God onsdagsmorgen!

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Tidlig opp, havregrøten er inntatt og bagene er pakket. EWR står for tur. Blir nok en Dogfish Ale eller to på takterrassen på "Iron Monkey" i ettermiddag. Grått og trist på Nærsnes i morgentimene. Ha en fin dag.

Gaften fra Chicago. Her er sakene pakket og man er klar for 767 tur til LAX i morgen formiddag. Moete der foer man setter kursen nedover til San Diego med leiebil.

Naa erre bingen

God morgen fra Stavanger.

Da er det frokost på gang før kjerringa står opp og tar ungene. Da settes kursen retning Forus og jobb.

Trøtt i trynet som bare F, så det blir en lang dag i dag, og i tillegg blir det overtid ^_^

Vel, ha en fin dag forumister! :)

God morgon frå Trondheim! Så er det allerede lillelørdag, og sidan eg avspaserer fredag, så er veka snart omme ;) Først dagens oppgåver.

kjerringa
-?? "kjerringa" -pass så ho ikkje står bak ryggen ;) Btw: helsa "kjerringa"

Ha ein flott dag alle saman!

-?? "kjerringa" -pass så ho ikkje står bak ryggen ;) Btw: helsa "kjerringa"

Ingen problem, hun trenger ikke stå med ryggen til meg.... Kan si det face to face jeg ;)

Og forøvrig, kan det vel nevnet at kjerring i utgangspunktet ikke er et skjellsord fra gammelt av, men et "æresord", kjerring, dvs det kjæreste du har....

Og forøvrig, kan det vel nevnet at kjerring i utgangspunktet ikke er et skjellsord fra gammelt av, men et "æresord", kjerring, dvs det kjæreste du har....

Nei, du meiner "kjering" (nynorsk) med 1 "r". "Kjerring" er nok meir skjellsord....

God morgen, på plass på jobb for første gang på 20 dager og kan konstatere at jeg er trøtt som en sokk og har minimalt med arbeidslyst. Begynte dagen med å kjøre dama og noen venninner til OSL og en liten frokost der oppe. I kveld blir middag hos de gamle

God formiddag fra Krsand!

Ser ut til at sommerværet er på vei nå! Det gjør ingenting, egentlig! Siste arbeidsdag før en langhelg på hytten! Glær mæ!!

I går fikk kjærringa og jeg ungefri en kveld og natt for første gang på et år, så da ble det god mat og drikke på restaurantområdet "fiskebrygga" i Kristiansand før det ble A-team på kino! Beste filmen jeg har sett på lenge faktisk!

Ha en fin dag allesammen!

BF:cool2

God morgen!

Rolig på kontoret disse sommerdagene. Skal renskrive et større notat i dag, samt prøve å komme litt "on top" før ferien om to uker.

Kvelden skal brukes til flytting.

Begynte dagen med å kjøre dama og noen venninner til OSL og en liten frokost der oppe. I kveld blir middag hos de gamle

Du kom hjem etter tyve dager på tur, og hun dro dagen etter? ;)

Ha en flott dag!

God morgen

Her er hele familien hjemme i dag. Så det har vært en rolig start på dagen. Nå er frokosten inntatt og vi har begynt å gjøre oss klare for en tur til Tøyenbadet, så barna får badet litt. Senere blir det vel litt diverse indretjeneste i og rundt heimen.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Forus,
Sommeren her lar fortsatt vente på seg. Grått og vått i dag og.
Passelig tempo på jobb og det gjør godt å få unna arbeid når de fleste andre er på ferie.
Høsthalvåret blir travelt nok etter hvert.
Ha en fin dag folkens

... før det ble A-team på kino! Beste filmen jeg har sett på lenge faktisk!

Ååååå det stemmer, den går nå! Jeg trenger et mannfolk å dra og se den med *blar opp telefonlista*

Hadde store planer om å stå opp grytidlig i dag så jeg kunne legge med tidlig og dermed få sove godt før jeg må opp 05.00 i morgen - men.... én gang Å-menneske, alltid Å-menneske. Det kommer til å bli Polaris-mishandling på høyt nivå i morgen. HØYT nivå :cry:

Ser ut til at det kanskje er uttrykk for sol bak persiennene, tror jeg må raske meg opp og se om det kan være fakta. Ha en fin onsdag :)

Jeg får si God Formiddag jeg da:colgate: Har brukt morgentimene på IPPC,
flymet. , kamera.kartet.no etc. Må fly Rørosfly sin Grumman Cougar GA7 fra ENRK til ENRO i dag. CB's i orådet så IFR uaktuelt. Det blir low level VFR. :headbang

God formiddag!
Man tok seg glatt en fridag i dag, så stille som det er på jobb. Bare 2 dager med jobb før det er ferie igjen :D

Planen var å sove lenge i dag, men døgnrtymen min tilsier visst å våkne tidlig. Selv om det ble seint i seng. Så er ikke helt uthvilt, men får ikke sove igjen heller. Kanskje man skal begi seg ut på litt fysisk aktivitet.

Ellers har GET endelig fått fiksa linje og det som mer er, så nå sitter jeg på den raskeste linja jeg noen gang har hatt :)

Ha en ellers flott onsdag :)

God morgen fra Junaiten - kom sent inn til EWR i går og overnattet her, frokost er inntatt og straks blir det toget ned til WAS så man er der i god tid før lunsj.

EWR står for tur. Blir nok en Dogfish Ale eller to på takterrassen på "Iron Monkey" i ettermiddag.

Skulle vært i går - da passerte jeg EWR. Passerer igjen til helgen dersom du er tilbake da. Høres fristende ut med en kjØLig drikke på takterrasse her borte nå - var 32C ved ankomst i går kveld.

Rolig tredje siste dag på jobben før ferien. Har fått printet ut diverse bookinger, med hoteller i Varna og Bucuresti, samt flybilletter med både DY, Tarom og Air Baltic. :cool: Har forresten funnet et sted i Varna med tolitersøl til 12 kr. :drink

Var ute en tur i lunsjen i dag!
På havna lå denne luringen:

Picture251.jpg

Hvis noen vil se flere bilder, sjekk her: http://forum.scanair.no/showthread.php?p=533440#post533440

BF:cool2

God morgen fra Tønsbeg :D

Om drøye to dager er det klart for tur til BG :) Jeg skal reise sammen med broren min fra TRF, så jeg er hos han nå. Ellers ønsker jeg alle fin dag (:

Back