• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God palmesoendag fra "future of flight"

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
....ute paa terrassen med en kald Flyers Afterburner IPA fra Whidbey Island (one Island to another)...en nydelig kveld her borte i vest...med 787 og 748-8 lavt inn over huset i Fletcher Bay....velkommen til en ny fly verden....ikke mye stoey fra disse....ha en god palmesoendag.....og senere en fersk kilo med New York Times Soendags Utgave - for meg noe som er bedre enn noen fotballkamp noensinne kan bli...selv Pondus blekner...(Doonesbury rules!!)

Last edited:
Spotterrapporter fra Bainbridge tar vi gjerne ... men hva med kameraet? ;)

Lang dag i Alpharetta .. og naa er det tid for bingen. Ser ut som det blir en travel soendag ogsaa. Paasken merker vi lite til, og da jeg av vanvare kjoepte et par paaskeliljer, fikk jeg beskjed om at her i syden brukes den planten kun ved begravelser. Javel .. men saa er jo paasken en slags begravelse ogsaa saa da synes jeg ikke jeg var saa langt ute paa jordet likevel. ;)

Velvel - kos dere med Solo og paaskeegg. Kanskje blir det Solo aa faa her til neste paaske?

God søndag morgen fra Taipei.

Overskyet, men fortsatt behagelig temperatur. Solen har meldt sin ankomst i morgen så da får vi se om det blir flere plussgrader.

Generell sightseeing og shopping/spising/drikking står på planen. Lite søndagsstengte butikker her på denne siden av verden ;)

Ha en fin søndag alle sammen!

God påske og Aloha, forumister… Litt tidlig oppe. Til EWR i dag med CO 39 og videre til HNL i morgen.. Herlig, oppgradert til BusinessFirst allerede vel 24 timer før… Det blir helt topp…:D

God morgen fra Beitostølen. En bedre frokost er gjennomført og en liten skitur står på programmet. Har ansvaret for middagen i dag, så blir en økt over grytene i ettermiddag. Retur til Oslo i kveld for noen dager med jobb. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger!

Ca en halv kanne er tømt og det er på tide å sette i gang med både indre og ute tjeneste. Middagen skal vel og snart inn i ovnen....

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Kolbotn;)
Har nettopp startet med og pakke for en 10 dagers tur til Hong Kong og Macau. Turen starter på OSL kl1910 og går gjennom Helsinki med Finnair. Kan prøve meg på og skrive en TripReport hvis noen vil ha det;)

God formiddag - nå er sommerskoene på bilen, så dagens gjøremål er unnagjort. Straks lunsj og litt slaraffenliv tror jeg. Ha en fin dag.

Kan prøve meg på og skrive en TripReport hvis noen vil ha det;)

Selvfølgelig vil vi ha det!

Kan prøve meg på og skrive en TripReport hvis noen vil ha det;)

Jatakk, tripreports er alltid velkomne..

God formiddag fra Oslo..
Blir straks også idag en tur på golfbanen, må komme ordentlig igang før sesongen starter for fullt.
Ellers er det jo Arsenal - Liverpool på programmet senere idag. Da forventer jeg borteseier! :D
Ha en bedre palmesøndag folkens.

Oj, oj, sovemorgen! Nå er det snart megafrokost med egg, bacon, tomatbønner, tomatskiver, stekt champignon og røkt kjøttpølse i terninger! Friskpresset juice til. Senere skal cab'en vaskes og poleres. Den har stått i garasjen og samlet en del støv i vinter. Ellers ikke noe.
Ha en fin palme.

God dag fra Akersgata. Fin spasertur fra Gamlebyen i dag, rolige gater og behagelig temperatur. Dagen tilbringes på jobb, satser på noen timer ekstra, da jeg ikke har noen planer for resten av dagen.

Gårsdagens grillede hestebiff sitter godt i, så frokost blir det ikke før om en time eller to...

God søndag !

God formiddag fra Smestad. Blir et par arbeidsdager på meg i neste uke før jeg kan ta påske. Noen dager i London/Ipswich og så noen dager i Bergen. Skal bli flott. Retur til Østlandet med DY til RYG på tirsdag morgen.

Ha en flott påske forumister!

God ettermiddag fra Namdalskysten, her regner det også på tvers, så palmesøndagen foregår innendørs med avis og forumlesning, samt generell sløving.
Må bli bra vær snart, jeg vil ut å se hva som har drevet i land fra havet i løpet av vinteren.

Obligatorisk med skattejakt i fjæra, stort bål, svidde pølser og dagblabla quiz i påska!

Her er`n og sanker inn $$$ på overtid. Palmesøndag er en grei jobbedag tross alt. Mye pax som reiser i dag men det går smooth for det. Noen få timer igjen så har jeg "påskeferie" til skjærtorsdag. Ha en fortsatt god ettermiddag.

God ettermiddag fra Lillestrøm. Etter å ha kommet hjem fra ferie igår, og sovet ekstremt lenge idag blir det en lugn søndag for å komme til hektene.

Ettersom LSK møter VIF i fotball idag har det nettopp vært fakkeltog med sort/gule flagg og bengalske lys nedover storgata. Et ganske uvant syn her i bygda skal jeg være ærlig.

God ettermiddag fra Trondheim

Her er det vel overstått dåp, og junior har fått navnet sitt skrevet inn i kirkeboka. Slekten har endelig fått en verdig arvtager. Og navnet.......erkenorske Ola er skrevet med uslitelig blekk :) :) :)

Etter en fantastisk fotball dag i går hvor Start utklasset oljetønnene fra vest 4-0, og ManShit ute av FA cuppen var det deilig å sove lenge i dag.

I anledning dagen har jeg dasket en elskerinne litt med en palmekvist! Man må jo holde påsketradisjonene ved like, må vite!

Ellers har det ikke skjedd noe særlig i dag! 2 dagers arbeidsuke står foran døren. Skal vel klare å komme gjennom det også! Blir vel rolige dager på jobb siden mange har fri påskedagene! Ikke meg i mot!

Fortsatt god påske y'all!

BF:cool2

God ettermiddag fra Trondheim

Her er det vel overstått dåp, og junior har fått navnet sitt skrevet inn i kirkeboka. Slekten har endelig fått en verdig arvtager. Og navnet.......erkenorske Ola er skrevet med uslitelig blekk :) :) :)
Det mangler en bokstav Frode ;)

Og når skal du melde han inn på forumet? :p

Greetings fra Tananger.

Intet nytt å melde bortsett fra at man gleder seg til midten av neste måned :colgate:

Og en gratulasjon med nyervervelsen til et annet forumsmedlem.

God ettermiddag fra Lillestrøm. Etter å ha kommet hjem fra ferie igår, og sovet ekstremt lenge idag blir det en lugn søndag for å komme til hektene.

Reisefølget dukker vel opp som snakkis på crewrommet hos BA :lol:
I will not comment on that
...
ha ha ha, der er den gjengen igjen

Last edited:
Back