God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Oslo. Tid for å ta fatt på den første, av totalt to arbeidsdager denne uke :colgate: Egentlig var det planlagt en tur til KRS idag, men det ble avlyst, hvilket passet meg bra. På god vei gjennom innboksen som har fyllt seg opp etter noen dager borte. Ha en fin dag

Re: God mandag

Lettskyet, pent vær på Nærsnes i morgentimen og vinden har gitt seg. Bortsett fra noe klesvask, så er det ikke noe på tapeten. Jo, kanskje litt rydding i hagen. Men nå: Frokost!
Ha en fin dag.

God morgen fra lokaltoget. På vei inn til en vanlig dag på jobb etter to nesten sammenhengende uker på div jobbreiser. Det blir fint med inbox & kaffe nå. Ha en fin dag alle sammen.

Bacheloroppgaven levert til printing, og om to timer blir den levert på instituttet - da gjennstår kun forsvar av denne.

Så håper jeg asken holder seg unna slik at jeg kan dra til Oslo i morgen tidlig...

Ha en god onsdag!

God morgen fra Kongsberg. Hadde fornøyelsen av å starte dagen hos tannlegen. Heldigvis hadde hun ikke noe å sette fingeren på denne gangen. I kveld står Fornebuløpet på programmet. Dette mosjonsløpet går jo på historisk grunn for oss flyinteresserte så det må det må en jo bare få med seg.

God formiddag fra Trondheim

Trøtt idag, da junior hadde bestemt seg for å sjekke hvor mye han kunne være våken inatt.....^_^ Herlig !!!

Teller ned til "The Asia F-experience 2011 " nå...T-6 :D

Have a nice day :)

'God morgen' fra Stavanger!

Sykedag på meg i dag, så da blir det hjemmekontor i samme slengen!

Ja ja, ha en bedre dag enn undertegnede kjære forumister! :)

God morgen, ehm formiddag, fra Bergen! Ruskevær og innedag, intet spesielt på programmet annet enn den obligatoriske egg og bacon brunchen som allerede er unnagjort....

Ha en fin dag forumister!

G'morgen, ja ... av en eller annen grunn fikk jeg det for meg at det var onsdag i gaar og ble svaert skuffet av aa se paa skjernen her at det er onsdag fortsatt .. jaja ...

17 og pent - skal etterhvert bli minst det dobbelte. Ha ein framifraa dag ....

God ettermiddag fra Mosjøen. Da ble det bekreftet flyreise på meg i juni. Denne gangen til Montreal. Og jeg som allerede har vært i Kanada. :skep Det gode er at jeg får prøve E-190 for første gang samt at jeg får reise med klassikeren MD11 over dammen. Ha en fortsatt fin dag alle forumister :)

Last edited:
God ettermiddag. Ble en del småplukk å gjøre på jobb i dag etter reising i går, og så måtte man booke seg et par nye billetter. Alt for tidlig fly i morgen også, og jeg som knapt har hentet meg inn etter gårsdagens oppstandelse.

Fortsatt fin kveld.

God ettermiddag fra Bodø!
Hatt en generelt fin dag, og fikk en pakke fra Canada som jeg har venta på i nesten to måneder (!) samt uniformslevering på jobben, så fikk i både eske og sekk kan man si... :p

På veg fra Tverlandet til Bodø i rute, kom jeg ut for en mann som hadde hatt enten illebefinnede eller hjertestans, de holdt på med gjenoppliving da jeg ankom. Ambulansen var ikke ankommet da. Vet ikke hvordan det gikk, men man håper på det beste. Ikke et morsomt syn akkurat...

Han en fortsatt fin onsdag da!

God torsdagsmorran fra Kuala Lumpur. Paa reisefor igjen i dag, men kun ett kort hopp med Silk Air til Singapore i business.

Moeter damen paa flyplassen som kom over med Cathay First i natt. Hun tok en del bilder, saa jeg tror jeg nesten maa tvinge henne til en trip report.

Singapore til loerdag, da setter man snuta mot Vietnam med Singapore i biz

God morgen fra ytre Romsdal! Solen prøver å titte fram, fra et skydekke som ikke er fullt så tett som i går.

Straks ut på bygda og fordele litt reklame, brev og pakker til de som skal ha! :-)

Back