God søndag fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra 1395

God morgen fra Hvalstad. Her har jeg sjekket inn på morgendagens flighter, så må vel også pakke litt senere i dag. Julegrantenning ved stasjonen i ettermiddag, svigerfar dukker opp til middag, og oppskriften på kylling jeg har funnet skal ha 40 fedd hvitløk, også er plutselig også den dagen over. Ha en fin dag

Re: God søndag fra 1395

God søndag fra 2000!
Her i Deltabyen er alt så og si på stell igjen. Pfizer dose 4 ga oss en litt maroder dag i går men i dag spratt jeg opp klokken 6 etter en lang natts god søvn. :)

I dag nytes en god nykvernet kaffe fra Wien i en litt eldre julekopp fra Rathausplatz i Wien.
Første søndag i advent og litt lys har kommet opp også. Ha en ekstra best en! :) 20221127_083508.jpg20221127_075909.jpg20221127_075734.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God søndag fra Tilburg. Ny dag med 8 timer sammenhengende "si ting og spille musikk" venter. Man blir blir virkelig kokt i hodet av å stå sånn så lenge. Skjønner at jeg begynner å bli gammal.

Men i morgen er det hjem til Storsmurfen og ikke noe mer av dette før i 2023. :)

Ha en fjong en

God morgen fra Le Knaus. Ble litt drama på intimjulebordet i går da to av deltakerne ende opp sammen. Nå avsluttes mimosa-frokosten, og man skal komme seg litt opp i lia og glo på et hus Dragen mener vi bør ha.

I kveld er det Love Actually kveld for 17 år på rad, men i dag på Konserthuset med Stockholm Concert Orchestra og bobler.

20FA1604-E5BC-48EB-9AC3-F53D55EF8C6B.jpeg

Last edited:

Hu og hei fra 30040 .. Pissregn og våte bikkjer er nøkkelord her i mørket.

Ikkeno spess på programmet i dag annet enn å få opp litt julepynt. Kanskje pynte treet også. Prisen var gått opp kraftig siden i fjor, vurderte faktisk et kunstig ett. Det begynner å bli uanstendige priser ….

God morgen fra Flesland. Jeg sitter og venter på at flyet skal lande. Deretter bærer det østover med en SAS sine A320ceo ser det ut til. Griser i Bergen i dag med regn og ganske kraftig vind. Det var kjekt med noen dager i Bergen.

En Finnair sine ATR har okkupert gaten vår, men gjør seg klar til å dra nå.

Attachments

• FB_IMG_1669554107703.jpg
    FB_IMG_1669554107703.jpg
    54.3 KB · Views: 149
Last edited:

En Finnair sine ATR har okkupert gaten vår, men gjør seg klar til å dra nå.

Byttet til B16 (du leste det her først).

Ser det er en halvtime eller mer slotdelays på alle avganger... Det kan da ikke bare være været?

Og ja, OY-KAS er en ceo.

Glad søndag fra 98110. Idager planen å gå fra vest til øst på øya…gjennom en heftig skog med ikke akkurat tuja hekk. Men først forum og kaffe. Nyt søndagen du også.

Byttet til B16 (du leste det her først).

Ser det er en halvtime eller mer slotdelays på alle avganger... Det kan da ikke bare være været?

Og ja, OY-KAS er en ceo.

Hehe, jeg så at flyet taxet til B16 når det landet, men ja jeg leste det her først. Det er ikke været som fører til slotdelay. Riktignok blåser det en del, men ikke noe som bør skape trøbbel. Jeg ser det står en SAS maskin her som ikke har kommet seg avgårde nnå og som har ventet lenge. Finnair maskinen stod også ganske lenge ved gate før den dro.

Last edited:

God ettermiddag fra Tananger,
Fint vær ute til å være inne i idag.
Indretjeneste og planlegging for desember måned må gjøres. Straks er det 1.januar igjen.
Før det blir det fortsatt jobbturer øst-vest i løpet av måneden , så ikke mye tid til overs den kommende måneden.
Ha en fortsatt fin søndag.

Forklaringen på slotdelay var tekniske problemer i tårnet. Da flyet var ferdig boardet kom kapteinen med følgende beskjed: "På grunn av tekniske problemer i tårnet må vi vente minst en halvtime. Vent litt, her kom det akkurat en beskjed. Problemene er løst så sa drar vi med en gang."

Back