God Onsdagsmorgen

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Da var man kommet på jobb her i Nordøst og klar for den første morravakta denne uka *jippi* Var +2 grader nå på morrakvisten når jeg kjørte utover til jobb.

Også i hovedstaden er det et par plussgrader og veldig lite som minner om vinter. Tilbake på kontoret etter to vanvittig heftige dager i Gøteborg med Petter Stordalen og Bob Geldof... I dag skal det vel ryddes i mailboksen og få litt oversikt over resten av uken pluss neste..Ha en bedre onsdag - det drar seg mot helg!

Morn morn!

Nok en dag i brannslukkingens navn, men nå begynner det å lysne litt. Skal forberede meg til å undervise i morgen, så det kan jo bli spennende. :)

-A

God morgon från Sigtuna,

Efter en bra dag igår med bland annat en stunds "skitprat" med livstidsdiktatorn och därtill övertagande av en flaska Champis blev det upp tidigare än på länge idag för att hjälpa ett par gamla kollegor. Fortfarande mörkt ute men det ser inte bättre ut än att molnen kommer att synas om en timme.

Ha en fin dag!

Da var jeg på farten igjen, og er snart i ferd med å gå ombord i SK1463 til CPH, hvor jeg skal tilbringe et par dager i embeds medfør. Ha en flott dag!

God morgen alle sammen! Da er man akkurat gått av nattevakt, den første i en rekke på tre. Greit nok det, tar en tur innom her før jeg legger meg.
Ser at hr. LN-FHU flytter til Trøndelagen. Jeg må si til deg Frode, at det har gått meg hus forbi at du skulle forlate byen etter alle disse år, der har jeg for at jeg sjelden leser "god morgen trådene"! Jeg regner med at "bomben" ble sluppet her en gang tidligere? Jeg har riktignok fått med meg at du styrte med flytting og greier, men trodde det var til en annen bopel her i Tromsø. Ja, at du hadde slått deg inn på boligmarkedet og om noen få år var eiendomsbaron med en fet Q7. Akk ja sånn feil man kan ta, jeg ser du har tenkt å reise med SK4573 i dag. Siden jeg ikke er der og sender deg avgårde slik som like før jul da du dro på juleferie så får du herved vite at det er LN-RPK "Heimer Viking" (slik så det ut for noen timer siden) som skal føre deg til Trondheim. Altså hverken "Trønderjet" eller "Trønderbird", ja sistnevnte var navnet på en SAS reklameplakat først på 1990-tallet. Du får se til å skaffe deg bart i en fart siden du skal flytte til "bartebyen"!
Avslutter med utdrag av en nordnorsk sang som jeg synes passer (slapp av skal ikke synge...) Kari & Ola Bremnes sin vise Bruksnr. 3(Folk i husan):
-"Det sku bo folk i husan, husan e som folk folk treng hus, og hus treng folk i all si ti.."-
God tur til Trondheim og lykke til med ny jobb, Frode!
P.S Glemte nesten å huske på å si god tur til Seattle!

Last edited:
God morgen fra Stavanger! Regn i dag og, men det var ingen bombe! ;)

Blir vel en travel dag i dag og kan jeg tenke meg. Må sende et par purringer på mail i dag. Ellers er det ingenting som er spikret fast.

Blir en del arbeid i kjelleren i kveld, diverse skrot som må kastet før vegger og tak rives

Ha en fin dag folkens :)

G'onsdag! Så er man installert på kontoret med en kopp te i SAs Braathens-koppen ("forfriskende" utgaven) og klar for å ta fatt på dagens arbeidsoppgaver! Nok en uke er snart halveis ferdig, og det er bare to dager til fræddan!

En liten svipptur på gamle tomter i STO i går, med et lite besøk i "Apburen", og en hyggelig (men ikke fullt så god) kaffepause med Savipix på Sky City, ARN for å betale gammel gjeld.... Èn flaske Möet kostet det meg at FlyMe gikk under i Q1 og ikke etter Q2 i fjor. Merde! Slit den med helsa, PC og lykke til!

