God Soendag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var en travel foerjulsloerdag unnagjort ... Lillegutten og jeg turnerte Christmas In The Country .. en 10-15 juleutstillinger/-markeder rundt paa oeya .. og avsluttet med aa anskaffe en lekker granbusk som naa staar til toerking i garasjen. Saa morgendagen blir avsatt til julepynting.

Det er fortsatt litt igjen i Woodbridge-flasken (de selger bare 1 1/2-litere) saa naa sitter vi og spiller Football Manager 2005 og koser oss foran peisen. Lillegutten er fornoeyd med Lilo & Stitch.

Det regner fortsatt ....

Replying to Topic 'God Soendag!'

God morgen alle.Da var jeg ferdig på jobb,så jeg får si god natt:zzz

God morgen... Kunne vel egentlig ha skrevet dette innlegget i natt etter at gjesten gikk. Sent ble det uansett...nå er det kaffe som gjelder. God søndag - den blir nok bare bedre og bedre!

God söndag morgon!

Ett par dagar sedan sist. Har haft fullt upp med konferensorganisation, julbal och besök från England sedan i måndags. 5:e luckan på Malteserkalendern är öppnad. Det är inte långt kvar till jul nu. Ha en fortsatt fin söndag.

Og her var planen å benytte dagen til å øve til de fem prøvene jeg skal ha kommende uke, men som vanlig har det vist seg at det ikke gikk helt som planlagt... :sarc

Og siden det er 5. desember: Gratulerer med dagen til alle nederlendere. Gled dere, i dag kommer Sinterklaas!

http://www.sinterklaas.nl

Back