God Onsdags morgen!

Lander med DL klokken 12:20 så det burde vi da kunne få til?

Jeg kommer med den på fredag ... ;)

Med pri-tag eller?
Lurer på hvilken mottagelse du får når jeg ikke er på jobb... :colgate:

E!

Last edited:
Nei, jeg flyrr direkte ARN-TRD. Søndag har jeg planlagt fotballkamp på Fornebu, men kjerra fra Mosjøen er smekkers, så det er ikke sikkert jeg kommer meg nedover.

Tommy - den er god. Ringer deg før avgang i morgen.

God kvelden alle forumistar! Eg har gleda å meddele at ein ny forum-deltakar er komen til verda!:) Vesle Anders kom til verda klokka 05:40 i dag tidleg, og alt er bra med mor, born, far og søster.... Så no tek eg steget opp i tobarnspappa-rolla, slik som mange andre her på forumet:) No sit far og ventar på ManUkamp og lurer på ei kald øl...:)

God kvelden alle forumistar! Eg har gleda å meddele at ein ny forum-deltakar er komen til verda!:) Vesle Anders kom til verda klokka 05:40 i dag tidleg, og alt er bra med mor, born, far og søster....
Gratulerer :nor

God kvelden alle forumistar! Eg har gleda å meddele at ein ny forum-deltakar er komen til verda!:) Vesle Anders kom til verda klokka 05:40 i dag tidleg, og alt er bra med mor, born, far og søster.... Så no tek eg steget opp i tobarnspappa-rolla, slik som mange andre her på forumet:) No sit far og ventar på ManUkamp og lurer på ei kald øl...:)

God kveld, og gratulerer. Tar selv steget opp i tobarnspappa rollen selv utpå høsten.

Ellers ikke mye å rapportere. Mesteparten av dagen har gått med til å forberede morgendagens overgang til Altea.
Nå er det å slappe litt av før det blir køya. Må tidlig opp i morgen for å være med på innsjekk til første AY flight.

S

Haaper gutta faar dette Shankly sitatet servert i garderoben til helga:

“If you are first you are first. If you are second you are nothing.”

Back