Fikk også testet Eco Exstra på SK over grensen, og det var en hyggelig opplevelse. Rakk dessverre ikke noen tur i loungen, men Fast Track ble testet begge veier. Fungerte strålende!

God morgen fra København. Fornuften sier at jeg skal komme meg til lesesalen, mens kroppen ønsker seg tilbake under dyna.... Ha en fin dag

God morgen forumister!
Det var tidlig opp igår. Avreise til Brandbu. Dagen gikk med til en fin-fin spasertur langs Randsfjorden på glatta. Brodder var et definitivt must på glattisen. Så et par timer med massasje og behandling, retur Nærsnes, hurtigbåt til byen, god torsk på Schrøders sammen med JetBlue og hans bror, innom Barolo Vinbar og et par glass rødvin, bussen hjem og i seng. Idag blir det litt sliping og maling, støvsuging og noe rydding. Imorgen EWR.
Ha en fin dag!

Imorgen EWR.
Ha en fin dag!

Sender de deg aldri til BKK, Stein? Hadde håpet du skulle være sjåføren min dit 6 mars. Eller er de redd for hva du kan finne på under oppholdet der kanskje?:D

Forøvrig grå, trist og vindfull morgen her i Sør. Og det ser vel ikke så mye bedre ut fremover. Jeg er bare glad for at det som kommer ned ikke er snø, for da kunne jeg nok gått rett ut fra 3dje etasje!!

BF:cool2

G'morgen fra Alpharetta, som melder om skyet og -1 ....

Har en travel dag foran meg ... mye som skal ordnes opp i foer ferien.

Vaergudene ser ogsaa ut til aa ville ha det morro med meg .. det er spaadd en isstorm i kveld og i natt, saa det kan borge for en interessant start paa Seattle-turen. Foerste dagen i vinter med slik nedboer ... lite typisk ...

God morgen fra Maura..

Klar for det som uansett blir siste dag før helgen.. Gleder meg til SEA, nå..
Kofferten er til og med pakket :colgate: Den ble faktisk så full, at jeg ikke fikk plass til alt.. Så om ikke jeg har med meg gaver på julebordet, så skylder vi på FedEx.. :rolleyes:

Ønsker alle ellers en god fre.. unnskyld, onsdag :colgate:

Edit: Og der hadde jaggumeg "noen" klart å booke meg om.. Sjekket bookingen på checkmytrip.com, og jeg skal fly både MD-80 og A340 - I MORGEN!!!!

Last edited:
Hei igjen fra Mosjøen!

Siste fridag så langt jeg har orket å sjekke skiftplanen min... Seattle gikk i vasken pga permisjonsrot på jobben, men men, Seattle drar vel ingen steder?
2 "varme" og regn i Mosjøen.
Har fått med meg til dels mange kanselleringer på TRF i dag, så jeg sitter nesten bare og venter på telefon om å bidra til Actionteam i kveld... Tiden vil vise!

Ellers er trening eneste faste programpost i dag!

E!

God dag fra OSL for en gangsskyld. Min 3. dag her borte på Gardermoen og har akkurat fullført dagens første økt på OSL. Drittver dere har her borte.

.. vaerutsiktene for morgenen ser noget bedre ut ... ser ut til at den vaerste isingen uteblir .. og den som har proevd aa kjoere gjennom et islagt Atlanta vet at det er en goood ting.

Innboksen fyller seg mer og mer opp ... gleder meg til aa klaske ned lokket klokken halv fire. Da skal den ikke bootes opp foer tidligst neste tirsdag ...

God dag fra Oslo!

Dag tre på den nye jobben, og nå har jeg faktisk fått noen saker å jobbe med! Ellers har denne uken vist seg å bli den store "møt-venner-du-møter-altfor-sjelden-uken", ser ut til at gårsdagen blir ukens eneste hvite dag...

Back