God onsdags morgen

Someone

Moderator
Medlem
Jøss, ikke hver dag jeg er først ute. Uansett, god morgen fra Oslo som ligger badet i solskinn. Om ikke så alt for lenge settes kursen mot OSL da en dagstur til Kristiansand står på programmet. Ikveld da det monteres litt møbler og settes opp noen hyller. Ha en fin dag

God morgen.

Jobb starter om en hel time :)

En fantastisk dag på CHC i går. I dag skal jeg få prøve simmen og teste et headset og diverse ting som skjer innimellom:D

Ha en fin dag!:nor

God morgon frå FBU :)

Skikkelig solskinn og greier. Ska sei det er på austlandet ein har det ;) Blir vel heimatt til barteland og grått seinare. Enn så lenge, så er det oppgåver som venter.

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen - enda en dag med kundemøter og workshops. Ser ut som jeg må dykke ned i DN i dag også får å få med meg siste agurk-episode. ha en fin dag.

God onsdag! Ja, som Someone skriver, Oslo er badet i sol, og idag er det diverse på programmet, bl.a. noe Sharepoint informasjon, noe jeg ser frem til.

Så avsluttes dagen med fjordtur, øytur og til sist restaurantbesøk, altså årets sommerfest :D

God morgen fra hovedstaden!

Godt i gang med dagens gjøremål, som inkluderer litt knotting i Excel og andre M$-applikasjoner.

Ha en flott onsdag alle sammen!

CAVOK i Krsand også!
Så får vi heller ta sjansen på at det går greit at Someone er på besøk her i byen. Går vel greit så lenge han holder seg innendørs! ;)

Her skriver vi kun 2 dager igjen til ferie! Slett ikke dumt.
Fikk nytt EB/MC i posten i går. Denne gang med chip! Som en kamerat av meg sa: Den letteste måten å få gullkort på er å bestille et nytt!!
I tillegg fikk jeg byttet ut mitt vanlige Diners med EB/Diners. Det hadde ikke chip merkelig nok. Henger ikke Diners med i timen vedr kortsikkerhet osv? Så da skulle iallefall kortstokken være på plass til ferien.

Ellers kan vi ønske forummedlemmene JanArne101 og TommyOslo riktig god tur foran i bussen til TG idag da de prøver ut den nye ruta OSL-BKK! Lurer på hvor mange timer det går før de er tomme for Cognac ombord???:colgate:

BF:cool2

Takk for det!

Sitter i sofaen med en øl akkurat nå.

Har tatt med Exilim'en til min bedre halvdel. Håper jeg finner ut av å bruke'n.

Ses om noen dager!

God morgen fra Grimstad... ellerer det virkelig en god morgen? Det ble i allefall en utrolig hyggelig kveld/natt... 14 flyet tilbake til Oslo og til en rolig ettermiddag!

Morn morn fra Arendal!
Nydelig vær her idag, dessverre tilbringes dagen innendørs på jobb!
Ikke lenge til helg nå da, i allefall :-)

G'formiddag fra Trondheim
Rimelig sliten etter mandagens konsert ennå.....kommer seg vel

Her regner det i bøtter og spann * BRRRRR*

Ha en strålende dag dere andre..... :nor :nor :nor

God formiddag fra FBU. CAV-okay og det hadde vært helsupert hadde det ikke vært for treg trafikk til jobben og en skikkelig tåpelig mann med Think som var blottet for trafikal intelligens. Hadde jeg også kjørt fender tror jeg at jeg hadde prøvd meg på litt dannet road rage.

Diners v/SEB kort, SAS, LH og Austrian har spandert kvalitetskaffe og boller på meg i to dager nå. Jeg vurderer å gi etter og skaffe meg dette kortet som EB maser så om.

Ha en brillefin dag, alle sammen. Husk at det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. :cool:

God morgen fra Edinburgh,
Her over på øya er det regn og lett bris. Riktig gråt og vått på morgenkvisten , men det skal bli bedre ut over dagen.
Ettermiddags brisen fra vest kommer nok med sol erfaringsvis.
Det blir lange møter utover dagen før det blir anledning til å pleie det sosiale liv med gode kolleger i prosjektet.
Ha en fin dag alle forumister.

G'onsdag fra Maura. Tror sola skinner, og snart går turen til FedEx for litt jobbing. Nok å gjøre, når andre tar seg ferie.. Neste uke blir enda morsommere.. :rolleyes:

Ellers er man spent på en pakke som er på vei - med TNT :drunk: (Ikke spør - det bare ble sånn). Forhåpentligvis har jeg den i løpet av uka.

Morn morn fra bushen!

Litt seint ute av køyen og har ordnet meg inn i min midlertidige kåk. Nå er det dusj og å jakte på hva kantinen har av lunch her i dag, og jeg er rimelig trygg på at om jeg setter penger på en kombinasjon av geit, ris og mulig noe grønt, så er jeg ikke langt unna sannheten.

I mellomtiden venter jeg spent på om marsboerne har fått frem min siste pakke til Martin i dag... :)

-A

God morgon från la Côte d'Azur!

Här skiner solen och termometern visar 26 grader. Snart blir det en spatsertur till familjens goda vänner för en mindre lunch.

Aaaahh så härligt det är med semester! :FRA

God morgen fra Grimstad... ellerer det virkelig en god morgen? Det ble i allefall en utrolig hyggelig kveld/natt... 14 flyet tilbake til Oslo og til en rolig ettermiddag!

SK214? Isåfall ses vi ombord

G'morgen fra Alpharetta, som ligger badet i ..... skygge. Ser ikke ut til å bli den store dagen idag - varmt klamt og store muligheter for torden.

Var først til kaffetrakteren i dag, og dermed kan jeg kose meg med en kopp kruttsterk, imotsetning til skvipet fruen lager .. :p Kun to arbeidsdager igjen før kursen settes østover mot Norge og drøye tre ukers opphold. Først blir det en uke i Oslo-området og Bergen for å besøke venner og familie og deretter to uker i Mosjøen. Familien reiser hjem før meg, så jeg kommer til å ta meg god tid på hjemturen og bli noen dager i Oslo før jeg setter kursen vestover igjen. Så hvis en gammel forumist forlanger transport til vollen på kort varsel er det bare å stille - OK? :colgate:

Det ble scanair214 med Someone og undertegnede...rad 11 og 12. Synes de nye setene til SAS er helt fine - skjønner ikke hvorfor noen klager på disse.

Back