God soendag (mandag for meg) morgen fra UAE.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra Dubai.. I dag var det litt blåmandag og man kjente at man kjørte litt Norsk I trafikken igjen (bruke rundkjøringer som maktdemonstrasjon ikke et flytredskap) til kontoret. Humøret kommer seg nok om en time eller to
:)
Helgen har vært veldig fin og det lå faktisk på levelige 29 grader i morgentimene og senior samt lillesøster har fått se sider av Dubai de fleste turister ikke får med seg. Senior sa sist han var her for noen år siden med jobb ”aldri tilbake” – men er nå helt frelst.

Emirates Sheiken var en meget elegant fyr på torsdag og jeg turde ikke komme med noen flyspørsmål. Det ende opp med to timer i full dress med 44 grader utendørs i en seremoni som tappet meg for ca 2 liter vann.

I dag er det 11 dager til vi skal nordover igjen – og vi har fint lite lyst til dette..

Ha en fin dag.

God morgen fra Nederland. Nok en lang natt med oppgaveskriving -- forhåpentligvis siste slike natten på en stund slik at jeg kan ta ferie i løpet av dagen!! Fem dager til man setter snuten mot the Caribbean!

Ha en bedre søndag!

God morgen fra Madla. Har nettopp kjørt familien til SVG, dem skal på ferie i Nord Norge i to uker kanskje tre uker. Så nå skal jeg passe på fortet blir bra det, eller kjedelig og våkne til øs pøs og brrr kaldt ute ønsker alle en bra dag.

Mornings fra Tjøme. Ikke det helt store sommerværet, men det blir vel noe å finne på for det. Hjem til Oslo i ettermiddag for England-Italia da endel kamerater kommer på besøk for kampen. Satser på Italia tar dette og både Rooney og Terry får røde kort.

Men først en liten ekspedisjon for å hente bilen som står parkert på en annen øy her ute

God morgen - det regner på utsiden. Nei, nå er det sol igjen. Another one of those days...

God ettermiddag fra The Philippines!

Her har man tilbragt dagen ved og i bassenget. Kjenner at de siste kvelders begersvinging river litt i kroppen! Vurderer hvit dag i dag!

Godt man har mange flere dager igjen av ferien!

BF:fly

God formiddag fra Stavanger.

Her er allerede middagen påbegynt, så det skal bli spennende å de hva middagsbesøket sier i dag når maten står på bordet. Med andre ord ikke store planer for dagen.

Ha en fin en forumister! :)

Edit: Queen Vicoria og Queen Elizabeth, samt et til ligger i Vågen. Så da må man ta en kjapp tur til byen. ^_^

Last edited:
Gute søndag aus Frankfurt. Nettopp ankommet med blåhvalen, og fått sjekket inn på Hilton, og fått meg en dusj og en cola.

Får se hva dagen bringer. God søndag ønskes :)

Good morgen fra Radarstation KGVL. Godt å våre hjemme igjen. Radaren er fyrt opp igjen etter at svigermor fiklet med kontroll-pc'en og reisemagen er tømt.

Sitter på terassen med morgenkaffe, Morow Radio og lykkelig katt i fanget og nyter morgenen. 17-18 grader, skyfritt, men det dukker vel opp noen tordenskyer i ettermiddag også.

Turen over gikk på skinner. Endte opp i 11H, som er siste rad i C, ved siden av en sterkt lespende flyvert fra Germanwngs.... Er ikke sikker på hvem som var mest skeptisk av ham eller flyverelgen, men begge var svært beskjedne under overfarten.

God morgen fra Lillestrøm. I dag må det nok føres ferdig litt regnskap for sjappa så man får sendt inn det i tide til å bli refusert 5-6 ganger før fristen den 1/9.

I kveld blir det EM match der jeg holder med England mens Fnate holder med Balotelli.

Ha en regnvåt dag, folkens.

Morn fra California, avdeling syd.

Ble sånn passe stekt av sola igår, så satser på å tilbringe litt tid vekk fra sola på et eller annet kjøpesenter, så kan man si seg ferdig med det forhåpentligvis.

God dag fra Calgary, for øyeblikket 15 grader og høljregn. Matteeksamen på mandag, og kjemieksamen på tirsdag, så planene for dagen er ganske opplagte. På toppen av det hele holder naboen på med et ganske støyende oppussingsprosjekt, så det dunker i hele huset.

Nåvel, bare to dager igjen til det er sommerferie, og om seks dager pakkes det til bilferie :) Ønsker alle en fortsatt fin søndag.

Last edited:
God kveld!

Tilbake etter en nydelig uke i Shanghai, og er noe deppa over at det er tilbake til Oslo i morgen allerede. SAS leverte virkelig varene på turen, og ga oss en oppgradering til C nedover og oppgradering med poeng til Y på returen. Vil kalle dette god value for money på bonusbilletter til 20k pp.

Dessverre er jeg noe knust, men satser på litt skikkelig søvn før man må peise på med jobb igjen!

Back