Jeg klarer ikke å la det gå..Min 4xopptjening run på mandag er spikret og korona vaksine er avtalt. Da kan eg snart ta helg.
Jeg klarer ikke å la det gå..
Men
Dette er VM i unødvendig reising.
Og folk lurer på hvorfor smitten ikke går ned :headbangDet skal du få lov å mene men vit at det gir jeg en blanke F i.
FQTV
Og folk lurer på hvorfor smitten ikke går ned :headbang
Mobilitet er absolutt en årsak jo. Men ok, la meg nøye meg med å si at det er helt idiotisk at SAS kommer med en slik kampanje slik situasjonen er nå.Da har du og mangen andre misforstått hvordan det smitter. Run fra flyplass til flyplass med maske påbud og antibac er ikke årsaken
FQTV
Driver ikke SAS og forlenger statuser nå, så man ikke behøver å fly for status?
Fredag fra gjemmekontoret. Hektisk, men man overlever. Ganske klar for helgen.
Ha en god en![]()
Viktigste er å gi FDriver ikke SAS og forlenger statuser nå, så man ikke behøver å fly for status?
Fredag fra gjemmekontoret. Hektisk, men man overlever. Ganske klar for helgen.
Ha en god en![]()
Må også si at det er smått ironisk å våkne til nyheten om at mannen bak nyhetsspeilet og covid-fornekter nå er død som følger av korona...
Etter det AO og Oppland Arbeiderblad vet er det tatt bilder av alle bilene parkert ved låven. Registreringsnumrene vil være nyttige i arbeidet med å få brakt på det rene hvem som deltok på arrangementet.
Min 4xopptjening run på mandag er spikret og korona vaksine er avtalt. Da kan eg snart ta helg.
FQTV
Hvorfor får du vaksine? Du virker så ung at jeg er overrasket.