God onsdags morgen

SK384

ScanFlyer Dusty
Medlem
God morgen fra Riksen.

Da er jeg klar for dagens ERCP. Satser på å bli tatt inn tidlig slik at jeg slipper å faste hele dagen. Siste tiden har Pandionene blitt tatt tidlig så vi satser på det i dag også.

Spesiell følelse å være tilbake på Riksen. Det er liksom mitt andre hjem. Jeg kjenner jo alle legene og sykepleierne på avdelingen etter hvert. Når jeg kommer er det ikke nødvendig å presentere seg. Det blir gjerne bare at en sier takk for sist.

Re: God onsdags morgen.

God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Her har kontoreringen allerede startet og onsdagen er enn så lenge erklært som innedag - da vi har fått en forsmak på høsten ute. Bruk dagen best!

Morn fra Tønsberg. Straks til legekontoret med eldstemann for ny runde flåttvaksine før han avleveres i barnehagen. Jeg er riktig nok forkjemper av å bruke sykkel i hverdagen, men når jeg må via Nøtterøy for å finne apotek med vaksine på lageret og det regner så tror jeg at det blir amerikansk muskelbil i stedet for

Mornings fra kontoret. Vått både i Asker og på Lysaker, men satser for det på en løpetur hjem. Kona avsted på jobbreise så de blir det jeg som må ta meg av både svømmeskole, fotballkamp og full pakke hjemme. Ha en fin dag.

God onsdag fra Parkveien. Grått og vått, men det skal bli bedre i ettermiddag. Da blir det en løpetur. Booket første tur med Sky Team i går. En rundtur med AF ut og KLM tilbake fra SCL til OSL i september/oktober. Ser frem til å legge EB-nummeret inn i den bookingen etter hvert.

God onsdag fra Oslo. Tok en fridag i dag jeg. En tur på treningssenteret står nå på programmet tenker jeg og så får jeg se hva dagen ellers bringer med seg. Lykke til på Riksen SK384 og satser på at du blir godt ivaretatt av mine tja kolleger der oppe (kan man egentlig si det når OUS har flere tusen ansatte og blant Osloregionens største arbeidsplasser?) En rask Googling sier rundt 24k ansatte så ja det er jo ikke så langt unna å ha like mange ansatte som innbyggere i Lillehammer kommune.

God formiddag fra Jåttåvågen,

Tilbake i sørvest etter et par dager i varmen østpå i jobbsammenheng. Fikk testet ut Barcode i Bjørvika med teamet , fantastisk mat opplevelse!
Her fortsetter festlighetene etter jobb i dag med sommerparty i byen med gode kolleger. Det blir en hard uke i tillegg til jobb.
Ha en fin dag

Hepp fra jobb! Deilig 2k i bassenget i dag og vekten er på under 80 igjen etter gildet i CA. Masse henting/levering/kokkelering på programmet - Lite trad-wife her i hjemmet..

G’morgen .. gjennomført dagens morgentur. Rådyra sviktet i dag, men vi fikk en skilpadde isteden.

Var en tur i Abbeville i går for et ærend. Skikkelig koselig by og masse trivelige restauranter. Spiste middag på Two Brews og det skal gjentas. Flott konserthus der også. Forhåpendtligvis dukker det opp litt annet enn country også .. ;)

Vi er kommet i sommermønsteret med 20-33 grader og hyppige uanmeldte stormer. Merkbart forskjellig klima fra der vi bodde før ..

Velvel .. dagen rusler videre og det gjør vi også .. Follow the yellow brick road ….

d08c780a567610bae9ceb0ba06c27c25.jpg

Det ble et kort besøk på Riksen denne gang. Dagens ERCP ble avlyst gitt. Jeg var klargjort og lå på bordet når de bestemte seg for å avlyse hele greien. Forklaringen er heldigvis av det hyggelige slaget. Formålet med ERCP var å bytte ut stent. Legen bestemte seg for å ta en kjapp røntgen scanning før han satt i gang og fuglen var fløyet. Stentet må ha falt ut av seg selv i løpet av siste måneden antagelig. Blodprøvene var også fine og bedre enn på svært lang tid, så har så ikke noe grunn til å gjøre ERCP'en så etter litt rådslaging med to andre leger så bestemte de seg for å droppe hele greien da det ikke lenger var noe hensikt å gjennomføre den. Da ble jeg løslatt fra sykehuset i formiddag og er allerede hjemme igjen.

God aften fra Bangkok. Her har dagen gått med til det vanlige. Måtte også jobbe og besvare litt Mail. Det ble også tid til litt søk etter *A award og jaggu fant jeg en t/r BKK med EVA i Biz i januar/februar 2025 som ble booka.
Ivrigheten tok litt overhånd så jeg booket også en betalt t/r monkey i nov/des med bolaget te drøye 7k.
Men da jeg fikk tenkt meg litt om, så kansellerte jeg den gitt, 12t bak gardinen sitter laangt inne.
Ha en flott onsdag :)

Last edited:
Back