• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God påskeaften fra OSlo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God påskeaften fra OSlo

Kl er 11 og ingen god morgen tråd? Vel da får jeg jo starte den. Viggo Valles reise slutta i Fredrikstad og man kan si det ble en verdig vinner. FInaleoppgavene var lettere enn de som var tidligere i labyrinten synes jeg.

Rakk allerede før labyrinten å handle inn så man slipper å tenke på det. En tur ut i finværet bør vel også stå på programmet før PL i kveld.
Ha en fin påskeaften hvor hen dere er!

Re: God påskeaften fra OSlo

God morgen fra et solfylt Stavanger. Her fikk en telefon fra smittesporings teamet på torsdag og siden det har jeg sittet her i karantene og blomstret.
Etter at jeg fikk gjort en CT booking på tirsdag har reisesyken økt. Så nå nytes en Biz tur i C med EVA på YouTube.
Inflight service er kaffe og kake.
Ha en nydelig påskeaften :)

d4e359dfa0331162a0f3c9ed9fc990fd.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Beitostølen. Alt vært en liten tur ute med pulken, men nå har modern funnet frem vaffeljernet, så tid for lunsj. SQ23 passerte rett over her i sted. Ha en fin dag

G’moorgen, ja ... fortsatt mørkt her. Snart kommer pleiersken, som hadde påskeferie i går ... katolikk, sjø.

Arbeidshelgen skrider fremover. Holder ihvertfall hodet over vannet. CDC erklærte i går at vi vaksinerte trygt kan reise innenlands. Det skal også være store overskudd av vaksiner i 50 counties her i Georgia, så kom og få .. :p

Kaffe og frokost er innabords, og da rekker jeg en liten frokostlur.

God påskeaften!
Rolig dag hjemme og har fått mange gode "påskeegg" fra en organist som legger ut en låt på fb hver deg, han er samtidig en byens bedre jazzmusikere, så det har vært en festreise.

Solen skinner, så neste tekopp blir på balkongen :)

God dag fra Larvik!
Vi koser oss på Torstrand hvor innbyggerne kalles Sandlopper.
20000 skritt hit og dit ble det også, med medbrakt kaffe i sola. Deilig ved sjøen! Ha en fin en! :)

Back