jeg begynte denne fartingen i 2008.

Skikkelig bikkjedans da jeg kom hjem og de ble belønnet med litt skikkelig norsk tørrfesk idag. Ny opplevelse for 'gutta' og ingen tvil om at den falt i smak.

4e8e1a08e66d86ba6443b2800ad61d86.jpg

God ettermiddag fra Oslo. Her har man vært en tur i den dyreste gata i den norske utgaven av monopol for å feire min bestefars 100 års dag. Han har tom fått kort fra kongen. Men ikke nok med det jeg har selv bursdag i dag men det ble selvsagt litt underordnet når man har en hundreåring i familien.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God ettermiddag fra Oslo. Her har man vært en tur i den dyreste gata i den norske utgaven av monopol for å feire min bestefars 100 års dag. Han har tom fått kort fra kongen. Men ikke nok med det jeg har selv bursdag i dag men det ble selvsagt litt underordnet når man har en hundreåring i familien.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Gratulerer så mye med dagen til deg!

Back