God søndag - det er sommer

Someone

Moderator
Medlem
God søndag - det er sommer

God morgen. Da har IATA bestemt at sommeren har startet. Klokkestilling også, men for oss med små barn er denne langt mer behagelig enn den om høsten. Men kona er avsted for å rydde opp i svigermors etterlatenskaper får vi gutta styre showet hjemme. Selv om snøen fortsatt delvis ligger i hagen, så er det litt forberedene arbeid til årets hagesesong. Ha en fin dag

Re: God søndag - det er sommer

God morgen fra Kongsberg.

Stille og rolig i heimen har nå på morgenkvisten. Deilig å bare slappe av litt i fred og ro. Lite på planen i dag. Det blir nok mest å slappe av her hjemme og i tillegg komme seg ut på en liten gåtur.

God søndag fra Ris. Rolig morgen før det blir en tur til Kolbotn i bursdagsselskap i formiddag og så rekker vi hjem for å feire bursdagen til svigerfar i kveld. Hipp hipp hurra:-)

Gjesp fra knausen.. teller to ekstra barn her så nå skal det mekkes E&B til 7 pax. Dragen skal kikke på et prosjekt i Bærum så vi henger oss på så barna kan få hilse på det Jonas kaller vanlige folk.

Holdt på å ryke på en indisk SUV i går, men godfølelsen satt ikke og forhandler fikk den tilbake til utstillingen.

Italiensk rulle-ribbe i kveld.

God formiddag fra vanlige folk. Vil jo påstå at aupairen over går under «vanlige folk» siden han ikke var å se på tur med kollenhamsteren sin i Nordmarka tidligere i dag. Det ble nok årets siste skitur, men godt å få rundet av på en skikkelig måte. To arvinger nede for telling i etasjen over. Satser på å kanskje få satt på lagringsglider utendørs på fem par ski litt senere i dag om solen titter frem.

God sommer(tid) fra Lommedalen.
Dagen er markert med å skru av den 100m lange (jule)belysningen rundt huset. Det er jo tross alt sommer. Jeg jobbet i går for å kunne ta fri i morgen, så i morgen skal den ned.
Akkurat nå er det skiflyvning på TV'n. Artig med norsk ledelse til Marius og at Cene, som jeg spiste lunch med for 15 dager siden, har satt ny personlig rekord og ligger på delt sjette plass. Han har ikke gjort det like bra som sine brødre, så utrolig gøy om den utrolig trivelige og sosiale sloveneren får det til, og det på hjemmebane.
Jeg prøvde, før frokost, å starte VW Caravellen, som ikke har vært brukt siden juleferien, men den var tom for strøm. Lader er montert, så forhåpentlig starter den om en time (jeg har reservebil) når jeg skal på Nadderud for å arrangere årets første kamp der. Etter kampen er det hjem for å slappe av.

God morgen fra BGO. Klar for ny arbeidsuke, som starter med WF614, i dag meg Q400. Duskregn i dag, så dårlig med sommer her.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Morn fra bartebyen, hvor det blåser surt og skal bli greit vått ute senere. Blir nok å søke ly på en kafé etterhvert.

God søndag fra Oslo hvor kursen snart settes ut av døra hvor jeg skal prøve ting jeg ikke kan. En venninne av meg har overtalt meg til å ta en introtime i poledance så vi får se hvordan det her går. Det kan jo bli artig.

Velkommen etter. Etter to uker med fem timers avstand, er jeg klar for å dytte dere tilbake til seks .. ;)

VPN-tunnellen var heldigvis smurt riktig i går, og håper det holder ut uka - som avsluttes i dag. En svensk desktop skal også invaderes, men får håpe det ikke skjer så mye der.

Kaldt ute. Prøver å tyne propanen så jeg slipper å fylle tanken før til høsten. Forhåpendtligvis er prisen litt lavere når den tiden kommer ..

God morgen fra Montreal. Begynner å kjenne litt på en travel uke. I går avsluttet vi i det minste dagen med å bytte ut jobbmiddag med å dra med alle på hockeykamp. Brus, popkorn, brett med pølser og 4-2 til Canadiens over Maple Leafs slår hvilken som helst Michelin middag. Forøvrig en ikke helt fortjent seier. Skudd på mål var 51-18 motsatt vei.

Nå er det bare frokost før en ny dag med messe.

Ha en stilig dag

Husker Montreal godt🤙 Verdensutstillingen 1967 !😳😳

Velkommen etter. Etter to uker med fem timers avstand, er jeg klar for å dytte dere tilbake til seks .. ;)

Ja, det er sant. Her må man nå igjen stille nesten alle klokker. :D
Så nå slutter arbeidsdagen din en time tidligere nå ;)

Back