God Onsdagsmorgen

God ettermiddag fra Nannestad, jobb ikveld, og ønsker Martin og Speedbird en god tur til SEA og alt annet moro som måtte forekomme:)

God morgen fra Chicago. Langt fra pakket, hakke plukka frem Travel Proen en gang. Her blir det full fart paa jobb til klokka sju i kveld og middag med eiendomsmeglern vaar klokka halv aatte. Opp i otta torsdag for aa levere bikkja paa Stay pet hotel, deretter jobb og tbanen til O'Hare rundt klokka 3.

Klar som et EGG for Seattle! Ikke lenge igjen naa!

Her borte i vest forsetter den pene kalde vaeret...dette ser meget bra ut for Scanair Weekenden. Akkurat naa paa morgenen er det -2 og klart. Vi har jo litt tid paa loerdag og jeg skal moete Kenmore Air i dag for aa se om vi kan faa til noe morro med dem.

Hmm .. jeg maa en tur paa butikken .. katta pisset i sportsbag'en min .... heldigvis var den naer pensjonsalderen .. kan ha vaert et hint.

Kun 2t46m til jeg klapper ned lokket paa laptop'en ....

God ettermiddag.

Det som nå var en god morgen tråd, er nå blitt til god kveld. Kjøretur fra KRS til Notodden i kveld var en bløt opplevelse. Mange veier er i ferd med å gi unna for vannmassene, og ifølge ekseprtene, er dette noe vi må bli vant til:o
Ellers, for de som lurer, nye Ford Mondeo er et hyggelig bekjentskap. Kjører selv Titanium 2,o diesel med automat. Kommer aldri til å konvertere tilbake til manuell.
Lars Sande&Co var på Kjevik i går for å promotere ny rute. Hipp Hurra! Etter mine begreper litt beskjedent med tre daglige avganger, men regner med at revenue hos DY vet best.

God kveld fra barteland

Da var man på plass, må takke LN-MEH for de fine ordene, det var hyggelig. Vi sees nok igjen Magne ;)

Pakket og klart for SEA, kun kort tid. Ha en strålende kveld folks :nor

.. og her i ATL sner det som et helvete .....

us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Back