God Onsdags morgen!

Glad morgen... Dagen er over 8 1/2 time lysere - det skulle vel klart tilsi at det er vår. Måtte bare solen komme på besøk også. Møter og møter både her og der i løpet av dagen - pluss en del forberedelser til fredagens flyreise - skal møte våren i EU...

God Morgen, kaffekoppen er fortært, å jeg skal opp til OSL for å ta Medical for Flygende Personell nå klokka 0830, dette kan bli spennende å se om jeg får utstedt luftdyktighetsbevis i dag!

Så er litt spent!

Ellers så skal dagen tilbringes på OSL til ca 1030 så hjem å skifte til Uniform å rett på jobb 1400 igjen, å blir en sen kveld er ikke hjemme før rundt 2245 i kveld, lukter en lang dag!

Ha en flott dag folkens!

God morgen fra Forus! Førstemann på jobb og sistemann hjem i dag (tror jeg)

Kjenner på kroppen at den har blitt litt bortskjemt av påskeferie, men det er kommer seg vel.

Ha en fortreffelig onsdag forumister! :)

God morgon frå Trondheim :)

0 grader på quisten i dag. Forkjølelsen er på vei ned igjen trur eg, så formen er på vei opp.....

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen! Det ble en imponerende tidlig start på denne onsdagen. Ikke mye spennende på programmet, det blir å forberede et par viktig møter imorgen.

God dag fra Lilletorget ! En noe forvirrende dag på jobben, med mye uavklart etter at vi har blitt kjøpt opp. Jeg får dermed ikke gjort stort. I ettermiddag blir det et kort møte med de gamle, som er på vei til Roma der pater Pollestad skal vise dem byen.

God formiddag fra Sandefjord!

Sitter her og gjør unna noen møter før Bohus skal ta meg til Harryland. Forhåpentligvis har de fått ryddet opp etter bermen som var der skjærtorsdag.

Det blir nok en lang arbeidsdag dette! Akk ja! Det er nok derfor jeg drikker!!:drunk:

BF:cool2

God dag fra Oslo. Da er lunsjen fortært og det er på tide å stupe ned i power point og excel igjen. Ikveld blir det tid for første fotballtrening på veldig mange år, da jeg har tenkt å gjøre mitt 2. comeback på fotballbanen 3 år etter jeg la opp sist gang. Siden det visstnok er under 3 uker til første seriekamp var det visst noen som mente at vi burde ha en trening eller to innen den tid, så da ble det så

God morgen fra CPH, hvor man koser seg med finansieringsteori. Stiv som helvete etter styrketrening med personlig trener i går - kommer forhåpentlig i gang på egenhånd nå ved siden av yogatimene og løpingen. Ikke at jeg forstår hvordan jeg skal rekke alt..

Ha en strålende dag!

G'morgen fra Det Dyype Soer ... her er det beskjedne 4 grader, som etterhvert vil oeke til rundt 17 .. sol og fint ihvertfall .. blir vel aa paabegynne pakking i loepet av dagen, avmarsj til Norge i morgen!

God ettermiddag fra Lilleaker,
Første del av dagen er unnagjort og lunchen fortært.
Startet ut tidlig fra SVG idag med SK4002 og LN-TUA. Utgang 19B for første gang på denne avgangen. Det gikk greit å løfte beina opp flytrappen i de tidlige morgentimer. Andre regulære reisende merket seg gate-endringen la jeg merke til uten at det virket som sjenanse for meg. Skyet over det meste av sør-Norge i morgentimene. Heldigvis har det begynt å bli lysere igjen etter clockchange.
FL330 over fjellet er ikke vanlig til OSL , men idag gikk man noe høyere enn vanlig.
Vel , her det tid for å hive seg over oppgavene resten av dagen.
Ha en fin dag alle forumister.

God kveld fra Phnom Penh i Kambodsja. Her har det vært opp mot 35 grader idag og det er varmt å traske rundt i byen. Men det er kult å se en ny by og det er selvølgelig litt av et kultursjokk. I helgen var vi innom Siem Reap for å se Angkor Wat og det var en flott opplevelse :-)

En strålende dag i Mosjøen i dag. Skyfri himmel og -4 grader.

Så tidlig var vi ikke våken i dag, men det har vært en aldeles nydelig dag med vårpuss av bilen! Det må tas i flere omganger, men det er ingen tvil: Digg med Cab når våren melder sin ankomst :cool:

Om mens man står der og vasker bil kommer et skinnende hvitt og litt grønt fly lavt inn over fjorden? Klokken er ikke tre enda så det tar litt tid før jeg kommer på at vi har fått en ny ankomst/avgang @ MJF på det nye anbudet! Et midt på dagen fly TRD-SSJ-MJF-TRD! Et kjærkoment syn!

FestiVal, er det noen som har oppdaget denne avgangen? Reiser folk med flyet eller venter alle til 1703 avgangen av gammel vane?

.. blir vel aa paabegynne pakking i loepet av dagen, avmarsj til Norge i morgen!

Gleder meg til lørdag . . . Og lørdagskveld . . . Og natt . . . :drunk:

E!

MOW, haaper det blir tid til ett lite pit stop i Chicago. Er paa kontoret 5 minutter fra flyplassen hele dagen i morra

God formiddag. Her er det fortsatt kun 6-7 grader, men solen skal visst titte frem litt senere i dag med godt over 10 grader.

Hjemmedag med bikkja i dag, hun virker helt fin, ligger og snorker paa sofaen. Blodproever skal dog taes i ettermiddag

FestiVal, er det noen som har oppdaget denne avgangen? Reiser folk med flyet eller venter alle til 1703 avgangen av gammel vane?

E!

Tja... har ikke vært så verst belegg til nå...Kansje litt tidlig å si i disse påske tider,men foreløpig har det vært bra.
Det har ikke vært mange ledige seter på noen avganger de siste dagene..

Last edited:
God ettermiddag - tilbake fra Folketeateret, der jeg har tilbragt hele dagen. Kulturell? Not!

Konferanse med terningkast-3-kaffe :baeh

MOW, haaper det blir tid til ett lite pit stop i Chicago. Er paa kontoret 5 minutter fra flyplassen hele dagen i morra

Lander med DL klokken 12:20 så det burde vi da kunne få til?

Et midt på dagen fly TRD-SSJ-MJF-TRD! Et kjærkoment syn!

Jeg kommer med den på fredag ... ;)

Back