• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyprat God skjærtorsdag

Flyprat-logo

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Beitostølen. Espresso, kake og en liten jagermeister, også er dagen i gang. Litt snø i luften nå i morgentimene, men litt skiaktiviteter blir det. Før det blir full fonduekveld etterpå. Ha en fin dag.

Glad påsk:-) Stille og rolig morgen på Ris. Retting slett digg at vi ikke har sne..så da tenker jeg at den største elektrikeren skal bli rengjort i løpet av formiddagen - kanskje den lille også. Den minste har fått sommerskoene på…den andre må vente til skoene kommer fra langtidsferie på landet. Så kommer det best besøk fra Seattle i ettermiddag.

Morn fra Tønsberg. Vått, grått og kjølig etter at vi i går var oppe i 15 grader og sol. Får vel finne på noe for å aktivisere sirkuset

God morgen fra Gaustablikk. Snø i luften og det er bra for skisporet. Helgen ser lovende ut i så måte. Litt fysisk fostring blir det nok i dag også - og garantert mye hygge. Bistromiddag i kveld. Ha en bra dag.

God morgen fra hybelen i Bergen. Her ble det sen revelje så morgenkaffen er akkurat på vei fra Nespresso maskinen. Blir lett frokost her før en stikker opp å hente opphavet for å kjøre dem inn på gravlunden for å få tatt våronna der.
Senere blir det jobb i hula.
Ha en flott torsdag :)

God ettermiddag fra 1D på VJ902, en A321 som straks er på vei fra BKK til HAN. La på et par hundrelapper for «SkyBoss» og fikk prio innsjekk, lounge, 30 kg bagasje, sete på rad én og varm mat + øl. Vel anvendt kronasje🙂 God skjærtorsdag!
IMG_3225.webp

God sag fra Kongsberg. Torsdag betyr dialyse. Det går uavhengig av høytidsdager. Ikke verste dagen å ha dialyse på da det regner ute, noe det har gjort i hele dag.

God formiddag/ettermiddag fra Jar,

Vi fortsetter her med klesvask og rørleggerarbeid i hjemmet til Moder'n.
Ny lekkasje oppdaget i et av badene som må fikses. Fikk med den ene broder'en , så helt greit at det er grått og vått ute i dag når vi praktiserer rørlegger yrket.
Det kalles alternativ Påske !
Knut , jeg ringer deg når jeg har fått fikset "rørene".

Ha en fortsatt fin Skjærtorsdag.

Gjeeesp fra godstolen. Deilig å ha mesteparten av klanen hjemme igjen og den nydelig mimosa-frokost er på plass. I dag blir det kino og pizza på programmet.

Det blir også litt ombookinger for sommerturen da CFOen fersket noen ganske dyre ombookninger de første dagene i Seoul. Hun har jo litt rett da det er vel ikke rommet man skal henge mest på de tre dagene. Ganske strengt med antall pax per som så alt blir i to rom/suiter hvor selv der må barn nummer tre forhandles inn.

Gjeeesp fra godstolen. Deilig å ha mesteparten av klanen hjemme igjen og den nydelig mimosa-frokost er på plass. I dag blir det kino og pizza på programmet.

Det blir også litt ombookinger for sommerturen da CFOen fersket noen ganske dyre ombookninger de første dagene i Seoul. Hun har jo litt rett da det er vel ikke rommet man skal henge mest på de tre dagene. Ganske strengt med antall pax per som så alt blir i to rom/suiter hvor selv der må barn nummer tre forhandles inn.
Her må jeg si meg enig med CFOen, uansett så er ikke Seoul den dyreste byen i verden sånn hotellmessig iallefall ikke til vanlig. Viktigste om sommeren er god aircondition, likeledels om vinteren må man ha bra oppvarming. Det er et sånt type sted hvor det er iskaldt om vinteren ofte og tilsvarende varmt om sommeren. Ligger vel uansett sånn ca på breddegrad med Washington DC. Tror du vil like Seoul og Sør Korea.

Anyway god ettermiddag har det blitt her - en liten aftenwork øl i går dro langt ut så her missa man butikken. Og det er jo stengt i to dager. Men men overleve gjør jeg nok likevel. Fridager før det blir jobbing til lørdag og sndag, men da må jeg nok gjøre innkjøpene mine på den stusselige KIWIen på Ullevål sykehus for å ha sjans etter dagvakt. Stenger jo tidlig på lørdagen gitt. Hva pokker skjedde med våren og da?

Her må jeg si meg enig med CFOen, uansett så er ikke Seoul den dyreste byen i verden sånn hotellmessig iallefall ikke til vanlig. Viktigste om sommeren er god aircondition, likeledels om vinteren må man ha bra oppvarming. Det er et sånt type sted hvor det er iskaldt om vinteren ofte og tilsvarende varmt om sommeren. Ligger vel uansett sånn ca på breddegrad med Washington DC. Tror du vil like Seoul og Sør Korea.
Takker for godt råd. Westin Jonsu (5*) var litt voer dobbelt så dyrt som Fraser Place (4*)med samme beliggnhet og nesten samme "score" CFO mente 9.000 kroner ekstra for tre dager med mer marmor var tett i pappen.

God dag fra London. Her skal vi straks ut på et kort "jobboppdrag" før det skal feires videre med sen Italiensk lunch på Faros. Deretter er planen litt vag, men det skal makses alt før hjemreise i morgen.

Om dere er i området kan vi forøvrig virkelig varmt anbefale Grilandia i Hanover Street. Libanesisk sjappe med fantastisk bra mat. 10/10.

Ha en super torsdag!

G'moorghen ! Her er alt ved det vanlige, og ingen spor av helligdag annet enn at det varsles om at Wall Street holder stengt i morgen.

Stor fin måne i dag. Med en så stor målskive må vel selv Arte-miss treffe målet.

Skjermbilde 2026-04-02 084734.webp

God ettermiddag fra Klepp. Det var antakelig en god ting at jeg satte meg ned ett øyeblikk for forum og en pause, for da fikk jeg korrigert lørdagsfølelsen. Joda, jeg så faktisk etter en lørdagstråd...

Nuvel, påske er bare en gang i året. Og heldigvis husket jeg tross alt å ta turen til butikken i går. Inkludert det jeg trengte for at arvingene skal få lete etter påskeegg. Jeg regner med det fremdeles er lovlig i hjemmet så lenge det ikke er sponset... 🫣

Back