• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Påskeaften morgen fra Nyaung Shwe

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God Påskeaften morgen fra Nyaung Shwe

God Påskeaften morgen fra Nyaung Shwe. Idag går turen rundt innsjøen Inle med diverse lokal vannkultur, blandt annet noen som står på ett ben når de ror.

attachment.php

Vi skal rundt i noe som mest ser ut som en motorisert kano så jeg er usikker på om jeg dropper longyi idag selv om det er påkrevd i endel religiøse steder. De er kanskje ikke så strikte her rundt vannet med mye turister på besøk.

Ha en god en alle som har tenkt holde sitt på det tørre idag.

Attachments

• IMG_6653.jpg
    IMG_6653.jpg
    223.6 KB · Views: 526
Re: God Påskeaften morgen fra Nyaung Shwe

Også god morgen fra Delhi. Snart indisk topp frokost . Etter det hver morgen setter på en Bollywood film på TV . Prøver å lære og danse Bollywoodstyle med Sharouk Khan...:lol:

God tiiiiiiiiiidlig påskemorgen fra Kristiansand

Sitter er og leser triprapporter og drømmer meg til varmere strøk. I mangel av flybilletter sørover tenker jeg at jeg legger ut på en skogstur med telt for å teste ut det nye utstyret. Ser fram til en natt eller to i sovepose :D

Ha en fin dag alle sammen.

Mornings fra Beitostølen. Her startet vi dagen med bæsjebleie etterfulgt av en dobbel espresso. Nå har vi heldigvis klart og lage nok leven til og vekke "faffa", så da kan jeg legge meg på sofaen inntil videre. Klart for årets påskerenn med tilbehør. Ha en fin dag

God morgen fra prærien. Har gledet meg hele vinteren til at første flight til bgo igjen skal ha avgang 07.10. Det har den igså første uken etter påske, men så flyttes den til 07.00, det betyr at jeg fortsatt må stå opp 04.47. Endres handlingen på osl fra 1. April? Flytiden økes til 55 min DY-style.

Forstod også i går at tilbudet til sas om å betale bonus for go, men reis i plus også gjaldt i Europa og ikke bare langdistanse. Det var jo tre dager for sent...

Men det er fri, og bursdagskake hos nevøen senere i dag!

God morgen fra Kongsberg med overskyet oppholdsvær. I full gang med forberedelser til litt sen påskefrokost. Deretter blir det nok en tur til sentrum for litt shopping og cafebesøk. Bursdagsfeiring i kveld... Ha en aldeles fortreffelig påskeaften[emoji214]

God lørdag fra Mørekysten. Her er det rolig og ingenting spennende som skjer. Men skal da steke lammelår med fersk rosmarin og det skal serveres Barlo til. Så får man heller ta de spennende turene senere i år. Men må innrømme at påske i Myanmar høres fortreffelig ut, det er jo et litt åndelig land, det... God lørdag!

God påskeaften fra hovedstaden i Norge altså. Ikke noe stort på tapetet annet enn å rydde ut etter ferien. Les pakke ut!

Last edited:

God tidlig ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold, litt vind og 5+. Lar seg i grunn høre det, og fra i morgen er visst Midt-Norge og nordover vær-vinnerne, sol er det meldt også, så gjett om påska kom en uke for tidlig.
Her har man akkurat fått tilbake normal puls etter en brutal, men nødvendig trimtur opp til det nærliggende steinbruddet. Alt hva man må gjennomgå i motbakke, kun for å rable ned navn og dato. Nåvel, det er et onde, men et høyst nødvendig sådan.

Dagens resterende planer har jeg ikke kontroll på. Tipper en må rydde kjøkkenet i alle fall. Muligens avrundes dagen med pizza-kveld på den lokale kroa i ''sentrum'' i kveld. Var i alle fall andre som hadde planer om å dra meg med dit.

Ha en fortreffelig påskeaften! :)

God morgen fra Lillestrøm. Blir å komme seg ut og handle litt i dag, vel. Det er vel slike ting voksne folk gjør.

Mat og sånt, tenker jeg. Det hadde liksom vært godt. Mmmmm...

Haddeeee

Hæppi Laurdag fra Tronen. Oppe i grålysningen igjen. Kona ligger fortsatt strøken med influensa og jeg har fortsatt ingen tegn til å ha blitt smittet. Og hun som i motsetning til meg tok influensasprøyte ... Bortkasta penger.

Ongen store planer for dagen. Muligens en runde med gressklipperen for å få blåst litt pollen rundt ...

God lørdag fra Trondheim.
Her har man kommet hjem fra hytte,fått vasket klær og handlet litt. Resten blir baaaare avslapping:D
Ha en fin påskelørdag :):)

Back