God soendag morgen fra Vancouver

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
....riktignok bare loerdag ettermiddag her paa Fairmont Vancouver Airport Hotel, et hotell som 120% har fattet poengene med aa vaere flyplass hotell, en IPA ( @AirbusTrond legge merke til korrekt glass;)) mens en venter paa den lille italienerinnen, siste ferge ut til Salt Spring Island i kveld. Lufthansa var sprutfull selv med 747-400 til Seattle saa da ble det via Muenchen til Vancouver til ca en halv Kjos :D I morgen blir det Salt Spring Coffee med Beavers *DeHavilland Beavers that is).

Attachments

• IMG_0487.jpg
    IMG_0487.jpg
    91.3 KB · Views: 308
Det var da j...... grisetidlig! Er vel mer sent her i Norge... :)
Snart leggetid, men må fullføre Interstellar først.
Ser ut til å bli en natt til på hotell i Oslo før ferien begynner. Prisen avgjør hvilket.
Ha en gylden søndag :D !

God morgen fra hjemmelige trakter - nemlig nord i Oslo - været er flott i forhold det været som har hatt i sommer - nå sol og varme ;)

ha en flott dag - der du er.

Jan

God morgen fra Grønland. Madammen vil ut å plukke sopp i dag, så da blir det vel en tur til skogs i det fine været. Ha en aldeles fortreffelig søndag[emoji295]

God dag fra Varna. Her er det en god, gammeldags fyllesyke på gang - neppe helt edru etter gårsdagens utskeielser i 17. etasje - men artig å gå i "kommunistbar" og skeie helt ut. 50 kroner for en dobbel whisky er jo en grei, for grei, pris...
...nå skal jeg finne meg en solseng, ta en øl og kikke på de lokale lettkledde damene, trur eg....

God morgen fra Sandaker. Straks en løpetur med en kamerat før det blir ut og spise i ettermiddag. Ha en fin dag

Formiddag her i Trondheim. Dagsbesøk i Rissa, venter nå på Flakk på ferja. Blir bedring i været håper jeg, for akkurat nå regner det......vi har planlagt grillings i dag.
Ha en strålende søndag :) :)

God morgen fra Snillfjord! :)

Sola skinner og temperaturen er godt opp mot 20!.....hadde det bare vært så vel, må vel heller konstatere oppholds og 13+ med ymse byger, men håpet om bedre vær de neste dagene lever i følge Desta hos TV 2. ;) Var oppe først 03.00 for å se naboen komme seg av gårde til TRD for en ukes ferie i greske himmelstrøk. Deretter ble det noen timers søvn før en kom seg opp 06.30 for å få med seg naboens flight SK7373 til RHO som hadde departure 07.00, men ikke p****r om flyet letta til oppsatt tid, kom seg ikke på vingene før 08.14, hvilket gjør at jeg kunne vært 1 time ekstra i koma, men sånn går no dagan som vi sier her oppe. :D Nystekte rundstykker til denne forumisten er et faktum, mens SK7373 straks entrer Romanias luftrom med LN-RRE.

Ha en fortreffelig dag forumister, med eller uten forsinkende fly på FR24! :D :D :D

Last edited:
....riktignok bare loerdag ettermiddag her paa Fairmont Vancouver Airport Hotel, et hotell som 120% har fattet poengene med aa vaere flyplass hotell, en IPA ( @AirbusTrond legge merke til korrekt glass;)) mens en venter paa den lille italienerinnen, siste ferge ut til Salt Spring Island i kveld. Lufthansa var sprutfull selv med 747-400 til Seattle saa da ble det via Muenchen til Vancouver til ca en halv Kjos :D I morgen blir det Salt Spring Coffee med Beavers *DeHavilland Beavers that is).

Nå har jeg også bodd der noen ganger og det er et fenomenalt flyplasshotell!!!!

Good something fra Bill Bentley Pub. Sinnsyk service fra Cathay på vei inn hit. Og etter alle solemerker venter det samme på destinasjonen.

Nei, får hente meg en Singha til...

Tadaaaaaa

God søndag herfra.

I natt hadde jeg et skikkelig mareritt! Var ute og reiste, og skulle fra en flyplass til en annen, men så hadde klarte jeg ikke å komme på hvordan, og tror jeg endte med å finne ut at jeg hadde glemt å booke den flighten :drunk:

Jeg som normalt har stålkontroll på sånt.

Våknet heldigvis, og fant ut at det bare var en drøm

Last edited:
God søndag fra Dy5305. 14 dager sørpå skader ikke med den sommeren vi har hatt så langt.

Back