God morgen alle sammen! Da er man akkurat gått av nattevakt, den første i en rekke på tre. Greit nok det, tar en tur innom her før jeg legger meg.
Ser at hr. LN-FHU flytter til Trøndelagen. Jeg må si til deg Frode, at det har gått meg hus forbi at du skulle forlate byen etter alle disse år, der har jeg for at jeg sjelden leser "god morgen trådene"! Jeg regner med at "bomben" ble sluppet her en gang tidligere? Jeg har riktignok fått med meg at du styrte med flytting og greier, men trodde det var til en annen bopel her i Tromsø. Ja, at du hadde slått deg inn på boligmarkedet og om noen få år var eiendomsbaron med en fet Q7. Akk ja sånn feil man kan ta, jeg ser du har tenkt å reise med SK4573 i dag. Siden jeg ikke er der og sender deg avgårde slik som like før jul da du dro på juleferie så får du herved vite at det er LN-RPK "Heimer Viking" (slik så det ut for noen timer siden) som skal føre deg til Trondheim. Altså hverken "Trønderjet" eller "Trønderbird", ja sistnevnte var navnet på en SAS reklameplakat først på 1990-tallet. Du får se til å skaffe deg bart i en fart siden du skal flytte til "bartebyen"!
Avslutter med utdrag av en nordnorsk sang som jeg synes passer (slapp av skal ikke synge...) Kari & Ola Bremnes sin vise Bruksnr. 3(Folk i husan):
-"Det sku bo folk i husan, husan e som folk folk treng hus, og hus treng folk i all si ti.."-
God tur til Trondheim og lykke til med ny jobb, Frode!
P.S Glemte nesten å huske på å si god tur til Seattle!