God Onsdag

Danny

ScanFlyer Blue
God Onsdags morgen fra OSL Gardermoen å vi har vel ca. -5 grader akkurat nå, men regner med at vi skal klare å komme oss nærmere 0 utover morgenkvisten. Litt småskyer på himmelen. Så ønsker jeg resten av landet en fin dag på jobb evt dem som skal ut å reise ;) og til alle vår spottere ;)

Lurer på hvor på Gardermoen du sitter, Danny - fra fjerde etasje i vestblokka kan jeg ikke skue én eneste sky i noen retning :cool:
Arbeidsdagen har allerede vart i en times tid, og det gjenstår omtrent 8 timer - yeeesp! Snart helg, bare imorgen igjen - satser på at værmeldingen fra met.no holder ord, da ser det virkelig lyst ut :up:

Sjankabais!

Mornings fra Oslo. Solen er i ferd med å stå opp, jeg er oppe, men ikke våken. Jobben kaller idag også og er vel på tide å ta fatt på endel oppgaver jeg etter beste evne har drevet å utsatt og utsatt. Ha en fin dag

Innenriksministeren skal ha venninnebesøk, jeg har fri og rømmer heimen med kamerasekken. Joda, sånn går no dagan.

God morgen fra Forus!

Da har man fått i seg ei lita kanne med kaffe, og er klar for en ny arbeidsdag.

En del store ting ble avsluttet i går, så i dag er det primært småting som skal gjøres, ergo forhåpentligvis en rolig dag.

Ha en fin dag forumister :)

Finvær i Mosjøen, solstreif i Øyfjellet kl 0630 gir en god start på dagen :)
Rolig på jobben, de fleste er på vinterferie. Dermed får man tid til å ta tak i noen hengesaker. Ha en fin dag forumister!

God formiddag fra Trondheim

Rimelig blå himmel her idag også :cool: og varmen er stigende. Lettere dag idag, men når en kommer hjem blir det vel litt vask og div. indretjeneste slik at mor får hvilt seg.

Ha en strålende dag alle forumister :) :) :)

God formiddag frå Fornebu!

Godt i gong med dagens oppgåver, og det ser ut til å vera ein fin dag :) Noko kaldt på veg hit i dag, men reknar med temperaturen har stige bra til utpå ettermiddagen. Ei god stund til utepils-vær, men det nærmar seg ;)

Ha ein fin dag alle saman! :)

God formiddag

Fridag og begge barna levert i barnehagen. Nå er Aftenposten skummet og frokosten inntatt. Blir litt indretjeneste før barna skal hentes tidlig i barnehagen.
Lille knotten har fått noe problemer med ene benet og halter så det ser ut som en gammel krigsskade. Fastlegen greide ikke å dra fingeren ut av ......... og tulla til henvisningen til spesialist på Ahus. Så i dag blir det å dra til privat klinikk og ta bilder og snakke med lege der. Nytter jo ikke å vente i ukesvis på det offentlige når gutten har kjempevondt.

Ønsker alle en trivelig dag

S

G'morgen fra Alpharetta. Melder seks varme her, men saa fort solen kommer opp vil det balle litt paa seg, ser det ut som ..

Blir kort arbeidsuke - kun tre dager. Slikt liker vi!

God formiddag! Her er brunsj unnagjort. Og egentlig ikke så mye mer. Men det skal vaskes tøy i et par omganger. I mens vaskemaskinen jobber, så får man vel se å komme seg ut i det flotte været!
Ha en fin dag.

God dag fra Gamlebyen. Arbeidsdagen er allerede over. Fikk bestilt meg en Valencia-tur i mai i går. Dessverre bare FR som flyr dit direkte, men ruteitidene passet perfekt med utreise onsdag ettermiddag og retur søndagkveld. Knappe 600 t/r inkludert bagasje hjem (de har jo litt skinke og ost som må handles med).

Lurer på hvor på Gardermoen du sitter, Danny - fra fjerde etasje i vestblokka kan jeg ikke skue én eneste sky i noen retning :cool:
Arbeidsdagen har allerede vart i en times tid, og det gjenstår omtrent 8 timer - yeeesp! Snart helg, bare imorgen igjen - satser på at værmeldingen fra met.no holder ord, da ser det virkelig lyst ut :up:

Sjankabais!

haha... det var et par skyer på himmelen, men iskaldt var det hvertfall ;) Jobber borte på SAS Cargo ;=). Ahhh forferdelig dritt det lange kolliet på KE, men etter litt forsinkelse fikk jo det i lufta :P

God aften fra København. En lang dag går mot slutten, men først må en liten oppgave skrives ferdig også...

Ellers er jeg blitt plukket ut til en management consulting-greie, og gjør meg klar til å forsøke livet som road warrior én dag - mottok akkurat en intinerary med første fakir ut, og siste flight hjem. Spennende!

Ha en fortsatt god uke!

G'ettermiddag fra Chicago. Busy som fy her, heldigvis ingenting paa reiseagendaen foer neste onsdag, noe som gjoer at jeg faar catcha opp litt.

Ellers skal man til Singapore igjen i mai for aa delta paa min arbeidsgivers executive training :rolleyes (eller paa fylla og svette i en uke :P) Heiv paa en tidagers ferie etter man er ferdig 27. mai. Booket damen over i Cathay F med kun 6 suiter paa 777 (maa si jeg er litt misunnelig, skal selv over i UA F, oppgradert fra C jobbillett, liksom ikke det samme), hun ankommer Singapore den 26. Blir St Regis Singapore til soendag, SQ C til Saigon og Park Hyatt der to dager, Lufthansa F til Bangkok og splitternye St. Regis der foer man har 4 dager i Chiang Rai i en suite paa Le Meridien foer man tar turen i Thai F til Hong Kong, Peninsula der foer hjemreise i UA Biz. Fin miks av betalt og bonus. Tror det blir en kanontur.

Ha en fin aften

Back