• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdagsmorran

Ståle

Amatør
Urk fra landet hvor det bor desidert flest Thailendere, saltet chips smaker alltid noe vanvittig godt i senga etter nok en fyllekule.. får se å få stappet i oss litt frokost snart før jernbanemuseet står for tur.

Fly&Øl venter ikveld! :)

Samtidig begynner jeg å lure litt på hvilken lounge jeg kan bruke når jeg lander med TG i F på LHR fredagsmorgenen og skal videre med SK i C? Håper på svar så jeg slipper å ta frem paraceten her!

Ha en fin dag! ;)

Goooood morgen fra BKK!

Dagens underholdning så langt har vært å se på den 50 år gamle briten som forsøkte å kommunisere med gårsdagens fangst (en ~20 år gammel Thai-gutt) ved frokosten. Med panfløyteversjon av Candle in the Wind i bakgrunnen, selvfølgelig. Thailand altså...

Dagens planer er å få på plass de siste justeringene på dressen, besøke et par templer, muligens dra til et flytende marked (som sikkert ikke er turistifisert i det heeeele tatt) før Fly&Øl venter i kveld.

God morgen #3 også fra BKK, ikke så langt unna Asok BTS (Grand Millennium Sukhumvit for å være helt nøyaktig). Planene som tilsa besøk på et jernbanemuseum som viser seg å være nedlagt gikk naturligvis åt h******e. Mulig vi erstatter det med noe sightseeing eller no, og kanskje en tur i bassenget før Fly&Øl venter på et av stedene i nærheten i kveld (kanskje Queen Victoria Pub hvis ikke vi finner International Beerhouse?). 19 sharp hvis det skulle være enda flere flypratere i nærheten :D

Mornings. Kan konstatere at meteorologene traff innertier, så det betyr regn. Håper det letter litt til i kveld da jeg skal på del to av to på rulleskikurset. Men innen den tid skal jeg kjøre elbil med firmalogo siden jeg skal enda lenger ut i provinsen enn vanlig....og noen påstår vi i oljen ikke tenker på miljøet? :p

Mornings. Kan konstatere at meteorologene traff innertier, så det betyr regn. Håper det letter litt til i kveld da jeg skal på del to av to på rulleskikurset. Men innen den tid skal jeg kjøre elbil med firmalogo siden jeg skal enda lenger ut i provinsen enn vanlig....og noen påstår vi i oljen ikke tenker på miljøet? :p

Har du husket å ta Tran ;) - sitter på plass på samme bedrift (den miljøvennlige) å tørker sakte opp - en meget våt spasertur fra Stabekk på morgenen. Ha en tørrere morgen.

God morgen fra Grand Hyatt KL. Grand suite er fucking awesome. Ønsker alle en flott dag.

Attachments

• uploadfromtaptalk1369199459174.jpg
    uploadfromtaptalk1369199459174.jpg
    44.8 KB · Views: 294
Etter en "rolig" grillaften med familien til frøkna i går (ca 200 mann eller noe i den duren) sitter man å slurper i seg litt kjØLig drikke på Ancol. Makan til hottentott, her må man fasan meg betale ca 30 kroner for å komme seg ned til stranden. Slutt å syt om strandsonen i Norge, den er gull verdt.

En velmenende lang ølrap sendes world-wide fra Indonesia.

Hallo hallo fra CPH. Trøtt i fletta. Ellers nydusjet og sitter og bæljer nedpå Coca Cola i loungen. Litt under 3 timer til avgang retning KRS. Hjemme venter et møte (gjesp) og så blir det tidlig kvelden, tenker jeg.

God formiddag fra et regnfullt Trondheim
Minstemann sover og far slapper av - siden det var litt oppetid i natt,med bege barna.
Idag blir det litt indretjeneste,før og etter middag.....*BRRRRR*

Ha en strålende dag forumister(også de som ikke befinner seg i Bangkok ;) )

God formiddag. *boble, gurgle, plaske....*

Samtidig begynner jeg å lure litt på hvilken lounge jeg kan bruke når jeg lander med TG i F på LHR fredagsmorgenen og skal videre med SK i C? Håper på svar så jeg slipper å ta frem paraceten her!

SQ-F er vel eneste som kanskje er bedre enn SAS. Det enkleste er å sikte på SAS-loungen så slipper du evt. å krangle med SQ (de ville ikke slippe meg inn i F-delen, med TG-F-billett outbound, C-delen var mer tragisk enn SAS-loungen)

God lunsj fra det Sørlandske!

Her hangler man fortsatt og har nesten ikke stemme. Så man får jo holde kjeft så godt man kan.

