God Onsdagsmorgen!

Thomas

ScanFlyer Rusty
... som kanskje ikke helt er morgen ennå, men kveldens og det som også ble nattens vakt går mot slutten - man skjønner det er overtid når man møter soloppgangen i døra.

Oslo melder om CAVOK og 12 grader nå, og det er meldt bra vær og grei temp. utover dagen, noe som passer bra da dette er ukens eneste fridag. Skal bli relativt godt med 3 ukers ferie fom Søndag! Det skal også bli spennende å følge utvikling av flygeleder-situasjonen, håper de kommer til enighet ellers må jeg sette igang proaktiviteten og fantasien min :angry:

Ha en flott dag i alle verdens hjørner.

"Sommernatt" by nosalthe, on Flickr

God natt fra Forus. Jeg er ikke på overtid, her går det i nattevakt. Men det blir med denne ene. Etter man har sovet noen timer blir det å sette kursen til Stavanger Lufthavn, Sola. Turen går til Tsjekkia med en overnatting i Polen på veien...

Ligger vel godt an til min første facebook-oppdatering fra 30000 fot hvis jeg skjønner Norwegian riktig...

God morgen fra en eller annen post på Haukeland. ser ut som alle dere skattebetalere skal få love å betale kost og losji for meg i noen dager. :p

Eneste plusset er en god utsikt over Bergen, men dessverre ikke utsikt til helipad'en, selv om jeg hører helikopteret i ny og ne.

-A

God Onsdag morgen. Våknet i dag til elleve grader med sol og litt skyer kanskje fint vær da, vi får se utover dagen. Ellers er det Onsdag og midtuke så er ikke dumt det nei i mine øyne ihvertfall, så etter jobb i dag blir det maling her hjemme, ikke så mye som mangler en vegg tror jeg. Ellers ønsker jeg alle forumister her inne, en riktig fin Onsdag og håper dere bruker dagen fornuftig.

God natt fra Florida, der "Debby" har satt sitt preg værmessig denne uken, inkl tornadovarsler og, på godt norsk, møkkavær...

Satser på det blir bra til vi skal dele noen kalde, og gjøre FLL utrygge Thomas! ;)

God kveld fra California, bare tatt det rolig idag, som opplading til Six Flags Magic Mountain imorra, etter de to yngstesøsknene sine oppfordringer. Blir sikkert morro det.

God morgen fra sandkassen.

Nå har vi endelig lært trikset med å skru av varmtvannstankene og bruke de som kaldtvann ?!?! så man slupper å bli kokt om morgenen. Vannet i springen holder nå om sommeren rundt 50 grader så det ble noen unødvendige svettetokter.

Nå er det bare 9 dager igjen til det er en tur opp å møte janteloven og svenske kelnere igjen. Kjente når jeg leverte Far i går kveld på DXB at det blir godt å få flydd litt igjen etter snart 3 måneder pause!!

Kona har fint lite lyst til å dra hjem nå – men 2 måneder inne med air condition er ikke noe moro for de små jentene.

Ha en fin dag..

Re: God Onsdagsmorgen

Morgen fra kaos på OSL. Her står køen til security hel tilbake til.rulletrappa ved flytoget! Ønsker megselv lykke til.

Re: God Onsdagsmorgen

Morgen fra kaos på OSL. Her står køen til security hel tilbake til.rulletrappa ved flytoget! Ønsker megselv lykke til.

Oj.. det var da som bare - trodde du tullet - Hvorfor?

Attachments

• Kaos.jpg
    Kaos.jpg
    51.2 KB · Views: 233
Det ble en GOD morgen. Jeg er imponert!!! Det tok 8 minutter å komme gjennom security. Alle sluser åpne :-)

At man ikke visste at Scoot fløy non-stop SIN-SYD i februar. :headbang

Dermed blir det Air Asia LCC Longhaul SIN-SYD, via KUL inatt.

