Er ikke vinlotteriet hos deg veldig rigget?Ragu in the making…servers om en 6 timers tid. Ble greit med premier i fredagens vinlotteri…så da skulle vi ha noe å servere i glassene også. Best søndag![]()
Er ikke vinlotteriet hos deg veldig rigget?![]()
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk
Jaja SJ Nord leverte nå varene til Lillehammer og overgangen til Innlandstrafikk sin lokalbuss fungerte bra. Jeg har nå bodd både på Scandic her og Hafjell hotell tidligere men Scandic var langt dyrere så valget ble ganske lett. Dessuten har Hafjell hotell litt mer sjel synes jeg. Mye dansker på hotellet som vel ikke var helt uventet. Det er rett og slett dansker norske alpinanlegg lever av på hverdagene utenfor vinter og påskeferie. Men jeg aner jo ikke helt hvorfor for det er jo ingen dansk ferieperiode nå.
Og det er jo litt sjarmerende med hoteller som fortsatt bruker konvensjonelle nøkler.
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk
Der har jeg faktisk også bodd. Koselig sted men kjipt å drasse i oppoverbakke med slalomski fra Øyer sentrum hvor bussen stopper. Da holder jeg meg heller til de to hotellene i dalbunnen...om en drøy uke prøver jeg Nermo Hotell for første gang. Glær mæ
Det er rett og slett dansker norske alpinanlegg lever av på hverdagene utenfor vinter og påskeferie. Men jeg aner jo ikke helt hvorfor for det er jo ingen dansk ferieperiode nå.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.