God solfylt fredag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Hvalstad. Her har jeg fått levert barn, tatt min økt som trafikkvakt uten for skolen uten at et eneste barn ble påkjørt av en Tesla, samt alledere hatt et Teamsmøte med en god mix av lokasjoner og nasjonaliteter. Bør vel bli en anledning for en løpetur i solen også. Ha en fin dag

Møkkafredag.

Ekstra mye å gjøre. I tillegg sitter jeg med flere kunder som overfører sine data til oss samme dag som jeg må gjøre noe med det, og da hjelper det jo ikke at Telia plutselig slutter å virke.

Snart helg, hørte jeg rykter om.

Ha en bedre en.

Solfylt her i vestsørøst også. Fin tur ut med bikkjene. som er direkte våryre.

Smittetallene ser ut til å gå raskt nedover nå. Mulig det kommer en liten spike igjen siden enkelte guvernærer har funnet det godt å erklære full åpning, men vil tro at det verste liekvel er over. Etter et år med dette, holder mange mer eller mindre ubevisst avstand til folket rundt seg, og slike vaner hjelper nok noe. Og enkelte gjør som de vil likevel, så liten endring der.

Men det skal bli interessant å se når papirlappen jeg har i lomma gir meg karantenefri adgang til kongeriket. Hadde vært hyggelig med en tur over før sommerferien.

Hei fra knausen. Peisen brenner og jeg smatter mens jeg venter på dagens siste kjøretur.. Ganske tørst.

Faktisk solbrendt i dag etter fun tur ned til en kompis på Tjuvholmen hvor man glemmer seg bort i solen med herlig reiseprat.

Helg helt uten planer - til og med menyen er ubestemt (Litt Rainman bekymring her nå..)

Back