• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God skjærtorsdag morgen!

Thomas

ScanFlyer Rusty
God skjærtorsdag morgen!

Morn!

Sitter i bunker'n og venter på at ORY og STN skal komme seg avgårde, klokken er 0510z og jeg har allerede snakket med vår mann fra Heggedal - ikke dårlig!

Været er bra, men det lukter snø til kvelds :8:

Eat up folkens - kollega og forumedlem LN-KKY hilser fra andre siden av rommet med en hilsen om Gla Påsk!

Re: God skjærtorsdag morgen!

Hehe, mannen fra Heggedal rapporterer LIVE han Thomas :)

God morgen Morgenfugler! Jeg sitter noen meter over Thomas og ser noe han ikke får sett desverre, nemlig en strålende vakker soloppgang, som forhåpentligvis fort begynner å tine litt opp på de minus 8 blå vi har jeg i øyeblikket!

Straks er det sengen neste, såååå raka vegen hjem, så til Tønsberg for noen dager, med flytting, babyer, vin og en og annen øl på tapeten....

Ha en strålende dag & påske alle sammen!

God ettermiddag fra Filippinene!
Her er det strålende solskinn go 35 grader! Dagen går med til å sløve rundt og i bassenget. Ganske deilig egentlig! Og det beste er at det er fortsatt mer enn en uke igjen av ferien!

Glad påsk!

BF:cool2

God paaske fra Midtoesten! Her feirer vi ikke paaske i dag, men heller Profetens bursdag, saa er helligdag likevel:) Selv har jeg tenkt aa feire dette med oel paa stranden foerst, og saa blir det grilling av sommerkoteletter paa verandaen senere (er godt at det ikke er mange muslimer i blokken her jeg bor).
Kan foeroevring melde om 35 grader og skyfritt:)

God morgen. Da er det kun få timer til vi laster opp bilen med far og 4 barn som skal ut på en laang reise til Thailand i dag. Flott påskevær her i dag, så vi skal først ut en tur og føle litt snø og vinter før kursen settes mot en strand i Østen;-)
Ha en fortsatt finfin påske !

Jaja, påsken er ingen tid for ferie. Iallefall ikke for meg som må droppe hyttetur. I dag, som tidligere denne ferien, blir det fullt opplegg med russebussen. Pussing og maling. Det blir ikke noe flyselskap-livery på bussen til dere som mot formodning tenker den tanken hehe.;)

God morgen fra Gamle Oslo. For meg er det den første skjærtorsdag uten jobbing på 10 år. Litt rart. Men det betyr god tid til å tilberede kveldens måltid: Lammesadel m/bla fløtepoteter. Til dette en barbaresco innkjøpt på OSL forleden. Talisker 18 skal også prøves. Men før dette må man vel gå seg en lang tur...

God formiddag ønskes fra Nord. Har akkurat sendt avgårde dagens første fly, bare 3 igjen hvor det siste går 16:21 i kveld. Tar påskeferie da og skal ikke på jobb igjen før 0430 på mandagsmorgen *jippi* Ellers så kan Vadsø melde om strålende sol, blå himmel og -8 grader :)

Har ikke bestemt hva middag det blir her da jeg har knapt stått opp, men dagen skal tilbringes med sysling innendørs da det blåser og fnør utendørs. Ha en finfin påske og husk å spis kvikklunch i tide! :)

-A

God formiddag :)

Da sitter jeg på stand by å venter i spenning på at tlf skal ringe... hehe
Ellers så går vel dagen til rydding og pakking før min kjære og jeg tar påskeferien.

Ha en fantastisk flott dag :)

G'morgen fra Alpharetta, hvor tempen ligger rundt 4 grader over frysepunktet. Ingen paaskefeiring her, men to dager paa skoletur med 200 ville 11-aaringer staar paa programmet. Ikke vet jeg hva som fikk meg til aa melde meg som frivillig til aa hjelpe til .. maa ha vaert et oeyeblikk av 'temporary insanity'.

Velvel .. det blir iallefall to teknofrie dager uten internett, mobiltelefoner og andre gadgets ... vi faar haape paa at det er med noen snertne mammaer istedet ... ;)

Atter en dag med tlf. vakt og litt over 0900 ringte trafikkvakten. Pax til CPH, ferge en 340 til ARN og ferge en annen 340 tilbake til CPH. To take-off'er på under 24 timer, det er arbeidsdag det!
Ha en Glad Påsk som de sier der borte i Vest Mongolia. Det høres hyggeligere ut en God Påske, ikke sant?

Påsken betyr ekstra $$$, så da sitter jeg på jobb. Så da får jeg lest litt skole! Merket meg at oljen er betydelig ned, men den skal vel opp igjen ;)

Gla Påsk från Gävle :D

Sitter her og venter på toget til ARN, ETA 1309. Hvis det er noen der borte som vil bli med på litt spotting får de sende meg en PM. Skal pröve å komme meg innom her igjen når jeg kommer til ARN.

Folket får ha en fin dag så.

Ahhh xtra cash idag ja, 170% tillegg muhahaaha
Sola skinner flyene går - kan nesten ikke bli bedre ;)

Ta dere en tur ombord i DY's LN-KKW, der er dassen bak i kabinen plassert "bak" bakre galley, så alle pax som skal bruke den må gjennom galley:D

Min frihelg är inne på dag ett. Sen blir det jobb lördag-tisdag. Ha en fin påskhelg ni som har ledigt och till er som är i arbete önskar jag god arbetslust.

Ta dere en tur ombord i DY's LN-KKW, der er dassen bak i kabinen plassert "bak" bakre galley, så alle pax som skal bruke den må gjennom galley:D

God formiddag til deg også ;)

Back