God palmelørdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Beitostølen. Knallvær å vokne til, med klar blå himmel. Endel shopping på programmet, blant annet for å rette opp i gårsdagen skandale: Vi var tomme for hvitvin. Ha en fin dag

Re: God palmelørdag

God morgen fra Melbourne ... To dager til, og så tilbake til Sydney... Så BKK med to sponsede netter av Thai på Sheraton ... Har det bra , innfødte er svært vennligsinnet ... Herlig folk..

Har det bra , innfødte er svært vennligsinnet ...

Famous last words...

Det siste jeg husker fra gårsdagen er at vi hissig diskuterte at man i Norge har sånne narredrinker som man ikke blir full av. Så prøvde vi alle for å være sikre.

God morgen fra Lillestrøm - Nå er det Påskeferie. Skarru værra med i bakken?

Ha en fin en

Innleder påsken i Oslo jeg, sier ja takk til både fjell og bypåske, men denne gangen blir påsken feiret et sted langtborte uten snø og litt flere varmegrader enn her.

God morgen fra Stavanger.

Nydelig vær ute i dag.

Diverse småting står på tapetet i dag, bla handlings, en barnebursdag, hente en båt osv....

Ha en fin lørdag folkens :)

Mornings fra Hardanger.

Sol ute som valig! ;) Desverre er det en sterk østavind som gjør det iskaldt ute.
Skuffende plassering på gårsdagens pubquiz, som vanlig gikk man ikkje hjem i skaplig tid og ble til man måtte reise. Dvs en litt tyngre morgen i dag.
Heldigvis lite av planer, stort sett bare handletur som står på programmet. Tvilsomt at indretjeneste frister så da blir det evt ny vurdering i morgen. Til kvelden blir det nok litt brunt i glasset i godt lag.
Ha en kanon fin dag alle!

God morgen fra Bislett, formen er fin men hodet er noget sliten etter gårsdagens bytur. Kanskje jeg skulle droppet det siste jeg tok etter nattbussen??

Enda godt Stena Saga står på programmet ikveld så man kan koble litt av.

Ha en fin dag!

God dag fra Gamle Oslo! Mars er ikke min favorittmåned, lyst og fint, men altfor kaldt til å sitte ute... :8: Men man får i det minste tatt seg en solid handlerunde. Tenker på å finne en pavevin i anledning reinsdyrbiff og for å feire den nye paven. :drink

Klart for jobbpåske for min del, to år side sist, men det har ofte vært en tradisjon. Noen rolige kveldsvakter først i påsken og full kontroll som eneste på jobb resten av påska er egentlig ganske greit. Særlig når man tredje påskedag kan ta fri resten av uka, og da bare kan fly til Berlin for et par dager. Lett å få billetter til ca 750 t/r om man kan reise litt utenom vanlig mønster. :spin Oppgraderer fra vanlige Motel One Alex til Melia denne gangen, uten at det gjør noe vesentlig utslag på budsjettet. :)

God påske ønskes!

God palmelørdag til alle forumtroll. Helga timbringes på hytta til svigers i Valdres. Fikk forrspørsel om jeg ville være med å lære å stå på bortoverski, men solvegg, pølsegrilling og Tuborg Black Gold fristet mer.

God lørdag ønskes alle!

Attachments

• uploadfromtaptalk1364038169441.jpg
    uploadfromtaptalk1364038169441.jpg
    56.3 KB · Views: 282
Begrenset kvalitet på zoomen på iPhone, men første gang jeg selv har sett EK sin A380 overfly hytta, selv om den sikkert ofte gjøre det
ImageUploadedByTapatalk1364039305.254767.jpg

G'moorgen fra et søkkvått avdeling vest .. Bikkjeskålene var fulle av vann, så det kom nok noen mm med tordenværet i natt. Skal gi seg over helga, sier'em ...

Blir nok en dag med ingenting dette .. og det er helt ok. Guttungen og jeg er gode til det!

God morgen fra Cancun. Hjemreise med AA og BA via MIA og LHR om noen timer. Prøvde meg på internettinnsjekk i går, men det gikk ikke siden reisen startet i utlandet (i følge AA), og BA sendte med rett dit siden reisen starter med AA. Jaja, det burde gå fint å sjekke inn på CUN også.

Nå går turen fra den ene solkysten til den andre, i hvert fall for noen korte timer, før det blir tidlig avgang nordover på mandag. Må via KRS for å rekke morgenavgangen til EVE fra OSL, siden første BGO-OSL ikke går før kl. 07:30. Påske tydeligvis.