Skal bli meget godt å komme vekk fra Singapore hvor fuktigheten og varmen er høy, og ned til vinteren. Greit å ha ferie i dette været, men å bo her?? Får se hvordan Air Asia leverer sitt produkt, og om disse forhåndsbetalte måltidene kommer av seg selv. Får både prøvd de på SIN-KUL, og KUL-SYD senere ikveld. Ble forkjølet ombord i LH sin A380, så får se hva Air Asia leverer.

Morgenen med en skinnende sol og kvitrende fugler ble fort drept når man fant ut av at noen med bil hadde prøvd å hoppe over fire T - banespor på Brynseng :p

Fullt i gang med dagen her, blir et møte midtpå dagen en gang men ellers bør det meste flyte greit unna. Kveldene forsvinner også fort for tiden med mye planer og samtidig som at man planlegger høstens tur. :)

Ha en fin dag!

Mornings fra Storokrysset hvor jeg venter på en rød buss med riktig nummer skal dukke på. Ligger noen minutter bak skjema, men det er ferietid så det spiller ingen rolle. I kveld blir det å benke seg foran TVen for den første semifinalen i EM. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo.
Da har man vært på jobb en times tid allerede. Pga en ble vekket på en brutal måte og hensynsløs måte, angående ett serverproblem.
Som i tillegg ikke var mitt kundeområde, det gjorde det ikke mere hyggelig akkurat. :colgate: Men da kunne en like gjerne sette i gang, da en først var våken.

Ønsker alle en ellers fin onsdag. :)

God morgen fra Stavanger.

Blir en tur innom Monter i dag og få med seg et lass med plank ut på hytta, som skal sages og skrus fast i løpet av helgen. Så dagen blir nok av den tyngre typen.

Ha en fin en forumister. :)

God morgen fra Lillestrøm. Her er det hjemmekontor og hjemmesidemekking som står for tur.

Jeg og Elefnaten har akkurat fått mail fra et FS hotell om at hele raideren vår er akseptert (den var lang), og skal stå klar ved ankomst i Juli.

Så har han også studert et flyselskap som har skjermer der man kan trykke på brusknappen for at noen skal komme løpende med brus. Meget praktisk, og noe for høstens turer.

Ha en fin-fin dag. Med eller uten T-banespor på Brynseng.

God morgen fra solkysten!
Her er det også hjemmekontor med høy Office-faktor og Wimp på full guffe med god musikk. Nyter litt god te medbrakt fra Kina og må innrømme at det er digg med litt te av skikkelig kvalitet for en gangs skyld.

Har testet litt buss for flytog denne uken, og jeg ser at jeg blir ca 1 time forsinket hver vei. Når sommerrutene til SK snart starter mistenker jeg at det blir hjemmekontor frem til neste del av ferien.

Ha en strålende dag, uavhengig av kø :)

God morgen her fra Skaun!

Her pakkes det for harde livet, mens man venter på "plinget" fra e-posten med gode nyheter fra Optiontown.. SK907 i morgen venter, så blir det Las Vegas og Califonia i 5 uker med litt jobb og mye ferie..

8 grader her ute nå og meldt 41 i Vegas i morgen.. hehe. Tar med shorts jeg. :)

Kim

God morgen fra Tromsø. Kjølig og litt trist her, men med en stor kopp dagens fra universitetets kaffebar er man rustet til jobben. Bare to relativt små oversiktskapitler som gjenstår før det første fullstendige utkastet til avhandlinga blir realitet. Da er det bare å skrive i vei.

En fin dag ønskes alle.

Jeg og Elefnaten har akkurat fått mail fra et FS hotell om at hele raideren vår er akseptert (den var lang), og skal stå klar ved ankomst i Juli.

Du får kose deg med bolle og to lokale øl ;)

God ettermiddag fra Maura. Den vanlige "post vacation blues" ligger i lufta. Har begynt sånn smått å tenke på neste. Er noen flighter som er booket som må "sys sammen" - og jeg begynner nesten å miste oversikten allerede :drunk:.

God onsdag ønskes :)

Back