• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdags morgen

G'ettermiddag fra Berger.

Dagen begynte like godt med en kunde som ville sende noe. Siden han hadde en sånn nøkkel-lanyard med BA-logo på, måtte jeg spørre om han jobbet for de (ikke for å være nysjerrig, men siden flyselskapsansatte får en ganske brukbar rabatt hos oss), men han "bare fløy veldig mye med de". Da kom jeg på at jeg også skal det om 5 dager.

Tre arbeidsdager, en bytur på lørdag og koffertpakking på søndag, så nærmer det seg kjapt avreise ;)

Ha en god en :)

22 minutter igjen til laaaaaaaaaaangweekend. :drink

I morgen blir det BA til London og Aberdeen, så Kirkwall med FlyBe. Fredag blir det å besøke Highland Park. De skulle visst ha noe 1968-saker som skal smakes, sammen med 12, 18, 21, 30... :cool:

God onsdag !

Da var jeg sjekket inn på LH-appen, som prompte reseatet meg fra 5C til 1Fpå SAS-flighten opp til OSL.. Bruker tydeligvis Altea de og. Skråbenken på ATL-FRA fikk imidlertid stå urørt. Håpet på et flybytte i siste liten til benflørteversjon, men det ser ikke ut som mine bønner ble hørt.

Sol og fint og ingen tegn til at mine reiseplaner skal bli forstyrret av tordenvær og denslags morro. Elgen er stålklar, og jeg tror vi får se et ellevilt elgepar surfende på drinketraller og annet utstyr sammen Dash, Sofie og de andre som eventuelt måtte dukke opp.

856539_446343148813389_580919251_o.jpg

Da var mann og elg trygt plantet i go'stolen i Lufthansakantina. Lys og fin og akkurat passe stor så ikke Elgen går seg bort på vei fra baren til plassen sin. Han vrælte stygt da han ikke fikk Warsteiner, men aksepterte til slutt en Sam Adams.

En ganske nøyaktig 20 år gammel A340 med stjerner på halen kom akkurat taksende fobi, så da blir det nok avgang på rute.

Back