God pinsemandag

Ja det går på rute, men vil du ha et sete reservert på 06:55 i morgen så vennligst ta Buss for Tog til Oslo S og sjekk in på Automaten (om den virker);) Supert Full Flex tilbud;)

Jeg har aldri hatt problemer med automatene...;) Jeg innser imidlertid at andre kan ha andre erfaringer. Hvorfor ikke tilby muligeheten for internettinnsjekk med setevalg mot et gebyr helt opp til noen timer før innsjekk?

Problemet med Automatene er det er ingen i nærheten av meg ;) Tur-retur SVG i morgen med Full Flex begge veier og ShitforseatbyDY(tm) - 28F blir det vel begge veier....men hvis det er en maskin med internet ombord kan en jo sjekke inn: Hos SAS ;)

Problemet med Automatene er det er ingen i nærheten av meg ;) Tur-retur SVG i morgen med Full Flex begge veier og ShitforseatbyDY(tm) - 28F blir det vel begge veier....men hvis det er en maskin med internet ombord kan en jo sjekke inn: Hos SAS ;)

Har du fullflex med DY kan du forhåndsreservere seter... :

http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/billetter/setereservasjon/

Setereservasjon
Du kan forhåndsbestille sete opp til 25 timer før planlagt avreise. Har du en fullfleksbillett kan du reservere sete gratis.

En trenger ikke være altfor fordomsfull......;)

Det spørs vel hvor tidlig dc-8'ern har bestilt billettene. Er det 25 timer før de stenger muligheten til setereservasjon, mon tro?

Har du fullflex med DY kan du forhåndsreservere seter... :

http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/billetter/setereservasjon/

En trenger ikke være altfor fordomsfull......;)

Er ikke fordomsfull på noen måte, reiser med DY 2-4 ganger i uka, mye FullFlex og bruker Flex delen ved at jeg må endre og det skjer mindre enn 25 timer før avgang - dermed ingen mulighet for å få bestille sete. Det er ikke imponerende i 2011 - jeg er ikke godt vant fra statene, men jeg kan ikke komme på noe annet selskap av noenlunde størrelse som ikke har mulighet for Internett sjekkinn - selv innenlands i Argentina med 737-200 kunne vi sjekke inn på nett!

Jeg er rimelig trofast kunde hos DY så langt - men tror ikke det gavner noen av oss å se på DY som en hellig ku, mangel på Internett sjekkinn i 2011 er meget dårlig - ellers er det meste svært bra.

Last edited:
- jeg er ikke godt vant fra statene, .

Hva mener du med det? De fleste amerikanske selskapene lar deg ordne alt online - inkludert:
- Online sjekkin
- Award booking
- Ventelisting
- oppgraderingsstyring
- full konto- og poengstyring
- seating

Jeg kan ikke huske sist jeg hadde behov for å ringe noen .....

Hva mener du med det? De fleste amerikanske selskapene lar deg ordne alt online - inkludert:
- Online sjekkin
- Award booking
- Ventelisting
- oppgraderingsstyring
- full konto- og poengstyring
- seating

Jeg kan ikke huske sist jeg hadde behov for å ringe noen .....

Min feil, burde ikke skrive før kaffe...selvfølgelig kan en gjøre omtrent allt via nettet i USA, tenkte mere på service nivået....

OK - da er jeg med ... ;) ja, havner du i kryssilden mellom callsentre i India og Filippinene er alt tapt ...

Back