God reisedag 19 januar fra Bali, snart SIN

Futura

ScanFlyer Gold
God fredag fra Bali-Kuta. Om ca 3 timer tar Scoot sin 789 av mot SIN. Vår 10 ende flight og 7 ende selskap på denne ferien. 19 januar har blitt en god reisedag for meg. 19.01 2020 fløy vi DY til DBX, det var rett etter et ukrainsk fly var skut ned over Teheran, så vi måtte refuele på Kypros. og tre dager senere leste vi den første artikkelen om et virus i Kina, som ble påvist første gang i UAE 28.01, den dagen vi dro videre til India.
19.01.23 fløy vi LATAM fra MIA til Quito. Quito og SIN er nesten så langt det er mulig å komme unna hverandre, det mangler ca 500km på å være antipoder. Etter som jorden er 43000km rundt ekvator, men bare 40.000km pol til pol til pol, er det ikke langt fra å være de to som ligger lengst unna hverandre, selv om Wellington og Madrid er omtrent perfekte antipoder. Mellom dem er det 170km mer.
Men nå tilbake til den nordlige halvkule og 1 time nærmere Norge.
Ha en god og bereisende dag alle sammen

God fredag fra Fbu. Hyggelig å møte mange for første gang i går, og hyggelig med ny kaffekopp.
5e2e95a70308c26db0db6dd30867ddb3.jpg

Last edited:
Glad frifredag fra Ris. Herlige nyheter fra favoritten i Tyskland i går. Opphavet fyller år så da blir det vel både god mat, godt drikke og kanskje en kakebit eller to. Ha en best start på helgen:-)

Morn igjen fra 1A på Scoot TR 281. Premium tja, Economy Ja. Vi humper oss over Java tror jeg. Cabincrew har fått beskjed om å sette seg. Vi har fått litt symbolsk mat, en bitteliten rett med biff i saus med ris, en 0,25l colaboks og 6-7 bittesmå kjeks. Vi fikk også 2dl vann før avgang. Avgang var 10:55 og vi tok av 11:50 9V-OJA tror jeg er reg nr på flyet. Utvendig er det godt slitt i fronten. Flyet er møkkete som f.. Dette er på linje med Biman. Gardinen inn til galley er skikkelig møkkete, det er møkk mellom seter og veg. 18 av 35 seter i Premium er besatt. Disse til å folde opp på armlenet, så man får opp brettet er utslitt på kantene. I PE får vi lov til å ta ut strøm uten å betale ekstra, men det er ikke USB kontakt. Ryggen er såpass lav at den "puta" man kan justere opp og ned er for lav på meg, som bare er 175cm. Wifi var vanskelig å få koblet seg på og er veldig treget.
Det blir deilig med PE hos Norse på hjemturen.
Forsat god dag alle sammen.

God morgen fra Hvalstad. Straks blir det hjemmebakt brød for hjemmekontor. En polferd og tur til fiskehandleren i Asker står på programmet. Også får jeg vel trykke refresh i excel noen ganger. Ha en fin dag.

G’morgen fra Havet. Straks utsjekk og avmarsj til Long Beach.

Blir overnatting på OSL før grytidlig hjemreise via AMS i morgen.

God fredag. Jeg tror jeg går ut på ski jeg etter hvert. For til søndagen kommer mildværet og tar vel knekken på snøen kanskje? Isåfall må man jo frem å drive med klister. Etter sånne snøfall bør det jo være stabilt -5 grader i lang tid. Da er det optimale skiforhold.

G’morgen fra Havet. Straks utsjekk og avmarsj til Long Beach.

Blir overnatting på OSL før grytidlig hjemreise via AMS i morgen.

God morgen fra Kolbotn, klok av skade har jeg flyttet overnatting fra OSL til LHR, foretrekker og har betalingsvilje til hotell en gå til og fra terminalen.

Søndag blir det American via DFW hjem til Seattle, rekker vel både American Airlines Admirals Club og Centurion i T3.

Det var en utrolig hyggelig og lærerik kveld hos WF i går, lærte masse.

God morgen fra Jåttå,
På tross av mye snø siste 12 timer gikk det greit å kjøre til jobb i morges.
1 1/2 times måkeøkt rundt midnatt og 3 kvarters måking i morges måtte til hjemme i gårdsrommet før jeg kom ut med bilen. I følge mine notater har vi ikke hatt så mye snø her i Tananger siden 1982.
Her i prosjektet er første ops. møte ferdig , litt trykking på tastaturet før ukas allmøte med sjefen.
Regner med at gårsdagens kjennelse i Oslo Tingrett blir viet litt oppmerksomhet.
I kveld Årsmøte i lokallaget.
Ha en fin vinterdag

Hepp fra Knausen. Her har man lekt "Dad of the year" med pannekakefrokost og dør til dør levering på to skoler i to omganger - da kan man med god samvittighet være en fjott resten av dagen.

En god del møter unnagjort så da blir det svømme-lunsj. Blir godt å få hjem Dragen og regner med huns snart sender meg en request for serveringen i helgen.

God morgen fra KL1143. Interessant å se at folk later som om gårsdagens treff var gøy, når det åpenbart må ha vært veldig kjedelig uten meg. Men greit... jeg lar det gå. :)

Nå skal det bli sjukt digg å trille kofferten bort til døra hjemme. Låse opp og finne Storsmurfen.

Ha en best fredag

God fredag fra Majorstuen. Noen timer hjemmekontorering før det bærer mot OSL og SK til LHR. Ser frem til 1A på BR68 i kveld. Ha en flott fredag!

-20 på Galemoen ved landing. Likevel var det behagelig å gå ut til bussen med åpen jakke, i motsetning til i Bodø, hvor det var halvparten. Oh well ..

Kort natt, så blir det en 737-900 uten plugg.

Back