Og lørdagen var nesten over før jeg våknet gitt.
Men etter en 22 timers dag i går som startet med avgang hjemmefra kl 0600 for å rekke fakirflyet til Oslo, så lang dag i Oslo som resulterte i nesten en times forsinkelse hjem på SK221 pga en elektrisk rullestol som de jobbet hardt med å få lastet ombord. Landet på Kjevik og bremset omtrent før vi hadde landet. C'æptn kom på luften og sa de hadde satt på full autobrems siden de hadde fått beskjed om at det var glatt(?). Men det var det ikke, så da var det bråbrems på 50 m. Skal si folk hang i stroppen. Smekkfullt var det også.
Så hjem og skifte og ut av døra igjen etter 5 min for å se slutten av Norge som tapte for Albania (skrekk & gru) og så en vellykket quizz etterpå, for så å pushe ekte drinker (nei ikke narregreiene til Fnatstikkstuen) før jeg fikk hevet ut de siste kl 03ettellerannet. Gikk til køys etter å ha vært på farten i 22 timer, og kombinert med underskudd på søvn fra sist uke, var det deilig å få 10,5 timer på puten i fred og ro. Bandittene var hos farmor i natt, men nå er det vel snart slutt på roen ja.

Trofekjerringa skal ut i kveld, og jeg har lagt øl i kjøleskapet.

Så over til dagens harseleringer:

for å rette opp i gårsdagen skandale: Vi var tomme for hvitvin.

Direkte uprofesjonelt. Skamme seg!:stir

Det siste jeg husker fra gårsdagen er at vi hissig diskuterte at man i Norge har sånne narredrinker som man ikke blir full av. Så prøvde vi alle for å være sikre.

Hva i heiteste luddermyra er narredrinker for noe? Eneste jeg kan tenke meg er at man gir narredrinker til damer man møter på byen som man mistenker for å være luremus??

Enda godt Stena Saga står på programmet ikveld så man kan koble litt av.

Djiiiiiizez! Hva er det med dagens ungdom? Eier de ikke sans for kvalitet? Sitte der og bøtte i seg noe skvip av et mexicansk vann med litt antydning til brunfarge. Måtte bølgene i Skagerak i aften bli tosiffret i meter:up:

Da gjenstår det å ønske dere alle en riktig fuktig lørdagskveld! :drink:drink:drink

BF:cheers:

God ettermiddag fra Stena Jutlandica på vei ut Gøteborgs skjærgård i retning Frederikshavn. Strålende vær men bare et par plussgrader. Tung dag etter den norske nedturen på Ullevaal igår. Av de absolutt verste nederlagene å svelge historisk. Men noen medgangssupporter av Drillos er jeg ikke og har ikke gitt opp Brasil-tur neste sommer.

God lørdag fortsatt til alle!

Edit: trodde jeg hadde lagt ved bilde av utsikten fra båten rett forfra, men det var intet bilde som kom. Har mye å lære på det området.

Heisann fra NSBs lokaltog som akkurat ruller ut fra Jåttåvågen stasjon. Endelig helg etter en lang uke med studio-aktivitet. Nå blir det sofa, fajitas, spellemann og avslapping resten av kvelden. Satser på en god natts søvn blir toppen av kransekaka.

God helg!

God aften fra Dublin!

Her er 10 dager snart overstått, og med over 1500 norske pokerspillere som holder det gående døgnet rundt, skal det bli godt å reise hjemover søndag morgen via CPH..

Ikke mange timene dog, amndag formiddag bærer det via CPH igjen på vei til Paris med fruen! :)

Påskeferie i Paris med god mat og rødvin noen dager.. DET blir godt det... Det nærmeste jeg skal komme ski, er whiski.....

God påske folkens!

Kim

God kveld fra Oslo. Netopp inntatt et bedre måltid bestående av nakkekoteletter og fløtegratinerte poteter tilbredet på hybelkomfyren. Fant også ut at jeg er i ferd med å bli voksen da jeg tenkte at det hadde vært godt med litt vin til, selv om øl funket fint det også.
Blir også å feire Earth Hour på den sedvanlige måten, med elektriske lys, varme, pc og musikk, alt sammen på elektrisitet fra fornybar energi. :colgate:

God morgen fra Cancun. Hjemreise med AA og BA via MIA og LHR om noen timer. Prøvde meg på internettinnsjekk i går, men det gikk ikke siden reisen startet i utlandet (i følge AA), og BA sendte med rett dit siden reisen starter med AA. Jaja, det burde gå fint å sjekke inn på CUN også.

Nå går turen fra den ene solkysten til den andre, i hvert fall for noen korte timer, før det blir tidlig avgang nordover på mandag. Må via KRS for å rekke morgenavgangen til EVE fra OSL, siden første BGO-OSL ikke går før kl. 07:30. Påske tydeligvis.

Note to self. Ikke rote seg via MIA flere ganger. 2 timer fra on-block til man var kommet seg gjennom sikkerhetskontrollen på ny er sinnsynkt lenge når man ikke skal inn i landet en gang! Passe irritert her nå.

Note to self. Ikke rote seg via MIA flere ganger. 2 timer fra on-block til man var kommet seg gjennom sikkerhetskontrollen på ny er sinnsynkt lenge når man ikke skal inn i landet en gang! Passe irritert her nå.
Rote seg via USA når man ikke skal inn i landet er vel generelt en drålig idè

Back