Etter jobben blir det å følge guttungen til fotballkampen han skal spille. Deretter lage quizz til fredagens quizz på puben. Så gjør man ikke noe mer galt i dag iallefall.

Måtte formen snart være stigende igjen.....

Dagens underholdning så langt har vært å se på den 50 år gamle briten som forsøkte å kommunisere med gårsdagens fangst (en ~20 år gammel Thai-gutt) ved frokosten. Med panfløyteversjon av Candle in the Wind i bakgrunnen, selvfølgelig. Thailand altså...

Husk nå: Alle skal få.......

God formiddag. *boble, gurgle, plaske....*

SQ-F er vel eneste som kanskje er bedre enn SAS. Det enkleste er å sikte på SAS-loungen så slipper du evt. å krangle med SQ (de ville ikke slippe meg inn i F-delen, med TG-F-billett outbound, C-delen var mer tragisk enn SAS-loungen)

Takk, dersom SQ-F ligger i nærheten av SAS-loungen eller på vei forbi skal jeg nok se om jeg får kommet inn. :)

*gjesp* - Kiddo er ute av huset og kun to morgener til før vi tar sommerferie. Han fra skolen og jeg fra å måtte stå opp i grålysningen for å fore og jage ham ut ... Skla bare bli sååååå deilig ....

Lett overskyet her etter nattens tordenvær. Vi har vel kommet inn i sommermønsteret nå. Tre arbeidsdager til nå før langhelg og deretter avreise til Mosjøen. Ser ut som at det skal bli Austrian 777 på meg - kan bli morsomt det!

Det kan de vel ikke nekte deg. Iallefall ikke på utreise. Har man en Star A F billett kan man bruke alle andre Star F sine F lounger bortsett fra LH og LX sine og the Private Room i SIN.
Kan kanskje være lurt å printe ut bestemmelsene å ha med da.
Hvordan det fungerer med ankomst i F og videre i C er jeg mer usikker på.

*gjesp* - Kiddo er ute av huset og kun to morgener til før vi tar sommerferie. Han fra skolen og jeg fra å måtte stå opp i grålysningen for å fore og jage ham ut ... Skla bare bli sååååå deilig ....

Lett overskyet her etter nattens tordenvær. Vi har vel kommet inn i sommermønsteret nå. Tre arbeidsdager til nå før langhelg og deretter avreise til Mosjøen. Ser ut som at det skal bli Austrian 777 på meg - kan bli morsomt det!

Har du stopover på TRD denna gangen ? Rekker vi en kaffe ? Dato ?

God tidlig morgen fra SFO , 05.44.. På vei hjem til blauta via EWR ...

Heldig med F i dag..

Har du stopover på TRD denna gangen ? Rekker vi en kaffe ? Dato ?

Neste onsdag, men følger jeg min preliminære plan, blir det kun 25 minutter .. Mulig det blir en 48-timers stopp for en liten fyllefest kirkekaffe med et par gamle kompiser på sørgående, dog .. kommer tilbake!

Grynt fra AAs morraflight til SFO. Formen er ikke paa topp i dag. Moeter i San Fran i dag foer man setter seg paa 5 flyet til LAX for moeter der i morgen. Upgrade #2 som ikke clearet hos AA i aar. Skal vel egentlig ikke klage siden det allerede er slutten av mai.

Vel, internet har man og servering er gratis bak gardina ogsaa for gutta boys.

En fin dag oenskes alle!

God ettermiddag fra Aberdeen,
Ukas oppfølgingsmøte med vår leverandør av subsea utstyr har gått greit.
Det gjenstår et par små møter for kursen settes opp til Dyce og returflighten østover sjøen til SVG med SK4616.
Ha en fortsatt fin dag forumister.

God morgen #3 også fra BKK, ikke så langt unna Asok BTS (Grand Millennium Sukhumvit for å være helt nøyaktig). Planene som tilsa besøk på et jernbanemuseum som viser seg å være nedlagt gikk naturligvis åt h******e. Mulig vi erstatter det med noe sightseeing eller no, og kanskje en tur i bassenget før Fly&Øl venter på et av stedene i nærheten i kveld (kanskje Queen Victoria Pub hvis ikke vi finner International Beerhouse?). 19 sharp hvis det skulle være enda flere flypratere i nærheten :D

God ettermiddag fra Stockholm:) ingen tropetemperatur, men hvertfall lettskyet oppholdsvær.

Vedr International Beerhouse, tenker du kanskje på Old German Beerhouse? Det ligger i så fall et lite stykke inn i Soi 11. Ellers anbefales også Black Swan v Asoke BST.

http://www.blackswanbkk.com/

Chock dee!

Back