God pinsemandag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Tjøme. Solen skinner og en bedre frokost er inntatt. Etterpå blir det å buksere en vaskemaskin fra et sted til et annet. Ellers blir det å gjøre minst mulig før retur til Oslo i kveld

Last edited:
God morgen fra Forus. Rolig dag på jobb som benyttes til å se på mulighetene for nye høytflyvende eventyr.

God morgen!

Her er frokost inntatt og man skal etterhvert hoppe på en buss for å se mer av Malta. Middelhavet ser vi nok av som det er. Bare å gå ut på balkongen ;)

Ha en flott mandag!

Attachments

• ImageUploadedByTapatalk1307953009.136273.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1307953009.136273.jpg
    30.2 KB · Views: 287
God morgen fra Stavanger!

Da var man kommet seg opp av sengen og fått i seg ca en kanne kaffe!

Ingen store planer for dagen. Kanskje å se kjappt igjenom de ørten hundre tusen bildene som er blitt tatt av diverse fly i FRA i helgen!

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra en solfylt Bergen.

I dag skal jeg dessverre tilbringe dagen innestengt på jobb.

Håper dere alle får en flott dag! :)

'Morgen!
90 liter sommerklær er pakket i NorthFace-baggen, Samsoniten er fylt med ipod, passaporte, reisedokumenter, QC15 og Macbook. Bekreftelse fra eks-kollega, nå i CO om Premium Row exit på 39 imorgen, Premium row 7 til FLL, Business First til EWR og Premium Row exit på 38 hjem igjen - det meste av brikker begynner å falle på plass ;)

METAR KFLL 130853Z 00000KT 10SM CLR 24/23 A2994

Keep it there! :drink

G'ættermiddag fra Bodø! Her ventes det på fly videre tol Mosjøen. Ikke mange mulighetene denne pinsemandags morgen...

Som 'amerikaner' er dette arbeidsdag, så klokken 16 kaller plikten....

God pinsemandag frå Trondheim!

Då er innlastingsarbeidet av bilder frå pinsehelgas besøk på FRA starta. Det er mange bilder som skal utforskes, sorteres, vurderes og bearbeides. Ellers var håpet at det skulle klarne litt og gi rom for litt uteaktiviteter, men der nokså grått i midt-norge i dag.

Ha ein fin dag alle saman! :)

God formiddag. Her har det blitt en lang sykkeltur med en del høydemeter, noe som kjennes godt i beina nå og kjennes sikkert bedre/verre i morgen.

Strålende sol og glimrende temperatur var det hvertfall for sykling i dag, med en hyggelig liten fuel-stopp underveis.

13062011124.jpg

Ha en fin dag.

God formiddag fra Gjelleråsen.

Etter ei herlig helg i Trondheim, med bursdagsfeiring til langt på natt på fredagen, sliten lørdag som turist i mustasjby og søndag med bilkjøring i flomrammede Norge var det forholdsvis behagelig å sove leeenge i dag!

Nå er enkel frokost inntatt, kjøleskapet er tomt, siden jeg ikke skal være hjemme til uka. Flybilletter er bestilt, da bilkjøring langs diverse veier fra øst til vest i Norge for tiden er å anse som en smule optimistisk. Alltid like snedig når FullFlex bilettene til Widerøe er billigere enn Happy!
Avis har sørget for leiebil, så da kan jeg gjøre vestlending av meg for noen dager denne uka.

Dagen i dag skal gå med til bil-, kles- og husvask... :-/

Ha en fortreffelig dag i godværet godt folk.

God morgen fra Bunnefjorden hvor dagens sykkel tur har et fortjent stopp, har allerede testet de lokale Kaffebarene på Sæter - vårt nye nærområde - neste stopp iskrem på Hvervenbukta

God mandag fra Maura. Fått sovet lenge i dag, og tar det nå stort sett med ro før avreise hovedstaden, og Frognerbadet, hvor Eagles spiller i kveld. Jeg gleder meg :)

God mandag ønskes :)

Greit med slike mandager egentlig. Vi burde ha slike mandager minst annenhver uke!!

Her i Krsand er det grått og trist i dag. Deilig dag til å være inne på etter en strabasiøs helg. Bare tre arbeidsdager igjen før kursen settes syd-østover for en deilig ferie.

BF:cool2

God kveld fra Kiev. Etter to dager med sol var det klart for regn og temperatur ned mot 20 grader. Sovemorgen og tidlig tilbake i leiligheten i dag. Nå nyter jeg litt kaffe og whisky på rommet, før jeg går ut og finner meg et bra sted for middag.

God ettermiddag fra OSL! Det har vært en lang dag, og nå ser det ut til at SAS gjør den enda lenger med en forsinkelse... Jeg tror at jeg har vært utsatt for enten forsinkelse eller kanselleringer ved halvparten av flygningene jeg har hatt med SAS de siste par månedene. Nu vel...

Last edited:
Det har vært en lang dag, og nå ser det ut til at SAS gjør den enda lenger med en forsinkelse... Jeg tror at jeg har vært utsatt for enten forsinkelse eller kanselleringer ved halvparten av flygningene jeg har hatt med SAS de siste par månedene. Nu vel...

Det finnes alternativer:

SAS 83 7 92%
Norwegian 62 0 100%

:drink

Det finnes alternativer:

Ja det går på rute, men vil du ha et sete reservert på 06:55 i morgen så vennligst ta Buss for Tog til Oslo S og sjekk in på Automaten (om den virker);) Supert Full Flex tilbud;)

Det finnes alternativer:

Ikke i dag...:) De fleste flyene var imidlertid nesten helt fulle fra OSL til TOS, så DY var ikke en option (mannen i gaten til SK nevnte til noen kollegaer at det var stengt for salg omtrent siden før helgen på så godt som alle avgangene til TOS så her har man kanskje bommet litt på kapasiteten).

Kom forøvrig inn fra MAN, og var på venteliste til SK4424 kl. 16.20. Flyet var overbooket med 4 stk + meg på venteliste. Dessverre stod 2 stk igjen (meg inkludert). Det var et par med Avinor/Widerøe ID kort som gikk foran meg (av oss 5 som ventet), men det kan jo være at de hadde standard billetter og ikke ID-billetter.

Back