• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdagsmorgen ?

Greit.. Har ikke mer enn 255,- på meg, så med mindre Rampen tar kort, så gir jeg meg..

God dag fra Gamle Oslo. Tusler av gårde på kveldsvakt, etter to dager i sykesenga/sofaen med hoste og feber etc. Har vel aldri sovet så mye som de siste tre dager. Morgendagens Berlin-tur går imidlertid som planlagt om man ikke får tilbakeslag...

God tidlig ettermiddag fra Lilleaker,
Da er halve arbeidsdagen unnagjort og vel så det. Registrerte ikke togkaoset i morgentimene i Oslo . Først da jeg kom på kontoret oppdaget jeg at halve staben manglet.
Vel da er det bare å planlegge taxi opp til OSL i god tid nå i ettermiddag. Returen går med SK4035 .
Hper det ikke er særlig forsinkelser i ettermiddagstrafikken ut fra OSL.
Ha en fortsatt fin dag alle.

Sjekk at du har riktige dekk og lufttrykk i dekkene på du som kjører bil.
Feil trykk i dekkene fører til for liten kontaktflate mot underlaget og faren for skrens øker.

Velvel .. da er vi godt inne i arbeidsdagen her ved Det Store Veikrysset ... Maatte skrape is av bilen idag .. hrm ...

En kunde som er i by'n paa kurs stakk hodet innom og avleverte en pose lokal kaffe fra Rwanda .. veldig hyggelig gjort .. god er den ogsaa .. fra 'Volcanic Soil' staar det paa pajjen ..

Ny dag med snøfall i Midt-Norge og jeg har unnagjort innkjørslen før jeg nå skal på jobb!
Håper alt går som normalt i kveld :)

Bare en snartur innom butikken for å handle middag først!

E!

Heller ikke her hvor jeg oppholder meg er det snø, problemer med tog, is på rutene eller andre slike utrivelige problemer. Mørket har senket seg nå, og det er snart på tide å begynne å pakke for den lange reisen mot kulde og vinter.

God morgen fra Chicago. Her gikk heldigvis togene i dag... :D

Tøft å komme fra 27 varme til 4 blå...

Kaffen er dog varm, har akkurat pakka ut min 1:100 UA777 og plassert den på hylla og satt meg ned i sjefsstolen.

Ha en fin dag alle sammen

God dag. Nå er snart "ferien" over. Ikveld reiser jeg med toget i retning OSL, håper problemene i Oslo er løst til jeg kommer dit imorgen tidlig.

Hvis ikke så blir det vel bussing hit og dit før jeg er fremme på OSL. Håper bare at jeg er fremme til jeg skal begynne på jobb kl 16 imorgen.

Ha en fin dag videre folkens

Ai da .. haapet at USA hadde sett bedre innsats av Rosenborg ... men 0-3 ved pause ... paa troendersk heter vel det 'slakt', gjoer det ikke..??

Velvel .. paa Pondus Pub i Alpharetta er jeg den eneste som viser denne kampen interesse uansett ..

Ja ja, resultatet ble 0-4 til slutt.... Da ble det kveld i dag og etter en lang kursdag og mat og en del øl. En kursdag igjen i Oslo (i morgen), så er hjem til Stavanger....

Blir dessverre ikke noe spotting på meg, men det får vi ta ved en annen anledning. :)

Last edited:
God dag. Nå er snart "ferien" over. Ikveld reiser jeg med toget i retning OSL, håper problemene i Oslo er løst til jeg kommer dit imorgen tidlig.

Og da er min "ferie" også over..
..og du skal bo NOK EN UKE (!) på soFAEN min! :eek:

Jaja..
..får vel køye nå - på jobb klokken 6 og redde punktligheten til SK i morgen også. :D

Back