• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God skjærtorsdag morgen!

Re: God skjærtorsdag morgen!

Ta dere en tur ombord i DY's LN-KKW, der er dassen bak i kabinen plassert "bak" bakre galley, så alle pax som skal bruke den må gjennom galley:D

Ja, snart koster det vel 25 spenn å bruke den dassen..

God morgen fra Chicago. Her skinner sola, men bare noen fattige varmegrader. Vaksinasjon står på tapetet i dag for bikkja. Ellers lite å melde.

Blir det vår snart????

Jobber ettermiddag/kveldskift på Gardermoen. Skal sende fly til ORY, TRD og SXF før jeg rusler hjem. Her gleder vi oss over nedgand i oljeprisen, men er noe bekymret for økonomisk nedgang. Håper ikke historien gjentar seg og flybransjen skal inn i 7 dårlige år etter 7 gode....:question:

Med ønske om fortsatt god økonomisk påske :EU :USA

Vaaren er klart kommet til Bainbridge, det spirer og gror....ikke mye som minner om paaske, det naermeste er gulfargen paa Messenger Sykkelbagen min. Den lille italienerinen snakker om London neste helg.....

God kveld. Da er jeg benket i Loungen i CPH, hvor barna er plassert på lekerommet som de har fått istand her, og jeg slapper av med litt god vin og litt surfing på nett.
Sete 8F er sikret, og dette blir nok enda en bra reise med SAS IC til BKK ;-)

Hei! Ja, da er det bare å slappe av i loungen, flighten sydøstover ser ikke veldig full ut iflg. expertflyer ihvertfall. Fikk du op-up, eller oppgraderte du selv? Sjekket mer på wideroe.no - og ja, avansert søk har klart noe for seg ja:-)

Hei! Ja, da er det bare å slappe av i loungen, flighten sydøstover ser ikke veldig full ut iflg. expertflyer ihvertfall. Fikk du op-up, eller oppgraderte du selv? Sjekket mer på wideroe.no - og ja, avansert søk har klart noe for seg ja:-)
Hadde C fra start av ;-) , men flyet blir nok helt fullt ser det ut til. Mange som har oppdaget at det var ledige plasser, så standbylisten er laaang i dag .

Huff! SK973 full av "pattaya-turister" *grøss* som dessverre har noen poeng til overs;-)

Må du ikke tømme i deg for mye brennevin i natt

Ingen fare for det, har med 4 unger mellom 4 og 13 .. så her blir det ikke noe tull og tøys! Får satse på masse soving på flyet istedet ;-)

Back