God onsdags morgen!

Boeing_fan

ScanFlyer Gold
God tidlig onsdags morgen fra Tønsberg! Her har man slått fra seg tanken om å få seg noe søvn :p

Om drøye tre timer blir det å ta NSB til OSL, og om ikke alt for mange timene skal SAS få æren av å frakte meg til MUC, før LH tar meg videre til SOF. Til tross for alle problemene i MUC igår, satser man på at alt skal gå bra. Skal bli deilig med ferie!

Det er varmere dager i vente her i Norge, men etter å ha sjekket prognosene for de to kommende ukene ser det ut til at snø og kulde er alt Bulgaria har å by på. Faktisk betydelig kaldere vær enn hva som ventes i Norge, men jeg kan vel trøste meg med at det blir bedre julestemning!

Ønsker alle Flypratere en riktig god onsdag! :)

Last edited:
God tidlig onsdags morgen fra Tønsberg! Her har man slått fra seg tanken om å få seg noe søvn :p

Om drøye tre timer blir det å ta NSB til OSL, og om ikke alt for mange timene skal SAS få æren av å frakte meg til MUC, før LH tar meg videre til SOF. Til tross for alle problemene i MUC igår, satser man på at alt skal gå bra. Skal bli deilig med ferie!

Det er varmere dager i vente her i Norge, men etter å ha sjekket prognosene for de to kommende ukene ser det ut til at snø og kulde er alt Bulgaria har å by på. Faktisk betydelig kaldere vær enn Norge, men jeg kan vel trøste meg med at det blir bedre julestemning!

Ønsker alle Flypratere en riktig god onsdag! :)

Naar lander du? Vi ankommer fra Chicago litt etter kl 1300. Dersom du er i naerheten, kan jeg oenske deg velkommen til First Class loungen ;)

G'aften fra UA sin First lounge paa O'Hare, her er det kun 4 passasjerer i tillegg til oss. Litt forsinket denne aftenen grunnet snoevaer i Munchen, men de forventer at vi tar igjen det meste av det tapte.

Veuve Cliquot'en holder rett temperatur, sushien er elendig, brennevinutvalget er over middels, saa det er vel ingen grunn til aa klage ;)

I morgen baerer det rett til SAS Holberg og deretter rett paa Palace Grill for en bedre middag. Gleder meg til aa komme hjem til Norge.

Giddy up!

Naar lander du? Vi ankommer fra Chicago litt etter kl 1300. Dersom du er i naerheten, kan jeg oenske deg velkommen til First Class loungen ;)

Takker for det svært hyggelige tilbudet, men det blir nok dessverre ikke noe av - lander klokken 12:10 og flyr videre til SOF klokken 13:05 :(

Men ønsker dere god fornøyelse!

I morgen baerer det rett til SAS Holberg og deretter rett paa Palace Grill for en bedre middag. Gleder meg til aa komme hjem til Norge.

Palace Grill ... virkelig noe jeg savner.

G'aften fra Georgia Nord. Akkurat hjemme fra middag med noen venner paa Outback. Nydelig steik og skikkelig sweet tea, som man kun kan lage her i soer.
Naa venter bingen - og en ny vanlig arbeidsdag.

Her står også dagen i reisens tegn, men ikke akkurat slik vi hadde forestillt oss. Føler meg lite norsk i dag. Selv følger jeg etter til Portland på Julaften til en Italiensk Jul i USA.

Mornings fra Oslo. Noen få millimeter med snø har kommet i natt, men det er ikke nok. Jeg vil ha mer og i store mengder. Får vel begynne å klargjøre excelarkene for 2012, samt "lære opp" min julevikar, innblandet en utflukt til Vøyenenga for å hente et salongbord. Og hjemme ligger hodelykten til lading, så da gjelder det bare å finne ut av hvor skiføret er bra i kveld. Ha en fin dag

God dag fra Akersgata! Litt nysnø på bakken i dag. Det holder massevis. I dag blir det å handle inn de første og siste julegaver, men den største slumpen penger får vel Fenaknoken, går jeg ut fra... Nespressobutikken på hjørnet skal også ha sitt, for sånt noe har man jo ikke i havgapet. Så får man kryssse fingre for at jeg vinner Pol Roger på vinlotteriet i dag. God onsdag!

God morgen fra Namdalskysten.

Klokka er snart 9 og det er tilnærmet helt mørkt ute, vi er med andre ord godt fornøyd med at det går mot lysere tider nå!

Siste dag med hjemmekontor før man tar jul nå, det skal bli helt greit!

En god dag til dere alle!

God morgen fra en Kanariholme. Her blir det en ny dag i slappingens tegn. Får bare håpe de fleste jobbsakene kan legges bort etter hvert nå. De to siste dagene har gått bort i planlegging av alternativt arbeid for nyåret, noe jeg håper jeg ikke får bruk for... :)

Ellers ser det ut til at vinden muligens løyer noe i dag, kanskje til og med så pass at de røde flaggene på stranden kan byttes ut?

