God Onsdagsmorgen

God morgen fra Hotell Bristol i Oslo,

I dag er det kurs, i liket med torsdag og fredag.
Ferdig kl 19 i kveld (heldigvis 16 på fredag) og ser for meg en treningsøkt på Bislet stadion.

Ellers er jeg i dag glad for at jeg har Tapatalk appen til iPhone:)

Ha en fin dag!

God morgen.

Sovemorgen ble litt spolert da det sto en litauer på døra for å rengjøre. Jaja, fikk da uansett nesten to timer mer på øyet enn vanlig. Om en times tid får jeg vel ta en snartur innom skolen også.

Sovemorgen! Opp litt over kl. 11:00, snart lunsj. Deretter skal jeg avsted for å kjøpe malekoster. Inngangsdøra må males et strøk. Fant fram malingen igår men fant ikke koster. Core Captain fortsetter etter et lite opphold. Snart er man på den magre siden av 100.
Ha en fin dag.

..sammen med NM-semifinale i fotballcupen. Forhåpentligvis ser vi 2 Trondheimslag i cupfinale i år :D :D :D

Ha en strålende onsdag folkens :) :) :)

Huff da. Det ble visst med det ene, men Follo er jo tross alt et vanskelig lag å slå. Nesten like vanskelig som Fyllingen.. :)

Idag blir det middag til svigers sammen med NM-semifinale i fotballcupen. Forhåpentligvis ser vi 2 Trondheimslag i cupfinale i år :D :D :D

Ha en strålende onsdag folkens :) :) :)

Ja, sandelig ble det ikke en stååååålende onsdag!
66.gif

Hovmod stod for fall, og det var jammen på tide!!:old
Tror jeg ble Follo fan i dag jeg da!
attachment.php

Eggen var vel litt
attachment.php
etter kampen!

BF
attachment.php

Good aften! Da sitter vi endelig ombord i Barcelona-kjerra klare for abflug, Kast loss, Herr Kapiten! Unntatt at vi fortsatt har 40 minutter å vente ....

Back