• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag 15.januar

LN-FHU

Superflyer
God søndag 15.januar

God morgen fra Trondheim

Her startet dagen klokka sju, med vekking fra the in-house vekkerklokke ;) og da var det ingen bønn lengre.....opp å spise grøt :D
Dagen bringer middagsbesøk til opphavet og generell avslapping.

Ha en strålende dag forumister :) :) :)

Re: God søndag 15.januar

Oiiiiiiiiiii.....her våkner man noe redusert, konstaterer stuen ser rimelig bomba ut og når man teller tomflasker kan jeg kontatere det var litt av en fest :drunk: En gjest har jeg også funnet der inne blant alt rotet. Nå blir det å sette i gang å rydde før det blir en tur til Nesodden og 6 års lag til nevøen til frøkna.

økonomen i meg kan dog konstatere at selv om det er mange tomme vin og spritflasker her så blir det for det godt med pant :p

God formiddag frå regnfylte Trondheim!

Kan konstatere at det også her ser bomba ut, men det skyldes rett og slett flyttesjauen, og ikkje ein brakfest ;) Det blir meir pakking i dag, og det ser ut for at det er under kontroll -prøver vertfall å overbevise meg sjølv om det :rolleyes:

Ha ein flott dag alle saman! :)

God morgen, har akkurat klart å karre meg ut av senga for litt morgensurf. Lurer på hva dagen bringer, men satser på en liten tur ut for å fyllepå med oksygen.

Ha en fin søndag!

God ettermiddag fra Stavanger.

Da har man endelig satt seg ned i godstolen for å slappe litt av, etter å ha vært en tur på kjøkkenet og kokkelert pannekaker til både egne og overnattingsbarn og fyrt i gang middagen som står og å putrer. Ikke dårlig for en som kom ranglende hjem fra byen i 5 tiden.:p

Nuvel, ha en fin dag forumister. :)

God søndag ifra Mjøskanten. Vært ute å gått en tur før årets første jobb natt.
Skal bli godt å komme igang igjen for man lat av en måneds juleferie.
Ønsker alle på forumet en Happy søndag :D

Last edited by a moderator:

God morgen fra Superkantina i London. Etter en uke i Vegas følte jeg behov for en litt sunnere livsstil, så jeg valgte plantemaragarin på den hvite toasten jeg hadde sammen med den engelske frokosten. Seriøst, jeg er i markedet for et trimopplegg der jeg ikke behøver noe som er kjedelig altså.

Elefanten sitter i stolen og banker innpå Club Soda.

Ha en god Søndag alle sammen.

God morgen ja .. Her skinner solen og gradestokken ligger rundt null.

I da blir det en liten utflukt. Skal en tur på Gallery 63, kjent fra TV-serien Auction Kings.
http://www.gallery63.net/ I tillegg har fruen anmodet om et besøk på IKEA, som ikke ligger langt unna. Jaja.... can't wait for this day to end....

God morgen ! Det er IKKE lurt å spise ostekake fra Deli de Luca som smaker litt "rart", ha en bedre dag !!

Back