God morgen, nå nermer det seg langhelg igjen i høy tempo her i gården! Romjula ser ikke ut til å bli en rolig tid for JBV, ingen overraskelse egentlig da det alltid er noen som må jobbe når andre har ferie.

Har også fått med meg at Riksantikvaren igjen prøver å hemme dette landets fremtidsutvikling - når skal makta fratas denne tullingen?

Ha en fin dag!

Har også fått med meg at Riksantikvaren igjen prøver å hemme dette landets fremtidsutvikling - når skal makta fratas denne tullingen?

Hadde vi hatt flere slike tulinger tidligeere kunne vi f.eks. hatt det Engelske kvarter i stedet for Indekshuset, som i sin tid var et symbol på nettopp "fremtidsutvikling". :rolleyes: Men den debatten kan kanskje tas andre steder enn, om ønskelig.

www.vgd.no

God morgen fra Stavanger.

Fremdeles sykemeldt. Holder å gå på veggene. :drunk:

Ha en mer innholdsrik dag :)

God morgon frå Trondheim!

Det nærmer seg juleferie, men det er fortsatt nokre timar med oppgåver å utføre -tar juleferie når dagen er slutt :colgate:

Ha ein fin dag alle saman!

Føler at jeg nesten er den eneste som ikke skal ut å reise i dag her inne!

God morgen, forresten! 6 blå grader i dag, og snø på bakken. Heldigvis melder de 6 røde i morgen, så da forsvinner det vel igjen. Like greit! Foretrekker at det kommer ned ferdig skuffet!

Siste arbeidsdag før jul i dag. Og deilig skal det bli.
Må få meg en liten handlerunde i dag, inkl vinmonopolet, så ting begynner å komme på plass. Litt jobbing i leiligheten i kveld for å få de siste tingene ryddet og på plass. Juletreet må man også få inn i stuen. Så venter en forsmak med litt julemat i morgen, og så går det slag i slag.

Det hadde jo selvfølgelig blitt en noe mer hyggelig jul dersom det hadde tikket inn 175 mill fra Viking Lotto på kontoen. Ja, halvparten kunne også gått greit faktisk.

Akk ja! Er det rart at jeg drikker??

BF:cool2

God morgen fra NSB på vei inn til Oslo. Morgenen har vært preget av hektisk booking og ombooking av billetter til LAS på elektronikkmesse i starten av Januar. Var ikke veldig mye ledig. T.o.m LAX begynte å bli stappet.

Ha en fabelaktig dag alle sammen.

God formiddag fra Trondheim.
Fruen vasker jula inn,jeg passer junior og handler inn det siste......snakk om perfekt fordeling. :D
Dagen forblir rolig for min del uansett,da ryggen fortsatt er et stort problem.....skader i nedre del av ryggen og betennelse i bekkenmuskelen er fasit sålangt.
Velkommen til gamlelandet Tommy :D

Ha en strålende dag folkens. :) :) :)

Hepp fra 2D paa LH435. Her funker Hotspot meget bra, mye raskere enn Connexion.

Veldig sen ut av ORD i gaar kveld, fikk 3 timer paa oeyet foer det begynte aa bli mektig urolig. Melinda kan ikke vekkes med en 18 kanoners salutt som vanlig, saa da faar jeg unnagjort litt jobb imens. Ikke fullt her i dag. To ledige i F.

Servicen er paa topp, men de har igjen vaert paa handletur paa Aldi etter Champagne. Noe skikkelig rael her i dag.

Blir ikke tid til mye lounging i Munchen, tipper vi har litt over timen der naar vi lander.

Det er GODT at Oslo melder om snoe. Det liker vi!

Last edited:
God formiddag fra Oslo. Siste innspurt gjøres på jobb før man drar opp til OSL til kl 13 for å hente min kjære som har tilbakelagt drøye 20 timer på reise med utgangspunkt i SGN. Håper hun har klart seg greit tatt i betrakning at hun aldri har flydd før.

Halv dag på jobb i morgen før jeg tar jul.

Føler meg heldig, det blir en bra jul i år.

Ha en flott dag!

Last edited:
Det er GODT at Oslo melder om snoe. Det liker vi!

Ja, for oppe i nord ser det ikke bra ut de neste dagene, mildvær og regn fra fredag til tirsdag ifølge yr.no. Så det kan bli en svart Jul i seigmannsbyen....

God formiddag fra TOS, enn så lenge hvitt ute selv om temperaturen holder seg halvannen grad på det røde. Rolige dager på jobb med mindre og mindre folk til stede, desto mer å gjøre hjemme for å bli klar til Jul, rydding, vasking og pynting på plakaten de neste dagene - heldigvis er julegave-styret ferdig.

Tror man avspaserer hele romjula, selv med 4 arbeidsdager er KSAT så grei at det bare blir -12 timer på saldoen.

Back