God søndag fra 3151

Henshaw

Galley Slave
Medlem
God søndag fra 3151

Vipps så var 1352 byttet ut med 3151, ting gikk passelig kjapt unna i går og gamlekåken er helt tom.
Litt vel tidlig opp i dag, da junior har fått rom i første etasje hvor det jo faktisk blir kjølig, så det var noen som våknet 530 og frøs.
Kaffe i godstolen nå, så får man se om man får kvittet seg med et par flyttekasser i løpet av dagen

God søndag fra 3151

God formiddag fra 56000 Phayao.
Frokost og kaffe ble unnagjort på hotellet og vi har nå rullet noen mil og stanset for å beskue den nydelige utsikten fra en kaffesjappe langs veien. Været er overskyet og temperatur på 26°C.
Lag dere en flott søndag :)

215f0a43f6824dbfbd75793dd3313e06.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: God søndag fra 3151

God morgen fra Sverige. På tide å stå opp og spyle kroppen. Tror joggetur utsettes til i kveld for jeg er litt ivrig på å sette snuten hjem over for en båttur. Blir nok litt Harryhandel ved grensen.

God søndag fra null-sju-sju-sju. Kaffe og firkløver (kjøpt inn før boikottene) til nyheter og forum. Dagen skal nytes…i morgen er det jobb igjen:-)

God søndag fra Forus. Inne og tar en ekstra vakt i dag sånn at en kollega tar en søndagsvakt for meg i august. I morgen starter en uke ferie så det er rolige dager. Kommende væromslag? Muligens. Men klager ikke på mulig nedbør nå om dagen.

Blir nok litt surfing etter mulige feriemål i slutten av august. Leiligheten i Spania er alltid en mulighet, men det hadde jo vært kjekt å gjøre noe annet...

Time will show.

Mornings fra 1395. Ser ut som det trengs solkrem i dag også. Eldstemann skal kjøres til den vestfoldske skjærgården for et opphold der nede, men tror kona tar seg av det men jeg underholder han minste her hjemme. Som har hintet han vil på tur i skogen. Bør vel løpes litt i kveld her og

God morgen fra Kongsberg. Skikkelig varmt her i dag også. Jeg startet dagen i 7 tiden med en liten trim på 3 km. Deilig å gå før det blir altfor varmt. Det synes den firbeinte også. Det har dessverre blitt dårlig med trim siste uken. En skade i låret (antagelig strekkskade) må ta skylden for det. Ikke de store planene i dag. Må vel ta en liten sjau med huset før mor kommer hjem fra KRS.

God formiddag fra 3050. Her ble det 7,5 km med løping og ett bad i ett skogstjern på formiddagen. Nå skal det ryddes, pakkes i esker, og mye som skal ordnes. Rart med sånt, når man skal flytte hvert til sitt, så er det MYE praktisk som skal ordnes. Alt i alt, en veldig udramatisk prosess, og stemningen er god, men bare så forbannet mye å gjøre.

Uansett, ønsker samtlige en god dag, enten man flytter ut eller ikke :)
9421e3b00b0a5028f8ffb19c3fc92969.jpg

God søndag fra Lillestrøm. Her er det vasking av kåk og litt forberedelser til å dra på ferie i morgen tidlig.

Det er alltid deilig å komme hjem til en leilighet som ser nogenlunde ren og pen ut.

Vasking er i tillegg slitsomt, så nå må jeg faktisk vaske meg selg også. Ha en fin søndag

God morgen fra Knausen. Det ble frokost helt på kanten i dag med bekken sildrende ved siden av og noe ekorn-jævler som sloss. Det ble herlig utagerende i Groruddalen i går og egentlig litt deilig med barnefri. Det blir henting av arvinger hos "Chrystle & Blake" senere og håper svigermor har dratt i gang en skikkelig stek.

IMG_4381.jpeg

God dag fra havet.

Nattevakter, lyst ute og tåke. Så ser ikke så mye.
Solen har snudd, 6 mnd til jul og over en uke igjen på jobb før det blir spontan ferie til ingen steder. God sommer.

FQTV

G’morgen. Nettopp hjemme fra en time i skauen med valpen. Nå skal huset spyles, men heldigvis skal jeg bare se på.

God ettermiddag fra Oslo. Jeg var høvelig kjørt etter i går gitt så har gjort ingenting. Men får gå meg en liten tur ut.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Back