God sønda.... lørdag morgen!

Utflyttet

Ute på tur
God sønda.... lørdag morgen!

Da har man hatt en aften i fenalåret, pilsen og whiskyens tegn. Ha en bedre lørdag, det skjer neppe her.

-A

Re: God sønda.... lørdag morgen!

Ikke dårlig! Her blir det kyllinggryte og stream fra NRK.no Nett-Tv: Nytt @ nytt!

Mørkt og vått her .. forberedelsene er begynt til avreise i retning Sentrale Strøk. Er sjekket inn på LH445 online, og med litt flaks får jeg et ledig sete eller to ved siden av meg ..

iPhonen er foret med siste Kvitnes/Fjeld og mye god gammel progrock, og Kaptein Sully's biografi ble anskaffet på super'n tidligere i dag. Så nå gjenstår bare å pakke reisevesken!

Lørdagen skal by på oppholdsvær og fint flyvær! Tjolabings!

Om du enda har tid kan jeg anbefale Rain Come Down med The Nightwatchmen.

-A

God morgen. I Østen er det fridag .. og dagen skal tilbringes på stranden.

Glad lørdag. Enn så lenge stille i huset - men snart våkner 3-åringen og så 10-åringen før 13-åringen må vekkes slik at vi rekker kinoen. Den yngste skal på kino for første gang - Knerten. Ha en flott lørdag.

Bizflyer eller noen andre; kom gjerne med et vintips!

Da er sola på tur opp i trønderland. Er hjemme i helga for å prøve å lure hjorten. Skal gå med hund, så har endel slitsomme timer foran meg.

God morgen fra Lillestrøm...Husk klokka i natt :8:

Mornings fra Gamle Oslo. En kanne Frieles Frokost er traktet og nett, avisen og Dyveke er selskapet en stund. Har lyst på noe vilt i aften, så blir nok å ta trikken et par stopp og rusle litt mellom reolene på Jacobs senere i dag. Så får man se om det som er igjen på kontoen holder...

God latmannslørdag. I Auckland er dagen forlengst forbi, og her forberedes sengetid. Til uka er det eksamen og jobbsøking som står på programmet....

God morgen fra Bislett. Grått i Oslo idag. Ut for noen ærend snart og senere blir det å skifte dekk på bilen til modern. Også finner jeg vel på noe sprell i kveld :cheers:

God morgon från öst!
Ingen sol att se här heller och det blir nog bara studier hela dagen idag. Kanske hinner jag med en tur till en god vän för en kaffe eller två under eftermiddagen.

Ha en fin dag forumister!

God morgen fra de indre bygder hvor man er på hyttetur!
Ble en hyggelig aften med reker og hvitvin i går. Deretter kom det både øl og Jägermeister på bordet. Jr våknet først, så nå er det Bakugan på Cartoon Network for alle penga. Og forum og cola for far! Heldigvis er ikke tåken så tett her i formiddag! hehe.

Overskyet og vi venter bare på at regnet skal komme, så jeg regner med at det blir en hyggelig innedag i dag med mye god mat og :drink.

Bizflyer eller noen andre; kom gjerne med et vintips!

Herved utført;): http://forum.scanair.no/showthread.php?t=53444

Fortsatt god helg folks, og ikke glem å stille klokka i natt!

BF:cool2

God formiddag. Ingen store planer annet enn å få sortert litt bilder, klær, papirer og annet etter ferien. Blir vel en luftetur ut også. Ha en fin dag.

God lørdag fra Bodø. Masse sol, litt kjølig men ellers flott vær her hos oss! Dagen byr på tur med ungen og fårikål deretter :-) Ha en strålende dag alle sammen!

God morgon frå Trondheim :)

Her er det sol og fint ver for øyeblikket. Dagen starta roleg, og vil fortsette å forløpe nokså roleg. Det blir gresk aften, og godt selskap i dag :)

Ha ein fin lørdag!

God formiddag fra Stavanger!

Da var kaffen snart klar, forum må skumleses.

Hmmmm. Det blir vel en tur ut i naturen i dag og? :)

God formiddag fra ett vått og grått Sandefjord! Her har man blitt satt i arbeid med støvsugeren men det burde ikke ta så altfor lang tid.
I kveld står kino og Funny People på programmet.

God ettermiddag er det vel blitt ja, denne helgen skal bare brukes til avslapping og "batterilading" ettersom neste helg ligger an til å bli særs fuktig...

God formiddag fra Oslo. Oppe 04.45 i dag for å være tidsnok ute til å hente min kjære som kom med TG954 fra BKK i dag morges. Må innrømme at jeg er litt misunnelig på henne som fikk både A346 og siste Airbus tur med TG før de bytter til 777. Men men :)
Mett oppunder korken etter et saftig thai måltid nå. Slappe av noen timer før det bærer ut på litt mer handling av mat.

Regner med en rolig kveld foran tv'n med god mat :)

Back